Citat:
Ursprungligen postat av flipi
Jag tror du har rätt i mycket, men de tar inte bara sexet på för stort allvar, utan även sig själva.
Ja jag är tjej, men släpper loss när det kommer till sex (ja, jag tar den i tvåan också)
haha så ska d låta!
Citat:
Ursprungligen postat av thetick
Ganska så väldigt liten statistik som inte säger någonting eg.. 3 damer
Har haft en del innan också, men lärde mig att knulla ungefär samtidigt som jag blev ihop med mitt ex. Innan det så var det mest tyst och tråkigt lixom (jag vågade inte "släppa loss")... Lr visst man kan kan ju ha sex o bara va tyst o typ ingenting men d känns ju lite onödigt när man istället kan göra det mkt mer tillfredsställande(för båda).
Men absolut, fattar din poäng. Men har hört samma sak från kompisar också. Därför man blir så glad när man träffar en tjej som kan släppa loss.
Citat:
Ursprungligen postat av Consentido
Fan vad skönt egentligen när man tänker efter, att man inte behöver bry sig om hur man ser ut under sexet med sin partner..Efter nästan sex år tillsammans har jag inte något att visa som min sambo inte sett och kan därför slappna av o bara porra mig
Skämt åsido, som tjej så känner jag ju igen mig i din beskrivning. Inte i dödfisk beskrivningen, utan all utseendefixering.
Antingen är dom kassa, du är inte tillräckligt het,eller så är dom helt enkelt bara jävligt ointresserade
Men det behöver du väl ändå inte bry dig om, Inget bra kommer väl ur det ? Nice om alla bara kunde slappna av llixom.
Men om dom är våta men ändå är "stela" eller att dom inte kan suga kuk ordentligt ? Typ med tänderna :S
Tycker bara att det är konstigt om en attraktiv tjej på 20+ inte är bra i sängen.. hon har ju haft ett antal år på sig att öva.
Dock som sagt så finns ju också dom som är bra och det är ju bra