Citat:
Ursprungligen postat av ikeaboy
Det stämmer nog till viss del men grejen är den att förnedring blivit mainstream. Gagging och mildare sexuellt våld är ju numera ingredienser i de flesta mainstreamrullar. Det tycker jag inte att det är någon tvekan om.
Ja, den har blivit mer accepterad och mängden ökar, men därmed inte sagt att brutaliteten tilltar. Utbudet växer men inte bara extremporren, utan även mjukporren á la Playboy har ökat. Det finns fortfarande gott om 'gammal hederlig' porr kvar, möjligen har den tappat marknadsandelar. Det beror inte på att den har minskat i försäljning, utan att den hårdare respektive mjukare porren, har ökat ännu mer, än vad motsvarande vaniljporren gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av ikeaboy
Men är konsumenterna intresserade av att gå tillbaka till vaniljsex av Vivid-typ?
Jag visste inte ens att dom har lämnat den. Vivid är bland dom största i produktionsbolagen i branschen. Bl.a har ligger dom bakom tre billboards (svenskt ord?) med Jenna Jameson, på Times Square, på kort tid. Vilka andra bolag har dom resurserna?
Top 20 VHS & DVD rentals (enligt AVN)
Citat:
1. Once You Go Black You Never Go Back 3 Jules Jordan/Evil Angel
2. Where the Boys Aren't 16 Vivid Entertainment Group
3. Bella Loves Jenna ClubJenna/Vivid
4. Anusthesia Seymore Butts/Pure Play Media
5. Rocco's True Anal Stories 21 Rocco Siffredi/Evil Angel
6. Internal Cumbustion 4 Zero Tolerance
7. Naked Diva Studio A Entertainment
8. Just Over 18 #9 Red Light District
9. Stilleto Wicked Pictures
10. Barely Legal 46 Hustler Video
11. Adore Vivid Entertainment Group
12. Young Sluts, Inc. 16 Hustler Video
13. Innocence: Little Secrets Ninn Worx/Pure Play Media
14. Ass Cream Pies 4 Anabolic Video Productions
15. Jackie & Jill Vivid Entertainment Group
16. High Desert Pirates VCA Pictures
17. Beautiful Girls 14 Christoph Clark/Evil Angel
18. New Girls Red Light District
19. Service Animals 16 Joey Silvera/Evil Angel
20. Hellcats 3 Joey Silvera/Evil Angel
Fotnot: nu ska man inte stirra sig blind på den här listan för den täcker bara en liten del. Jag vill dock visa att Vivid är långt ifrån passé.