2010-09-28, 21:06
Bannlyst
SD är ett riksdagsparti nu. Varför fortgår diskrimineringen? Slå ihop allt som hänt så ser det inte ut som nått annat än en modern tysk judeförföljelse...

http://www.expressen.se/nyheter/val2...l-i-regeringen
En bit nerm högre spalten.
Citera
2010-09-28, 21:10
Medlem
Fyfan.. Eller, kanske är lika bra? Hade ändå bara varit frågor i stil med: "Vilken ras är den högst stående enligt SD?" "När SD startades år 198x, var det ett Nazistiskt parti då?"

edit: Man kan ju testa kontakta dem om det, förmodligen kommer de precis som under valrörelsen bara hävda att de inte på något sätt vill främja att rasistiskt parti..
Citera
2010-09-28, 21:11
Medlem
Inget nytt att SD diskrimineras i media men nu när de är ett riksdagsparti så trodde jag att det skulle bli bra mkt svårare att fortsätta uteslutningen. Tydligen inte. Aja, bevisligen leder negligering ingen vart för etablissemanget. SD 2014!
Citera
2010-09-28, 21:30
Medlem
DenEviges avatar
Ja varför är media vars ägare tillhör en viss folkgrupp öppet fientliga till alla kritiker av mångkulturen? Fundera på det nästa gången du köper en blaska.
Citera
2010-09-28, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenEvige
Ja varför är media vars ägare tillhör en viss folkgrupp öppet fientliga till alla kritiker av mångkulturen? Fundera på det nästa gången du köper en blaska.

Jag köper inte skitblaskan men ibland kollar jag på nätet.

Det är väl Juden Bonnier som äger Aftonbladet?
Konstigt att det tillåts sådant beteende när SD faktiskt är PRO-Israel.
Citera
2010-09-28, 21:37
Medlem
DenEviges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnitzel Fritz
Jag köper inte skitblaskan men ibland kollar jag på nätet.

Det är väl Juden Bonnier som äger Aftonbladet?
Konstigt att det tillåts sådant beteende när SD faktiskt är PRO-Israel.
Detta kommer att ändras när väl demokratin avskaffats och partiet säkrat sin makt över militär/polis
Citera
2010-09-28, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenEvige
Detta kommer att ändras när väl demokratin avskaffats och partiet säkrat sin makt över militär/polis
Om det ändå vore så väl.
Citera
2010-09-29, 00:09
Medlem
Strawliess avatar
Testen skapades innan valet. Tänk.
Citera
2010-09-29, 00:14
Medlem
MedelLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strawlies
Jaha, att vi inte tänkte på det. Nu efter valet kan man såklart inte göra ett till test.

Men på sätt och vis är det bra att media fortsätter diskriminera, det ger fler anhängare och röster till SD.
Citera
2010-09-29, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strawlies

Och hur skulle jag gissa det till mig när jag såg testet först idag? Tänk. Själv.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in