Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: .
.
0%
0 röster
..
0%
0 röster
2010-10-04, 15:21
Bannlyst
facebook gruppen som hängde ut GM med namn och bild över 6000 medlemmar, är Borttagen han som skapa den kanske fick kalla kårar??????????????????????????????
Citera
2010-10-04, 15:22
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trudoff
Bra, detta kanske kan få de mest idiotiska teorierna att försvinna. Fattar inte varför det skall vara nödvändigt att dra upp att hon ville ha sex med EYT. Finns ingenting som pekar på det. Tycker det är respektlöst att sätta igång sådana teorier som det inte finns några fakta att det pekar på.

En oerhörd tragedi att detta hända. Varför strö salt i såren och få det att se ut att EK har sig själv att skylla. Hon råkade ut för en psykopat och gjorde det hon trodde var bäst för tillfälle, då kl 4 på morgonen.

Exakt, det handlar inte om att vita tjejer inte kan tänkas ha tillfälligt sex med svarta killar. Just i detta fallet känns det som orimligt bortom allt tvivel.

Tror ni en vanlig tjej plötsligt skulle bli attraherad, på spårvagnen hem, av en sannolikt påtänd och aggressiv/störig ghettoneger som knappt kan kommunicera på ett civiliserat språk?
Citera
2010-10-04, 15:23
Medlem
SuperChihuahuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnalyzer
facebook gruppen som hängde ut GM med namn och bild över 6000 medlemmar, är Borttagen han som skapa den kanske fick kalla kårar??????????????????????????????

Lika bra det eftersom ETY är oskyldig.
Citera
2010-10-04, 15:23
Medlem
Fobias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnalyzer

Kan det ju vara men den var säkert bombad med anmälningar till FB så den togs bort, själv satt skaparen säkert skyddad med proxy IP
Citera
2010-10-04, 15:25
Medlem
theoones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperChihuahua

Säger vem?
Citera
2010-10-04, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fobia
Kan det ju vara men den var säkert bombad med anmälningar till FB så den togs bort, själv satt skaparen säkert skyddad med proxy IP

Datastyrelsen har provat såna här Fall där dom hänger ut folk med namn och bild.

dom har funnit att det är inget brott

så vad snubben gjorde är lagligt enligt mig.
Citera
2010-10-04, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fobia

kan vara så ja

om tillräckligt många flaggar gruppen så tas den bort automatiskt efter ett tag
Citera
2010-10-04, 15:30
Medlem
Citat:

Starkare indicier än ETY har mot sig går väl inte att få? "På sannolika skäl misstänkt..." Vem skulle det annars vara? Och vad ägnade han sig åt mellan halv fem, då han gick av spårvagnen, och sex, då han gick in genom porten hemma hos sig... Och det finns vittnesmål att han "beter sig" mot kvinor mest som oftast.

Bara åklagaren sköter sig : CASE CLOSED
MEN, jag undrar fortfarande, vem är GM2??? Fa***a Ke**de???
Citera
2010-10-04, 15:32
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urkinha
Självklart inte. Har själv varit i den situation att jag mådde dåligt under färden men försökte försätta så långt det gick men till slut var tvungen att stiga av och spy vid närmaste trädet.
Det behöver inte vara så att hon var sjuk från början men att händelser på sparvagnen plus ev. fylla gör att hon mådde dåligt.

Okey men om hon nu då enl dig gjorde lite behov, varför kasta hon då ett svintungt stenblock över sig och det efter att ha ränt runt med sina ägodelar och slängt dem huller vs buller. Att du sen spyr på traktens träd gör det hela inte mer trovärdigt tycker jag, men snälla var nu lite seriös...
Citera
2010-10-04, 15:33
Medlem
sleipner8s avatar
Citat:
du vet något vi inte vet.. undra bara vad??????????
Citera
Medlem
Pethruss avatar
När det gäller orsaken till att Elin på återresa från ändstationen steg av vid Temperaturgatan samtidigt som EY menar de flesta tydligen att hon måste ha gjort det av rädsla eller därför att hon blivit attraherad/intresserad av honom...

Själv kan jag inte utläsa vare sig obehag, rädsla, intresse eller attraktion i Elins uppträdande på de korta bildsekvenser från spårvagnen som offentliggjorts. När EY kommer in i vagnen tittar både Elin och hennes kamrat upp på honom och åtminstone Elin ler på ett sätt som jag tolkar som igenkännande. (Han är ju lite udda i stilen och lätt att känna igen, så hon kan ha sett honom flera gånger tidigare på spårvagnen - de kanske till och med brukar heja på varann.) Jag får intrycket att han säger något till dem och att de svarar.

När Elin blivit ensam i vagnen med EY tittar hon ibland på honom, ibland ut genom fönstret och ibland ner i knät, förmodligen på sin mobil - alltsamman ett helt vanligt beteende på allmänna kommunikationsmedel. Om man utgår från att EY ser ut som på en av de "normala" bilderna i hans Facebookalbum, exempelvis denna: http://tinyurl.com/3xz7j2x så upplever nog Elin (som själv är 27 år) honom bara som en ung grabb med udda kläder, kanske rentav lite rolig. (Enligt sina vänner är han ju trevlig och pratsam.) Hon behöver absolut inte ha upplevt honom som något hot eller ens som otrevlig.

Om hon har sett honom på spårvagnen vid tidigare tillfällen, så känns han ju faktiskt lite bekant, och om de sedan har suttit och pratat medan spårvagnen stått vid ändhållplatsen, så har de till och med blivit lite bekanta.Om han då har föreslagit att ifall hon i stället för att åka hela vägen (var det 12 hållplatser?) tillbaka, stiger av där han bor, dvs vid Temperaturgatan, så kan hon gena över till Arbogagatan. Dessutom kan han göra henne sällskap om hon tycker att det är obehagligt att gå ensam i mörkret.

Jag kan föreställa mig att hon mycket väl kan tacka ja till erbjudandet. Att den här unga killen, som hon känner igen sedan tidigare och som hon nu suttit och pratat med, plötsligt ska förvandlas till våldtäktsman och mördare när de kommit ut ur spårvagnen existerar nog inte över huvud taget i hennes medvetande. Följaktligen stiger hon av tillsammans med honom.

Jag tror inte att det är konstigare än så. Eller vad säger kvinnorna här i tråden?
Citera
Medlem
theoones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZMACK01
Starkare indicier än ETY har mot sig går väl inte att få? "På sannolika skäl misstänkt..." Vem skulle det annars vara? Och vad ägnade han sig åt mellan halv fem, då han gick av spårvagnen, och sex, då han gick in genom porten hemma hos sig... Och det finns vittnesmål att han "beter sig" mot kvinor mest som oftast.

Bara åklagaren sköter sig : CASE CLOSED
MEN, jag undrar fortfarande, vem är GM2??? Fa***a Ke**de???

Totally agree.

undra vem denna Superchihuahua är....reggad sept2010 6inlägg...hmm

Svårt o veta vem GM2 är, tycker det borde framkommit om det ens
finns någon GM2....kan även vara den person du hänvisar till, men de
är väl för tidigt att spekulera. Vet bara att han var vän med GM förut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in