2010-10-26, 20:34
Medlem
paperflys avatar
Hej

När jag var 15 år bestämde jag mig för att ha sex med 5 tjejer från varje län i Sverige, det finns 21 län. Totalt ska det bli 105 tjejer. Just nu bor jag i Norra sverige och har köpt hus här, är färdigutbildat och har tänkt på här iaf närmsta tio åren, så i detta län har jag bara haft sex med 3 stycken. Har dissat flera tjejer för att lämna plats åt för tjejen i mitt liv, har räknat med att ha ett långt förhållande som kommer skita sig tills jag hittar Ms.right som blir nr 5 i detta län. Sen får jag inte ligga med någon fler i detta län.

Problemet är att jag har 9 tjejer kvar; fyra i Norrbottens län, två i Skåne och en kvar i Värmlands län. Sen återstår det två i det län jag bor i nu. Allt detta har tagit all min energi, varenda sommarlov åkte jag runt till släktingar i Sverige för att knulla tjejer runt om i deras län. Under universitetstiden åkte jag runt i mellansverige och knullade. Nu åker jag runt i Norrland. Alla mina pengar går till så kallade knullresor.

Så vad ska jag göra?
Citera
2010-10-26, 20:42
Medlem
Liston Crests avatar
Skit i ditt vad om du inte känner för det längre. Det är ju ändå inget värde i att uppfylla det.
Citera
2010-10-26, 20:42
Medlem
Evilyns avatar
Ett STD-test?
Citera
2010-10-26, 22:15
Medlem
antonthamans avatar
haha vilken rolig grejj.. kan du inte köpa sex i de återstående länen?
Citera
2010-10-26, 23:03
Medlem
Battery6s avatar
Otroligt att du faktiskt hållit dig till det du bestämde dig för och nästan blivit klar med det, du får en stående ovation av mig för det har du redan förtjänat. Upp till dig om du vill bli klar med det eller inte, ingen kommer klandra dig om du bara skiter i det.
Citera
2010-10-27, 11:11
Medlem
4-Gotts avatar
Ge upp din gamla fjortisdröm och lev ett rikligare liv där sexet går ut på kärlek och inte en trofe.
Citera
2010-10-27, 11:44
Medlem
ubersantas avatar
som sagt. Be inte om bilder, och ropa inte troll. inlägg kommer raderas och tillsägelser utdelas

/mod
Citera
2010-10-27, 11:53
Medlem
Hahaha, vilken skön grej

Vore ju surt om du inte blev klar, när du är så nära!!

Svårt val ändå...
Citera
2010-10-27, 16:02
Medlem
ohoymotherfuckers avatar
Haha, kul med dedikerade människor alltså. Vilket driv liksom. Min första tanke var om du verkligen har kontroll över det här eller om det har blivit en stor fix idé som äger för stort utrymme i ditt liv. Fick nästan lite OCD-vibbar faktiskt.

Du har alltså hela tiden fram tills nu vägrat tänka på nån av dessa brudar som nåt annat än det där tredje eller sista eller whatever ligget du behöver för att fylla kvoten just där eller? Och fattar jag rätt i att du verkligen planerar skaffa en längre relation med nån snart (vem som?) men som ska skita sig? Och sen ska du träffa Rätt?

Låter inte riktigt sunt hur du håller på och bestämmer/planerar i det här. Eller så är det bara jag som haft helt fel approach till livet hittills.
Citera
2010-11-03, 16:13
Medlem
paperflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ohoymotherfucker
Haha, kul med dedikerade människor alltså. Vilket driv liksom. Min första tanke var om du verkligen har kontroll över det här eller om det har blivit en stor fix idé som äger för stort utrymme i ditt liv. Fick nästan lite OCD-vibbar faktiskt.

Du har alltså hela tiden fram tills nu vägrat tänka på nån av dessa brudar som nåt annat än det där tredje eller sista eller whatever ligget du behöver för att fylla kvoten just där eller? Och fattar jag rätt i att du verkligen planerar skaffa en längre relation med nån snart (vem som?) men som ska skita sig? Och sen ska du träffa Rätt?

Låter inte riktigt sunt hur du håller på och bestämmer/planerar i det här. Eller så är det bara jag som haft helt fel approach till livet hittills.

Jag räknar med att när jag väl har lyckats med mitt uppdrag, Nästan.. förutom dessa två stycken som återstår. Så räknar jag med att en av dem kommer leda till en liten romans som kanske varar 2-3 månader, kanske 1 år och sen ta slut. Och sen räknar jag med att jag lever livet ut med den 5:e. Man brukar ju göra en hel del fail med kvinnor tills man hittar the one and only

Btw så hade jag sex med två norrbottningar i helgen, först den ena och sen den andre.. båda var vänner med varandra. så nu är det två kvar från Norrbotten, sen värmland och sen skåne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in