2010-10-24, 04:43
Medlem
fetfittas avatar
Kan inte bara en admin låsa den här tråden för att den bryter mot "idioti"?

Det som volver säger är ju bara taget ur intet.
Släpp WoW, ta din Golden Retriever och gå en promenad.
GÅ SEN TILL ICA OCH BETALA I KASSAN SÅ ATT DU FÅR TRÄFFA EN RIKTIG KVINNA FÖRUTOM DIN MORSA SOM KOMMER VARANNAN DAG OCH GER DIG FRIKADELLER I GRÄDDSÅS OCH KOKTA POTATISAR.

FAAAAAN.

Fan.
Jag hatar Flashback just nu eftersom det finns ..... fan.
Citera
2010-10-24, 09:09
Medlem
Pasiphaes avatar
Hoppas hon flyr från dig ditt as.
Citera
2010-10-24, 11:41
Medlem
bonkensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Nu är vi ändå på flashback, men detta var nog århundradets dummaste generalisering.

Jag har lovat mig själv att inte skriva så här;

+1
Citera
2010-10-24, 13:17
Medlem
SwizZers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellego
Tror nog att hon gjorde det bara för att vara lite rebellisk mot mig. Det var nog mest en impulsgrej eftersom hon nämnde det i tel. dagen innan, jag sa då till henne att inte göra det och vips har hon nått jävla tecken på handleden. Vet bara fan hur man ska få henne att ta bort den, försökt övertala hela sommaren. Till och med vänner kommenterar på hur fula dom är.. Gör det förjävligt ont med laser?

HELL YE att hon gjorde med all rätt :O du bestämmer inte över henne, YOU GO GIRL!!!
Citera
2010-10-24, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellego
Har/hade en flickvän sedan 3 år som är jävligt bra på många sätt (ser bra ut, smart, bra politiska synpunkter osv.). Problemet är att hon tatuerade sig (handled och nacke) innan sommaren trots att jag gjort klart för henne att det inte gick för sig, mer eller mindre förbjöd jag henne.
Älskar tjejen jävligt mycket och vill inte riktigt dumpa henne trots det hon gjorde mot mig; har sneglat lite på laser borttagning och känner att jag kan leva med att hon har två mindre ärr. Några tankar om hur jag bäst går till väga då jag lägger fram mitt förslag till henne?

Låna OG's metod (eller vad det FFL?) och ta med en borrmaskin med tillhörande slip och slipa helt enkelt bort tatueringarna.
Ring först och medela snuten och ambulansen - snuten skjutsar dig till häktet där du får gratis kek, en varm säng och betald TV-licens. Ambulansens tar kjoltyget till akuten.
Win-win.
Citera
2010-10-26, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Ja, jag vet ju inte varför läkaren sa så egentligen. Medicinen det handlar om är en bromsmedicin mot reumatism. Läkaren motiverade med att man inte vet hur reaktionen blev om man tatuerade sig när man tog de sprutorna. Medicinen kunde tydligen integrera med bläcket eller nått. Om det stämmer eller inte vet jag inte. Min man valde att avstå iaf.

Det där låter ju som värsta sortens jävla bullshit!!!

Vilke jävla fitta till läkare som säger sånt bara för att han uppenbarligen har något emot tatueringar, säg förfan åt honom att skaffa fram någonsorts källa på det!

Som att reumatiker inte skulle kunna gadda sig pga sin medicin, det tror jag när jag ser det.
Citera
2010-10-31, 23:30
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
Det där låter ju som värsta sortens jävla bullshit!!!

Vilke jävla fitta till läkare som säger sånt bara för att han uppenbarligen har något emot tatueringar, säg förfan åt honom att skaffa fram någonsorts källa på det!

Som att reumatiker inte skulle kunna gadda sig pga sin medicin, det tror jag när jag ser det.

Ja, jag tyckte med att det lät skumt men det var även pga läkningsprocessen och den ökade risken för infektioner som den där medicinen ger tydligen...mannen har typ inget immunförsvar kvar. Jag har väl inte riktigt fattat och satt mig in i saken. Men vill man verkligen ha en tatuering så stoppar ju inte det. Mannen valde dock att avstå. "Better safe then sorry" typ.
Citera
2010-11-01, 07:43
Medlem
SwiftDeletes avatar
Prygla henne och visa att du är man.
En kvinna som inte lyder ska behandlas på ett sådant sätt att rättning sker och underlåtenhet frambringas ur honan. Fri vilja ska stävas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in