Flashback bygger pepparkakshus!
2010-09-29, 13:25
Medlem
platyzmas avatar
http://gt.expressen.se/nyheter/1.215...ndel-av-gaster

Verkar ju vara en djävla soppa! Vad vet vi gott folk? Jag minns att det var en hel del snack om detta i tråden om mordet på Sina Mansouri, och jag vet även själv att vakterna på just Nivå tett sig som äckliga svin. Dessutom känns det som Nivå gått ner sig dom senaste åren och mycket gängfolk och annat drägg som säkert hänger ihop med vilka som står i dörren.

Så ett rum i källaren där "obekväma" gäster misshandlas svårt och dödshotas, namn vill vi ha på Vakterna som ligger bakom detta! Stureplansgruppen ljuger som vanligt, en kräkkultur från ett kräkställe i Sthlm som tyvärr sprider sig i landet.

Ännu en artikel i ämnet: http://gt.expressen.se/nyheter/1.215...ner-i-kallaren

Hoppas dom anmäler och finns det redan nu 17 anmälningar så lär det med all säkerhet finnas fler fall därute, om nån här har varit med om nåt beräta och anmäl! Också läskigt att vakterna hade en civilanställd på polisen som lär hållt koll på de blå åt dom.
Citera
2010-09-29, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
http://gt.expressen.se/nyheter/1.215...ndel-av-gaster

Verkar ju vara en djävla soppa! Vad vet vi gott folk? Jag minns att det var en hel del snack om detta i tråden om mordet på Sina Mansouri, och jag vet även själv att vakterna på just Nivå tett sig som äckliga svin. Dessutom känns det som Nivå gått ner sig dom senaste åren och mycket gängfolk och annat drägg som säkert hänger ihop med vilka som står i dörren.

Så ett rum i källaren där "obekväma" gäster misshandlas svårt och dödshotas, namn vill vi ha på Vakterna som ligger bakom detta! Stureplansgruppen ljuger som vanligt, en kräkkultur från ett kräkställe i Sthlm som tyvärr sprider sig i landet.

Ännu en artikel i ämnet: http://gt.expressen.se/nyheter/1.215...ner-i-kallaren

Hoppas dom anmäler och finns det redan nu 17 anmälningar så lär det med all säkerhet finnas fler fall därute, om nån här har varit med om nåt beräta och anmäl! Också läskigt att vakterna hade en civilanställd på polisen som lär hållt koll på de blå åt dom.
Gissning: "Han (Sina) är här nu, kom hit och gör jobbet."
Citera
2010-09-29, 13:50
Medlem
Rolf-Peters avatar
fyfan... Nivå gräver ju ner sig en nivå år efter år.
Citera
2010-09-29, 13:54
Medlem
platyzmas avatar
Nån som har koll på ungefär hur vakterna såg ut som stod där i maj i år? Etnicitet, "stil" (kostymvakter eller biffvakter?), har nån sett dom släppa in kända gängmedlemmar etc?
Citera
2010-09-29, 13:56
Medlem
Vet man om det var det gamla vaktbolaget som var under "Sina-skottet" eller det som tog över efter som åkte på anmälningarna?
Citera
2010-09-29, 13:59
Medlem
Citat:
Nån som har koll på ungefär hur vakterna såg ut som stod där i maj i år? Etnicitet, "stil" (kostymvakter eller biffvakter?), har nån sett dom släppa in kända gängmedlemmar etc?

Pajjasvakter! Hela bunten. Maktmissbrukande svennebanan-vakter är de flesta på Nivå, sen är det väl alltid en blatte som står med dem.
Citera
2010-09-29, 14:02
Medlem
Rolf-Peters avatar
Citat:

de är la några anabola användare i röda dunjackor som vanligt? gängmedlemmar är de fullt av i Nivå.
Citera
2010-09-29, 14:14
Medlem
Hej, jag har god insyn i ämnet i fråga och vill informera om följande;

SAMMTLIGA VAKTER SOM VAR ANSTÄLLDA UNDER TIDEN DÅ ANMÄLLNINGARNA GJORDES ÄR UPPSAGDA OCH JOBBER SÅLEDES INTE FÖR VARKEN NIVÅ, PUSH HELLER STUREPLANSGRUPPEN.

NATTKLUBBARNA NIVÅ SAMT PUSH HAR SEDAN JULI I ÅR ETT HELT NYTT VAKTBOLAG MED EN HELT NY VAKTSTYRKA. INGEN UTAV DESSA HAR NÅGOT MED TIDIGARE INCIDENTER ATT GÖRA.

Jag vill också passa på att säga att framför allt nattklubben Nivå har gjort stora ansträngningar i frågan om att förbättra sitt klientel och har lyckats mycket bra med detta. På Nivå (ute) står det en svensk Entrévärd akompanjerad utav en svensk ordningsvakt, samma varje kväll. På Push (ute) står det en Entrévärd akompanjerad utav två ordningsvakter tillsammans med ett par "Nattklubbsvärdar". Alla dessa som sagt nya sedan i somras.
Citera
2010-09-29, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattefifflarn
Gissning: "Han (Sina) är här nu, kom hit och gör jobbet."

precis min tanke med, känns som att vakterna måste haft en fot med i mordet på sina.
Citera
2010-09-29, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-Peter
de är la några anabola användare i röda dunjackor som vanligt? gängmedlemmar är de fullt av i Nivå.

Fint skrivspråk för det första
För det andra NEJ, vakterna på nattklubben DEEP har röda jackor.
Citera
2010-09-29, 14:22
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Jag har tidigare skrivit om vad nattklubben Nivå är för ett ställe, stadens rövhål, våldtäkter, mord, övervåld, vakter med små kukar som går igång på maktmissbruk och svarta pengar är Nivås kännetecken. Gör ej själva en tjänst och gå inte dit, det finns bättre ställen att gå till, om man nu vill ut och roa sig. Jag hoppas att deras alkoholtillstånd dras in, för det säljs alkohol till minderåriga varje helg. 16-17 år tjejer som tankas fulla med sprit och sedan får anus sönderpenetrerat av vakter och annan personal..
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2010-09-29 kl. 14:26.
Citera
2010-09-29, 14:25
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.R.Peterson
Hej, jag har god insyn i ämnet i fråga och vill informera om följande;

SAMMTLIGA VAKTER SOM VAR ANSTÄLLDA UNDER TIDEN DÅ ANMÄLLNINGARNA GJORDES ÄR UPPSAGDA OCH JOBBER SÅLEDES INTE FÖR VARKEN NIVÅ, PUSH HELLER STUREPLANSGRUPPEN.

NATTKLUBBARNA NIVÅ SAMT PUSH HAR SEDAN JULI I ÅR ETT HELT NYTT VAKTBOLAG MED EN HELT NY VAKTSTYRKA. INGEN UTAV DESSA HAR NÅGOT MED TIDIGARE INCIDENTER ATT GÖRA.

Jag vill också passa på att säga att framför allt nattklubben Nivå har gjort stora ansträngningar i frågan om att förbättra sitt klientel och har lyckats mycket bra med detta. På Nivå (ute) står det en svensk Entrévärd akompanjerad utav en svensk ordningsvakt, samma varje kväll. På Push (ute) står det en Entrévärd akompanjerad utav två ordningsvakter tillsammans med ett par "Nattklubbsvärdar". Alla dessa som sagt nya sedan i somras.

Spelar ingen roll om det är en arab eller om det är etnisk svensk, Nivå har alltid haft idioter till dörrvakter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in