Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-10-22, 12:58
Medlem
NyanNyans avatar
Vill veta mer om denne intressante man.
Är han dödsknarkarnazist på riktigt? Lever han under ständigt hot från vänster-ligister? osv.
Citera
2010-10-22, 13:57
Medlem
Biochems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Är han dödsknarkarnazist på riktigt? Lever han under ständigt hot från vänster-ligister? osv.

träffar honom några gånger i månaden, han har bra koll på livemusik i Skåne så brukar snacka med honom på konserter. Nej, han är inte nazist, han kallar ju sig för konstnär och brukar mest vara ute efter att provocera. Verkar aningens förvirrad när man pratar länge, men skön snubbe. Han får ju en del hot men inget ordentligt allvarligt... lite konstigt att han inte får mer då han ju är tämligen anti-PK...

Kolla in hans blogg, full av roliga grejer.

Gled in på debaser igår och kollade lite rockabilly före coop.
2,8orna låg längst ned så alla 3,5or rasade ner i golvet när man drog ut sixpacket.

Kollade in Skånepartiet igår och densåkallade vänstern stod och skränade i brist på argument som vanligt.
Nånn framför mig skrek håll käfften vi vill inte höra då skrek man tillbaka jo jag vill höra då gick han och skrek åt Franzen.
Snuten lös med sin frånvaro och dök upp först de sissta 5minuterna vilket de fått order om av Reepalu.
Man undrar ju varför vänstern har börjat förespråka kvinno och böghat.
Sedan gick man till kvällskursen Högerpopulism, främlingsfienlighet & islamofobi på 7,5 hp

Inte kom man in i onsdags, vakten sa du är för full.
Efterklang ikväll och Pascal för på malmöfestivalen finns inga vakter men då blir det fyllecell
Senast redigerad av Biochem 2010-10-22 kl. 14:03.
Citera
2010-10-22, 14:29
Medlem
mishimas avatar
Min bild är att han är en extrem slacker och har ålderskomplex. Han är över 40 år gammal men beter sig som en 19-åring. Jag har träffat honom några gånger men det var rätt länge sedan. Jag tycker att han är rätt knepig att prata med. Det har dock varit i onyktert tillstånd.

Han hette från början Dan Appelblad. Första gången jag läste om honom var i tidskriften Bibel som fanns kring sekelskiftet.
Citera
2010-10-22, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan

Om du har kollat genom hans bok SIEG så är det klart och tydligt att han inte representerar dessa åsikter men anser att man får utleva dem.
Citera
2010-10-22, 14:57
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biochem
träffar honom några gånger i månaden, han har bra koll på livemusik i Skåne så brukar snacka med honom på konserter. Nej, han är inte nazist, han kallar ju sig för konstnär och brukar mest vara ute efter att provocera. Verkar aningens förvirrad när man pratar länge, men skön snubbe. Han får ju en del hot men inget ordentligt allvarligt... lite konstigt att han inte får mer då han ju är tämligen anti-PK...

Kolla in hans blogg, full av roliga grejer.

Gled in på debaser igår och kollade lite rockabilly före coop.
2,8orna låg längst ned så alla 3,5or rasade ner i golvet när man drog ut sixpacket.

Kollade in Skånepartiet igår och densåkallade vänstern stod och skränade i brist på argument som vanligt.
Nånn framför mig skrek håll käfften vi vill inte höra då skrek man tillbaka jo jag vill höra då gick han och skrek åt Franzen.
Snuten lös med sin frånvaro och dök upp först de sissta 5minuterna vilket de fått order om av Reepalu.
Man undrar ju varför vänstern har börjat förespråka kvinno och böghat.
Sedan gick man till kvällskursen Högerpopulism, främlingsfienlighet & islamofobi på 7,5 hp

Inte kom man in i onsdags, vakten sa du är för full.
Efterklang ikväll och Pascal för på malmöfestivalen finns inga vakter men då blir det fyllecell
Jag brukar vara inne och kolla där då och då, Dan och hans konst är mycket rolig, ja.
Citera
2010-10-22, 22:15
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Min bild är att han är en extrem slacker och har ålderskomplex. Han är över 40 år gammal men beter sig som en 19-åring. Jag har träffat honom några gånger men det var rätt länge sedan. Jag tycker att han är rätt knepig att prata med. Det har dock varit i onyktert tillstånd.

Han hette från början Dan Appelblad. Första gången jag läste om honom var i tidskriften Bibel som fanns kring sekelskiftet.

Är han så gammal som 40? Trodde han var 18-20 bast.
Citera
2010-10-22, 22:19
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
På vilket sätt är denne Dan Park ( ) en kändis?
Citera
2010-10-22, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Japp, den enda gatukonstnären som är politiskt inkorrekt så det skriker om det.
Citera
2010-10-22, 22:23
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Japp, den enda gatukonstnären som är politiskt inkorrekt så det skriker om det.
Ok. Jaha, nähej...
Citera
2010-10-23, 01:06
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
För att han är polisanmäld för HMF.
Citera
2010-10-23, 02:10
Medlem
luxxxinteriors avatar
lidlday är nog den enda bloggen som kommer överleva ett kärnvapenkrig fyfan så bra
Citera
2010-10-23, 13:10
Medlem
Krokofils avatar
Citat:

Konstnär, känd i Malmö, anmäld för HMF, hans verk har varit uppe i media många gånger...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in