Tja!
Har ju haft en tråd uppe angående min tjej som dumpade mig pga SD:
https://www.flashback.org/t1338300
Nu till problemet, jag vill ju ha henne tillbaka och har ju dragit mig undan för att ge henne tid till att tänka. Men som sagt hon gjorde ju slut och det är inte säkert att vi blir tillsammans igen.
Iaf nu har jag inte haft sex på nästan 2 veckor och börjar känna att jag behöver det. Ikväll är det ju massa halloweenfester och speciellt som student kan man ju hitta på massa skoj. Har inga som helst problem att hitta tjejer snarare tvärtom att de raggar på mig.
Det jag undrar över är; skulle det räknas som otrohet att bara hoppa i säng med någon för att helt enkelt bli tillfredställd, det finns ju en chans att hon tar tillbaka mig och det är ju det jag hoppas på. Men orkar som sagt inte vänta flera veckor (?) på att få ha sex.
Så vad skulle ni ha gjort i denna sits, bitit ihop och väntat eller bara köra på och om tjejen tar tillbaka en aldrig berätta vad man gjort (skulle jag berätta är det slut för alltid).
Ja det kan låta svinigt men som sagt vi alla har behov som behöver tillfredställas och det gör inte att jag älskar min tjej mindre. Vi är ju inte ihop just nu egentligen.
Så vad tycker ni om detta?