Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-10-02, 20:41
Medlem
Akilles-själs avatar
Precis som rubriken säger och många tjejer inte värkar kunna fatta! När skall ni vakna upp ur er sociala monogama hjärntvätt om prinsar och prinsessor och vad "vårat" samhälle oftast bara vill få er tejer lungna och vi män då produktiva och i kontroll i samhällets ekorrhjul. Nej låt oss nu män istället nu erkänna vad vi grabbar verkligen känner egentligen, våga sätta ner foten! Det ligger oss män naturligt att känna så här. På samma sätt som kvinnofolket känner som dom gör, allt är helt biologiskt och naturligt. Men vi killar måste stå upp för vad vi känner så vi kan ha ett mycket bättre liv med massa knull hit och ditt och sen ha en fin kärlek hemma, vilken dröm det vore tänk er! Visa nu vart skåpet skall stå och skriv en rad eller två så sliddjuren till slut fattar oss krigare! kram på er alla
Citera
2010-10-02, 20:48
Medlem
brisingamens avatar
Jag tror nog att jag kan skilja på det jag med fast jag är kvinna, jag har då inte älskat alla som jag haft sex med .
Citera
2010-10-02, 20:58
Medlem
Tror att det är skillnad även för många kvinnor. Själv vill jag inte ha sex utan kärlek (numera) men det är klart att det finns tjejer som inte tänker så. Vi är ju alla individer också.
Citera
2010-10-02, 20:59
Medlem
Män är polygama och kvinnor är monogama och detta är det naturliga och biologiska.Män har stor sexdrift därav viljan att så mycket sex som möjligt med olika honor medan kvinnorna är restriktiva(välja den den mest lämpade hanan) i sina val pga den passiva sexualiteten.Sex är för män och kärlek är för kvinnor.
Citera
2010-10-02, 21:01
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Jag har aldrig haft starkare känslor för någon av dem jag leget med (eller för någon annan).

För övrigt så tror jag inte på kärlek
Citera
2010-10-02, 21:02
Medlem
dekanmis avatar
Fan så du generaliserar. Du tror att alla män tänker som du?
Nej, man kan tycka att det är en enorm skillnad på sex och kärlek - oavsett om du är kvinna eller man. Det har ingenting med vilket kön du är av att göra.
Citera
2010-10-02, 21:02
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avicenna
Män är polygama och kvinnor är monogama och detta är det naturliga och biologiska.Män har stor sexdrift därav viljan att så mycket sex som möjligt med olika honor medan kvinnorna är restriktiva(välja den den mest lämpade hanan) i sina val pga den passiva sexualiteten.Sex är för män och kärlek är för kvinnor.

Och ändå är det min erfarenhet att män blir mycket lättare förälskade än jag blir, så där huvudstupa och är beredda att ge upp allt de har, en romantisk syn på kärleken som jag inte har. (och det är inga 50åriga fula ochfeta gubbar jag pratar om här)
Citera
2010-10-02, 21:10
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Och ändå är det min erfarenhet att män blir mycket lättare förälskade än jag blir, så där huvudstupa och är beredda att ge upp allt de har, en romantisk syn på kärleken som jag inte har. (och det är inga 50åriga fula ochfeta gubbar jag pratar om här)

Fast jag tror det går över mycket fortare i vårt (dvs mäns) fall också, åtminstone i mitt fall så frågan är exakt hur mycket den där "kärleken" är värd. Sen håller jag iofs inte med TS, sex utan kärlek (eller åtminstone någon form av känslor) är rätt meningslöst i min mening, går hellre hem och runkar än med random engångsligg.
Citera
2010-10-02, 21:16
Medlem
Herrtrosas avatar
Jag ger dig härmed en stor eloge för denna värdefulla insikt, för visst är det enorm skillnad på sex och kärlek! Samtidigt vill jag passa på att dela ut en eventuell dumstrut av stora mått: för inte tror du sex betyder kärlek i kvinnornas värld?

Vidare är jag man och jag känner mig vilsen i din beskrivning.
Citera
2010-10-02, 21:19
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Fast jag tror det går över mycket fortare i vårt (dvs mäns) fall också, åtminstone i mitt fall så frågan är exakt hur mycket den där "kärleken" är värd. Sen håller jag iofs inte med TS, sex utan kärlek (eller åtminstone någon form av känslor) är rätt meningslöst i min mening, går hellre hem och runkar än med random engångsligg.
Det har du säkert rätt i , jag blir i alla fall "rädd" och backar när det blir så, det känns som att de försöker fånga en . Nu menar jag inte att alla är så men en hel del, det känns så oseriöst.
Citera
2010-10-02, 21:23
Medlem
toizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avicenna
Män är polygama och kvinnor är monogama och detta är det naturliga och biologiska.

Naturen har ju gjort det så att man 1 gör en kvinna kåt och sen somnar han. Kvar ligger en kåt kvinna som då letar upp man 2. Som naturen utstyrt med en penis formad så att den ska ta bort man 1 sperma ur slidan. När man 2 fått utlösning och eventuellt även gett kvinnan en utlösning somnar han. Kvar är en kvinna som fortsatt är pigg och kåt och redo för man 3... Hon kan ju komma hur många ggr som helst.

Det naturliga och biologiska verkar mer vara att kvinnan ska ha multipla partners och det är både mannens och kvinnans biologi skapt för.

Så skippa det skitsnacket.

Sen är det också så att män måste vara så "på" för att få något. Det är inte särskilt många män som är knulldugliga medan de flesta kvinnor är det. Om en man ser sig om bland 100 kvinnor kan kan mycket väl kunna ha sex med 90 av dem. En kvinna i samma situation kanske hittar en man hon vill ha sex med. Om hon har tur.

Ja, män vill knulla runt. Det är biologiskt safe eftersom ni ändå inte får det
Citera
2010-10-02, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen

Att män blir lättare förälskade beror på att de har blivit feminiserade i dagens samhälle och detta har pågått sedan 70talet.Dagens samhälle tillåter inte männen att vara män utan de måste bli "mjukare" dvs feminina och kvinnorna ska bli maskulina för att förr i tiden var de inte sådana mesar som tror på "kärlek" utan såg det som ett kontrakt som granterar nationen fortbestånd.Sedan är det väl ganska uppenbart att kvinnor väljer om de ska bli "kära" eller ej och detta beror på principen att få den bästa hannen som kan ge henne och hennes avkomma en trygghet enligt naturen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in