2010-10-02, 14:04
Medlem
KaffeBlattes avatar
Är det så allvarligt med tanke på att Palme kallade spanska politiker för satans mördare?

Har politiker ingen humor längre?
Citat:
I ett inlägg kallade hon bland annat den socialdemokratiske skolpolitikern Christer Grankvist för "slafs" och "fanskap".

Jag känner mig motarbetad av Folkpartiet

http://kvp.expressen.se/nyheter/1.21...facebookattack

http://www.facebook.com/genetvitaby?_fb_noscript=1
Senast redigerad av KaffeBlatte 2010-10-02 kl. 14:21.
Citera
2010-10-02, 14:29
Avstängd
Palme kallade Franco och hans fascistregim för satans mördare, och det var nästan 40 år sedan, vad det nu har med det här att göra.

Fö verkar det vara grov Beckroth varning på den där Genet,hon gör aggressiva utfall på facebook och känner sig sedan "motarbetad" av sitt eget parti och avgår, jaha, hejdå då.
Citera
2010-10-02, 20:51
Medlem
Hehe. Hon läste på Lunds universitet häromåret. Inte den skarpaste kniven i lådan vågar jag nog påstå... i själva verket avbröt hon föreläsaren stup i kvarten. Flera storgräl utbröt.

Ps. Skriv inte neger. Det är verkligen att förminska folk till något ganska ovidkommande, hon lär ju dessutom vara adopterad.
Citera
2010-10-02, 21:05
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosefMarnell
Hehe. Hon läste på Lunds universitet häromåret. Inte den skarpaste kniven i lådan vågar jag nog påstå... i själva verket avbröt hon föreläsaren stup i kvarten. Flera storgräl utbröt.

Ps. Skriv inte neger. Det är verkligen att förminska folk till något ganska ovidkommande, hon lär ju dessutom vara adopterad.

LUnds Universitet måste ju ändå ses som en av de finare skolorna att gå på i Sverige. En oerhörd tradition att gå där. Tycker förövrigt att hela grejen känns överdriven, förolämpningen var ju väldigt mild ( av det som framkommer från artikeln).
Citera
2010-10-02, 21:10
Medlem
KaffeBlattes avatar
Citat:

Ber om ursäkt-negress ska det vara givetvis (ett positivt laddat ord)

http://shortlonghairstyles.com/image...lack-women.jpg

Valde ordet neger för att ingen automatiskt skulle tro att det var Sabuni som var på tapeten.
Citera
2010-10-02, 21:28
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaffeBlatte
Ber om ursäkt-negress ska det vara givetvis (ett positivt laddat ord)

http://shortlonghairstyles.com/image...lack-women.jpg

Valde ordet neger för att ingen automatiskt skulle tro att det var Sabuni som var på tapeten.

okey då viting
Citera
2010-10-02, 22:03
Medlem
Haha, trodde först att det handlade om Nyamko Sabuni Nåväl, jag tycker inte att det var så farligt sagt. Och inte så svårt att hålla med, heller...
Citera
2010-10-03, 03:23
Medlem
FromAustraliaWithLoves avatar
Intressant att man blir utkastad av FP för att kalla saker vid sitt rätta namn.
Citera
2010-10-03, 07:34
Medlem
MalinLindquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromAustraliaWithLove
Intressant att man blir utkastad av FP för att kalla saker vid sitt rätta namn.
FP tar till alla pytteorsaker för att städa bort sina negrer. Nu finns det bara en kvar!
Citera
2010-10-03, 08:16
Medlem
Nemesisdivinas avatar
Citat:

Just det, neger tycks vara ett fult ord i Sverige. Använd nigger eller kaffrer istället. Fast nog ser hon ut som en mulatt alltid...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in