• 1
  • 2
2010-10-29, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATIX
Låter som att hon har gjort rätt val att lämna dig när du ens skriver "hon behöver ju inte få reda på det"- *suck*

Nej men var vi tillsammans så skulle jag aldrig vara otrogen, det är fel. Men nu är vi ju faktiskt inte tillsammans. Då behöver jag ju inte berätta något som bara kommer göra henne arg/ledsen.
Citera
2010-10-29, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankrike
Det är ju inte otrohet eller moraliskt fel men jag undrar vart dina prioriteringar ligger. Sex går före kärlek och jag hade varit väldigt nervös om jag vore din tjej inför exempelvis graviditet när hon kanske inte alls har lust att ha sex de sista månaderna av graviditeten, vad ska du göra då?
MEN, åter till frågan, nej gör vad du vill men tänk efter lite på dina konsekvenser och om du kan leva med dom.

Hon skulle aldrig behöva vara rädd för otrohet, men skulle hon inte vara sugen på sex de sista månaderna så kan hon väl iaf ställa upp ibland, det skulle jag ha gjort för min partner eller hjälpt till på andra sätt.
Citera
2010-10-29, 18:38
Medlem
Don Fadäsos avatar
Du skulle inte vara otrogen men om ni ska försöka bli tillsammans igen så lär det inte ses med blida ögon av henne. Om du tänker försöka få ihop det med henne igen så rekommenderar jag avhållsamhet.
Citera
2010-10-29, 19:00
Medlem
w0nderbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happy12
Även fast jag kämpar med att få henne tillbaka och hon ber mig ge henne tid?

Ojoj, mitt fel! Lite för snabb där.
Men som svar på din fråga;

Njaäe, då borde du kanske inte göra det. Det GÅR att hålla sig, det sitter i huvudet och inte i trettiplussarn (). Gör som hon säger och ge det lite tid. Om du känner för det kan du ju tralla innan festen och på så vis kanske vara lite mer säker på att hålla dig.
Det känns nog bättre för henne om hon får veta att du har varit helt vit under erat uppehåll.

Dock finns ju även möjligheten att det bara rinner ut i sanden och då får du se årets halloween som ett missat tillfälle helt enkelt - det är inte värre än så.

Jag skulle nog vänta om jag var du.
Citera
2010-10-29, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av w0nderbar
Ojoj, mitt fel! Lite för snabb där.
Men som svar på din fråga;

Njaäe, då borde du kanske inte göra det. Det GÅR att hålla sig, det sitter i huvudet och inte i trettiplussarn (). Gör som hon säger och ge det lite tid. Om du känner för det kan du ju tralla innan festen och på så vis kanske vara lite mer säker på att hålla dig.
Det känns nog bättre för henne om hon får veta att du har varit helt vit under erat uppehåll.

Dock finns ju även möjligheten att det bara rinner ut i sanden och då får du se årets halloween som ett missat tillfälle helt enkelt - det är inte värre än så.

Jag skulle nog vänta om jag var du.

Hahaha Ja hålla mig kan jag väl om jag verkligen bestämmer mig för det. Jag luska fram genom en vän nyss vart hon ska, kanske också borde dra dit och vara lite charmig så kanske hon ändrar sig, vi får se. Måste fan gå måla mig blå snart...japp avatar ska man vara eller borde man vara nåt annat sexigt så hon inte kan tacka nej till en.
Citera
2010-10-29, 21:39
Medlem
Pachinkos avatar
Svår situation... Även om ni inte är tillsammans så kommer hon garanterat se det som ett svek om du ligger med någon under tiden ni är uppbrutna, speciellt om du nu visat att du fortfarande älskar henne.

Mitt råd är att du inte ligger med någon nu och håller på dig iaf tills du fått ett klart svar om huruvida ni har en framtid tillsammans eller inte
Citera
2010-10-29, 23:50
Medlem
Citat:
Tja!

Har ju haft en tråd uppe angående min tjej som dumpade mig pga SD:

https://www.flashback.org/t1338300

Nu till problemet, jag vill ju ha henne tillbaka och har ju dragit mig undan för att ge henne tid till att tänka. Men som sagt hon gjorde ju slut och det är inte säkert att vi blir tillsammans igen.

Iaf nu har jag inte haft sex på nästan 2 veckor och börjar känna att jag behöver det. Ikväll är det ju massa halloweenfester och speciellt som student kan man ju hitta på massa skoj. Har inga som helst problem att hitta tjejer snarare tvärtom att de raggar på mig.

Det jag undrar över är; skulle det räknas som otrohet att bara hoppa i säng med någon för att helt enkelt bli tillfredställd, det finns ju en chans att hon tar tillbaka mig och det är ju det jag hoppas på. Men orkar som sagt inte vänta flera veckor (?) på att få ha sex.

Så vad skulle ni ha gjort i denna sits, bitit ihop och väntat eller bara köra på och om tjejen tar tillbaka en aldrig berätta vad man gjort (skulle jag berätta är det slut för alltid).

Ja det kan låta svinigt men som sagt vi alla har behov som behöver tillfredställas och det gör inte att jag älskar min tjej mindre. Vi är ju inte ihop just nu egentligen.

Så vad tycker ni om detta?

Känns inte riktigt som om du älskar henne på riktigt om du kan tänka dig att hoppa i säng med första bästa. Det handlar om i värsta fall ett par veckor. Vi kan också vända på det, hade du tagit tillbaka henne om hon gick ut och knulla andra för att "hon inte kunde hålla sig". Herregud.. Hon är värd något bättre no offence.
Senast redigerad av Criminal 2010-10-29 kl. 23:56.
Citera
2010-10-30, 00:03
Medlem
Odi-et-amos avatar
Citat:
Nej men var vi tillsammans så skulle jag aldrig vara otrogen, det är fel. Men nu är vi ju faktiskt inte tillsammans. Då behöver jag ju inte berätta något som bara kommer göra henne arg/ledsen.
Nej ni är inte tillsammans och bör aldrig bli igen. Jag tyckte först "synd" om dig för att hon är så trång i hjärnan. Att du ens tänker tanken, det får mig att hoppas att hon aldrig tittar åt ditt håll igen.

Så jävla svårt att hålla sina fingrar på plats? Tydligen, och då är man en rätt svag människa.
Citera
2010-10-30, 01:11
Medlem
w0nderbars avatar
Citat:
Måste fan gå måla mig blå snart...japp avatar ska man vara eller borde man vara nåt annat sexigt så hon inte kan tacka nej till en.

Det första jag tänkte på var den där 3D-Avatar-Porrfilmen.
Citera
2010-10-30, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av w0nderbar
Det första jag tänkte på var den där 3D-Avatar-Porrfilmen.

Hahaha jaså. Jag klädde iaf inte ut mig till det, jag bestämde mig för att dra till samma fest som jag visste att tjejen skulle vara på. Så jag klädde ut mig till varulven i twillight, han med tatueringen och brännan och självklart magrutorna haha
Citera
2010-10-31, 04:16
Medlem
polyesterpams avatar
SKulle du vilja bli tillsammans med henne igen om hon knullat andra efter det att ni gjorde slut?
Citera
2010-10-31, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polyesterpam
SKulle du vilja bli tillsammans med henne igen om hon knullat andra efter det att ni gjorde slut?

Nej det hade jag inte velat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in