Jag har det problemet att när jag klickar på en länk så öppnas det i en ny flik istället för att den i det aktuella fönstret som jag har uppe. Problemet med detta är att efter en stund så har jag jätte många flikar. Jag har letat i alla inställningar men lyckas inte hitta vart man ändrar på detta.
Men det är väl bara att stänga ner dom efter att du har läst dom. Men varför dom öppnas upp i en nyflik kan ha göra med att länkarna har target="_blank".
Hej!
Idag när jag öppnade Chrome så märkte jag att alla menyer har blivit större! Ogillar skarpt! Någon som vet hur man får tillbaka de gamla mindre menyerna? Bifogar bild så ni lättare kan se:
Deras mail-applikationer, Google Mail Checker eller vad den heter(finns det flera?), fungerar de bara med gmail eller även andra adresser så som hotmail eller yahoo?
Deras mail-applikationer, Google Mail Checker eller vad den heter(finns det flera?), fungerar de bara med gmail eller även andra adresser så som hotmail eller yahoo?
Sök på X-notifier under Chrome Web Store. Där finner du fler möjligheter till fler klienter.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!