• 1
  • 2
2010-10-31, 21:14
Medlem
JörgHeinrichs avatar
Bakgrund: Just nu sitter jag med en djupt rynkad panna och förbannar min egen existens. Anledningen till detta lidande grundar sig i det faktum att jag har väldiga problem med att hålla mig till sanningen. Jag älskar att ljuga, helt enkelt. Det berikar mitt liv. Min senaste lögn har dock vållat mig en hel del bekymmer.

Problem: Av någon outgrundlig anledning valde jag att "komma ut ur garderoben" på en fest för ett antal veckor sedan. Till saken hör att jag inte är homosexuell. Jag skämtade. Jag ljög om det. Tyckte vid det aktuella tillfället att det var ganska roligt och fyndigt. Mina närmaste manliga kamrater är väl medvetna om min mytomani och ryckte på axlarna åt mitt utspel. Kvinnorna som närvarade vid festligheterna tog det däremot på fullaste allvar. Jag framstod som väldigt trovärdig och anser att det vore väldigt kul att lyckas lura i mina manliga kamrater att hela homo-historien är på fullaste allvar.

Efter mitt "erkännande" tänkte jag inte mer på saken förrän en kvinnlig bekant ringde för att berätta att hon gärna ville att jag skulle träffa en homosexuell vän till henne. En riktig bög, alltså. Nu stod jag inför ett avgörande val. Antingen välja att erkänna min bluff eller löpa linan ut. Jag valde att löpa linan ut. På fredag är det med andra ord dags för "bögträff". Jag antog erbjudandet av två anledningar: dels vill jag lura mina manliga bekanta att jag verkligen är homosexuell, något som vore väldigt roligt, och dels vill jag inte framstå som en lögnaktig idiot.

Så, nu har jag alltså en blinddejt med en man, något jag finner mindre lustigt. Jag är inte särskilt förtjust i homofili och har börjat få kalla fötter. Jag vill verkligen inte dejta en kille. Det finns inte i min värld. Men samtidigt vore det så roligt att lura mina polare. Alla dessa val tär på mig.

Frågor:
Vad tycker ni att jag ska göra? Ställa in? I så fall vill jag veta hur. Eller ska jag löpa linan ut? Kan det vara värt en bögdejt? Händer det att era lögner får er att hamna i "prekära" situationer?
Citera
2010-10-31, 21:17
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Du vågar inte erkänna seriöst att du är bög, därför ljuger du ihop att du är det. Om någon kille ringer och frågar om ni kan träffas, är man bög som jag tror du är så tackar man ja.

Inte speciellt smart gjort. Du skulle sagt direkt på festen att du skojade.
Citera
2010-10-31, 21:17
Medlem
Haha kör på!
Citera
2010-10-31, 21:18
Medlem
RecycleBins avatar
Löp för helvete inte linan ut, det är inte värt att få en spräckt ändtarm enbart för att lura sina vänner. Försök och var ärlig mot dom istället, och be gärna om ursäkt.
Citera
2010-10-31, 21:24
Medlem
Olvards avatar
Jag tycker att du skall "gå hela vägen", allt i lögnens namn. Liksom, hur trovärdig är din bög-image ifall du inte törs idka sodomi?

Lite länkar till dig.

http://www.rfsl.se/halsa/?p=1708
http://www.rfsl.se/halsa/?p=5084
http://www.rfsl.se/halsa/?p=1350

Lycka till!
Citera
Medlem
Drumsticks avatar
Kör på! Se vart du hamnar! Kanske en näve i skitan eller två?
Citera
Medlem
Detta kan ju inte stämma...

OM de gör det är du korkad och endast dum mot dig själv...
Citera
2010-10-31, 21:26
Medlem
JörgHeinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Du vågar inte erkänna seriöst att du är bög, därför ljuger du ihop att du är det. Om någon kille ringer och frågar om ni kan träffas, är man bög som jag tror du är så tackar man ja.

Inte speciellt smart gjort. Du skulle sagt direkt på festen att du skojade.
Jag är ej homosexuell. Framgick inte det i trådstarten?

Citat:
Ursprungligen postat av RecycleBin
Löp för helvete inte linan ut, det är inte värt att få en spräckt ändtarm enbart för att lura sina vänner. Försök och var ärlig mot dom istället, och be gärna om ursäkt.
Homobögens spelande muskler kanske får mig att börja sukta av åtrå och törst? Nej då, jag tänker givetvis inte låta mig betäckas analt. Det är uteslutet.
Citera
2010-10-31, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JörgHeinrich
Bakgrund: Just nu sitter jag med en djupt rynkad panna och förbannar min egen existens... text

Hahaha, känner igen mig ganska kraftigt.. Men jag ljuger inte om att jag är bög, ljuger om allt annat, att jag är japan fast jag inte är i närheten av något sånt land.. ljuger ofta om att mina föräldrar just har dött (på krogen och fester) och allt annat skit.. men shit du tog det här till en ny nivå.. ska nog dra ut lite på gränserna, dock inte ända till bög. men detta va kul! challenge accepted
Citera
2010-10-31, 21:28
Medlem
Olvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JörgHeinrich
Nej då, jag tänker givetvis inte låta mig betäckas analt. Det är uteslutet.

Anta rollen som JörgHeinrich - Betäckaren då?

Haha, Jörg Heinrich. Det är ju ett riktigt bra namn på en aspirerande läderbög!
Citera
2010-10-31, 21:29
Bannlyst
om du älskar att ljuga hur vet vi då att du inte ljuger nu?
Citera
2010-10-31, 21:35
Medlem
jowals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontknowtomuch
Hahaha, känner igen mig ganska kraftigt.. Men jag ljuger inte om att jag är bög, ljuger om allt annat, att jag är japan fast jag inte är i närheten av något sånt land.. ljuger ofta om att mina föräldrar just har dött (på krogen och fester) och allt annat skit.. men shit du tog det här till en ny nivå.. ska nog dra ut lite på gränserna, dock inte ända till bög. men detta va kul! challenge accepted

Sjukaste! Brukar du ljuga om att dina föräldrar har dött??!?!?! Seriöst det är ju sinnessjukt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in