Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-10-18, 12:14
Medlem
jasio1337s avatar
Jag o min tjej gjorde slut för lite mer än en månad sen, och vi va ihop i nästan 2 år. Hon va bra i sängen och tyckte om att bli dominerad, porrade sig och allt såntdära som e nice.

Tillbaka till singellivet - Har gått hem med 3 tjejer under den här tiden, varav endast EN har varit bra i sängen och släppt loss, de andra har bara blivit typ döda fiskar... Dom här tjejerna är inte små fjårtizar, utan 20+ ålder. Borde inte dom ha lärt sig hur man knullar på den tiden ?

Om man kör lite dirtytalk så är det ju kul om tjejer porrar sig tillbaka. Kanske är jag van från förut, typ ja o min tjej gick o köpte koppel o dildo o analplugg o sånt, sjukt kul ju. Men varför kan inte majoriteten av det kvinnliga könet slappna av vid sex? Fan det är ju bara sex lixom.
Citera
2010-10-18, 12:30
Medlem
jasio1337s avatar
haha oj låter kanske lite grovt, men är inte så farligt som det låter.. menar också på att man till exempel om ngt går fel i sängen kan skratta åt det och att det inte måste va värsta seriöst o sen fortsätta. Fattar bara inte tjejer som är helt tysta och man bara undrar : allt lugnt med dig eller ?

Bara så konstigt att tjejer som e fett energifulla o glada helt plötsligt bara :NU SKA JAG VARA JÄTTESERIÖS!1
Citera
2010-10-18, 12:37
Bannlyst
de är osäkra i sängen dåligt självförtroende, adra typiska brudissues (ligger håret snett, luktar fittan illa, hänger brösten etc)

tjejer tar sex på för stort allvar, och därför blir deras prestation i sängen straffad av detta beteende,
Citera
2010-10-18, 13:18
Medlem
flipis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solsystemet
de är osäkra i sängen dåligt självförtroende, adra typiska brudissues (ligger håret snett, luktar fittan illa, hänger brösten etc)

tjejer tar sex på för stort allvar, och därför blir deras prestation i sängen straffad av detta beteende,

Jag tror du har rätt i mycket, men de tar inte bara sexet på för stort allvar, utan även sig själva.

Ja jag är tjej, men släpper loss när det kommer till sex (ja, jag tar den i tvåan också)
Citera
2010-10-18, 14:07
Medlem
tror själv de kan handla om att tjejer är kanske lite avvaktande på att lära sig den andras kropp och lära känna den andra i sängen innan de ger efter...

ni killar kanske tror ni gör rätt hela tiden å att alla tjejer gillar samma....
så e de dock inte...

ja suger förövrigt kungligt enligt utsago utan att känna snubbn särskilt bra så ja tycker mest din tråd e larvig men iaf
Citera
2010-10-18, 14:20
Medlem
Ganska så väldigt liten statistik som inte säger någonting eg.. 3 damer
Citera
2010-10-18, 14:37
Medlem
Nhts avatar
Tror det har att göra med att det inte är vad "som förväntas av dem". Så dessa tjejer kanske inte var hämmade, utan snarare att de inte hade blivit frilösta? :E
Citera
2010-10-18, 15:15
Bannlyst
Fan vad skönt egentligen när man tänker efter, att man inte behöver bry sig om hur man ser ut under sexet med sin partner..Efter nästan sex år tillsammans har jag inte något att visa som min sambo inte sett och kan därför slappna av o bara porra mig

Skämt åsido, som tjej så känner jag ju igen mig i din beskrivning. Inte i dödfisk beskrivningen, utan all utseendefixering.
Antingen är dom kassa, du är inte tillräckligt het,eller så är dom helt enkelt bara jävligt ointresserade
Citera
2010-10-18, 16:47
Medlem
jasio1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipi
Jag tror du har rätt i mycket, men de tar inte bara sexet på för stort allvar, utan även sig själva.

Ja jag är tjej, men släpper loss när det kommer till sex (ja, jag tar den i tvåan också)

haha så ska d låta!

Citat:
Ursprungligen postat av thetick
Ganska så väldigt liten statistik som inte säger någonting eg.. 3 damer

Har haft en del innan också, men lärde mig att knulla ungefär samtidigt som jag blev ihop med mitt ex. Innan det så var det mest tyst och tråkigt lixom (jag vågade inte "släppa loss")... Lr visst man kan kan ju ha sex o bara va tyst o typ ingenting men d känns ju lite onödigt när man istället kan göra det mkt mer tillfredsställande(för båda).

Men absolut, fattar din poäng. Men har hört samma sak från kompisar också. Därför man blir så glad när man träffar en tjej som kan släppa loss.

Citat:
Ursprungligen postat av Consentido
Fan vad skönt egentligen när man tänker efter, att man inte behöver bry sig om hur man ser ut under sexet med sin partner..Efter nästan sex år tillsammans har jag inte något att visa som min sambo inte sett och kan därför slappna av o bara porra mig

Skämt åsido, som tjej så känner jag ju igen mig i din beskrivning. Inte i dödfisk beskrivningen, utan all utseendefixering.
Antingen är dom kassa, du är inte tillräckligt het,eller så är dom helt enkelt bara jävligt ointresserade

Men det behöver du väl ändå inte bry dig om, Inget bra kommer väl ur det ? Nice om alla bara kunde slappna av llixom.
Men om dom är våta men ändå är "stela" eller att dom inte kan suga kuk ordentligt ? Typ med tänderna :S

Tycker bara att det är konstigt om en attraktiv tjej på 20+ inte är bra i sängen.. hon har ju haft ett antal år på sig att öva.
Dock som sagt så finns ju också dom som är bra och det är ju bra
Citera
2010-10-18, 17:18
Medlem
Jonkenffss avatar
Du drar helt enkelt hem helt fel brudar. Du får ju ta och dra hem de brudar som ser ut att fått mest kuk i sina dagar!
Citera
2010-10-18, 17:18
Medlem
Fluffass avatar
Har själv en tjej som jag tycker är tråkig. vill för det mesta bara köra missionären.
Visserligen säger hon att hon tycker det är så skönt att hon inte vill "störa" det sköna för henne genom att ändra ställning. Men jag hade uppskattat lite spontansex och andra ställen samt andra ställningar.
Citera
2010-10-18, 17:40
Medlem
xh4l3s avatar
Samma för mig, har en tjej som jag älskar men hon är för stel i sängen... Dock så vet jag att detta troligen är för att jag är den första hon haft sex med. Men iaf har tänkt att jag ska snacka lite med detta med henne, känns lite stelt bara. "Du älskling, du suger i sängen..." nej men iaf fråga vad hennes vildaste sexfantasier är så berättar jag mina, så vet man ju sen hur den andra vill ha det. Har gjort det med ex, bra och göra om det blir seriöst mellan er för sexet blir sjukt bra!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in