• 1
  • 2
2010-10-29, 16:37
Medlem
Tja!

Har ju haft en tråd uppe angående min tjej som dumpade mig pga SD:

https://www.flashback.org/t1338300

Nu till problemet, jag vill ju ha henne tillbaka och har ju dragit mig undan för att ge henne tid till att tänka. Men som sagt hon gjorde ju slut och det är inte säkert att vi blir tillsammans igen.

Iaf nu har jag inte haft sex på nästan 2 veckor och börjar känna att jag behöver det. Ikväll är det ju massa halloweenfester och speciellt som student kan man ju hitta på massa skoj. Har inga som helst problem att hitta tjejer snarare tvärtom att de raggar på mig.

Det jag undrar över är; skulle det räknas som otrohet att bara hoppa i säng med någon för att helt enkelt bli tillfredställd, det finns ju en chans att hon tar tillbaka mig och det är ju det jag hoppas på. Men orkar som sagt inte vänta flera veckor (?) på att få ha sex.

Så vad skulle ni ha gjort i denna sits, bitit ihop och väntat eller bara köra på och om tjejen tar tillbaka en aldrig berätta vad man gjort (skulle jag berätta är det slut för alltid).

Ja det kan låta svinigt men som sagt vi alla har behov som behöver tillfredställas och det gör inte att jag älskar min tjej mindre. Vi är ju inte ihop just nu egentligen.

Så vad tycker ni om detta?
Citera
2010-10-29, 16:38
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happy12
Iaf nu har jag inte haft sex på nästan 2 veckor och börjar känna att jag behöver det. Ikväll är det ju massa halloweenfester och speciellt som student kan man ju hitta på massa skoj. Har inga som helst problem att hitta tjejer snarare tvärtom att de raggar på mig.

Det är alltid lika komiskt när folk försöker söka sin egen bekräftelse på detta sättet.

För övrigt, är det slut har ni inga plikter mot varandra, som jag ser det.
Citera
2010-10-29, 16:40
Medlem
w0nderbars avatar
Ni är inte tillsammans, och vad som händer under tiden ni inte är det är irrelevant för ett framtida förhållande - om det nu skulle bli så.
Citera
2010-10-29, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TMM
Det är alltid lika komiskt när folk försöker söka sin egen bekräftelse på detta sättet.

För övrigt, är det slut har ni inga plikter mot varandra, som jag ser det.

Nja det var mer att jag förväntade mig kommentarer som "ingen vill ha ett äckel som dig". Detta behöver ju inte bara vara positivt, är man singel är det ju kul men är man i ett förhållande blir det ju jobbigt då man ser att ens tjej blir obekväm. Jag har självförtroende så det räcker och blir över så behöver inte den bekräftelsen.
Citera
2010-10-29, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av w0nderbar
Ni är inte tillsammans, och vad som händer under tiden ni inte är det är irrelevant för ett framtida förhållande - om det nu skulle bli så.

Även fast jag kämpar med att få henne tillbaka och hon ber mig ge henne tid?
Citera
2010-10-29, 16:45
Medlem
Om du med säkerhet vet att det skulle vara slut om du hade sex ikväll och du verkligen vill ha tillbaka henne är du ju bara korkad om du har ett enkelt ligg ikväll och förstör din eventuella framtid med henne.
Nog för att vi alla har behov men om du inte ens kan ge henne 3 veckor avhållsamhet är det nog rätt av henne att lämna dig.
Citera
2010-10-29, 16:48
Medlem
8222s avatar
Om du öht ställer dig själv frågan/frågar på FB så skulle jag nog säga att det är moraliskt fel. Är du minsta osäker (vilket du verkar vara) så skulle jag låtit bli.
Citera
2010-10-29, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankrike
Om du med säkerhet vet att det skulle vara slut om du hade sex ikväll och du verkligen vill ha tillbaka henne är du ju bara korkad om du har ett enkelt ligg ikväll och förstör din eventuella framtid med henne.
Nog för att vi alla har behov men om du inte ens kan ge henne 3 veckor avhållsamhet är det nog rätt av henne att lämna dig.

Jag vet att hon aldrig skulle acceptera det. Men hon behöver ju inte få reda på det. Ja jag är en person som gillar sex och är van med att ha det minst en gång om dagen, och när det då gått nästan två veckor då börjar det kännas lite tufft.
Citera
2010-10-29, 16:52
Medlem
tantvrists avatar
Inte fel enligt mig, hon lämnade dig ju. Om ni blir tillsammans så kan du ju skylla på att ni var separerade för tillfället.
Citera
2010-10-29, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tantvrist
Inte fel enligt mig, hon lämnade dig ju. Om ni blir tillsammans så kan du ju skylla på att ni var separerade för tillfället.

Ja det gjorde hon fast pga något jag gjort. Nä det får aldrig komma fram för då är det kört. Hon är ingen svag brud som accepterar otrohet, utan där har hon nolltolerans även om många inte skulle se just detta som otrohet.
Citera
2010-10-29, 16:57
Bannlyst
Citat:
Jag vet att hon aldrig skulle acceptera det. Men hon behöver ju inte få reda på det. Ja jag är en person som gillar sex och är van med att ha det minst en gång om dagen, och när det då gått nästan två veckor då börjar det kännas lite tufft.
Låter som att hon har gjort rätt val att lämna dig när du ens skriver "hon behöver ju inte få reda på det"- *suck*
Citera
2010-10-29, 17:00
Medlem
Citat:

Det är ju inte otrohet eller moraliskt fel men jag undrar vart dina prioriteringar ligger. Sex går före kärlek och jag hade varit väldigt nervös om jag vore din tjej inför exempelvis graviditet när hon kanske inte alls har lust att ha sex de sista månaderna av graviditeten, vad ska du göra då?
MEN, åter till frågan, nej gör vad du vill men tänk efter lite på dina konsekvenser och om du kan leva med dom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in