Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-24, 18:26
Medlem
annihilat0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poker
Jag är snart 30, har bara haft två tjejer i mitt liv (längre förhållanden) men ALDRIG lyckats få hem någon för en natt. Hur fan gör man? Är det bara utseende som gäller? Jag ser väl normal ut, inte supersnygg men inte ful heller. Tyvärr blyg.

Vill inte ta vem som helst utan har ett par krav (vilket kanske gör det lite svårare):

* Hon måste ha smal/normal kroppsbyggnad
* Små bröst
* Mörkhårig
* Hyfsat söt (hellre söt än snygg om ni förstår vad jag menar)
* inte för lång, runt 160 cm

Det begränsar ju urvalet lite OCH jag vet inte om det bara är inbillning men tjejer med mitt drömutseende (alltså smala, söta brunetter med små bröst, verkar vara mer återhållsamma och ställa högre krav på sina killar)? Vad tror ni, kan en medelmåtta som jag fixa det här eller är det mission impossible?

Tjejer med det utseendet du beskriver skulle jag av egen erfarenhet hålla med om är mer återhållsamma än tex en mer snygg än söt blondin med stora bröst. Kanske för att den söta brunetten med små bröst på 1,60cm är säkrare på sig själv. Jag skulle tro att ca 6/10 söta brunetter (som du beskriver) i åldern 18-25 har BRA självkänsla medan ca 4/10 snygga blondiner (som jag beskrev) har BRA självkänsla. Alltså håller jag med om att kvinnor med ditt "drömutseende" är svårare att få one-night-stand med.

(Som du märker så har jag också tyvärr erfarenheten att de flesta tjejer inte har top notch självförtroende.)

Gå ut på puben och försök bara vara dig själv.. Jag vet att du fixar det, min vän.
Citera
2008-06-24, 19:01
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
* Små bröst
* Mörkhårig
Köp dig en thailänska.
Citera
2008-06-24, 22:50
Medlem
beqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf bittler
host... attentionwhore... host..

Eh, nej. Jag råkade bara stämma in på beskrivningen, vilket tusentals andra tjejer gör i det här landet. Det var inget åh-jag-överrensstämmer-med-din-beskrivning-kom-och-knulla-mig-nuuu!... jag har pojkvän och lever i ett lyckligt förhållande och är inte det minstra intresserad av att knulla andra.
Citera
2008-06-24, 23:25
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Jag är snart 30, har bara haft två tjejer i mitt liv (längre förhållanden) men ALDRIG lyckats få hem någon för en natt. Hur fan gör man? Är det bara utseende som gäller? Jag ser väl normal ut, inte supersnygg men inte ful heller. Tyvärr blyg.

Vill inte ta vem som helst utan har ett par krav (vilket kanske gör det lite svårare):

* Små bröst
* Mörkhårig

Det begränsar ju urvalet lite OCH jag vet inte om det bara är inbillning men tjejer med mitt drömutseende (alltså smala, söta brunetter med små bröst, verkar vara mer återhållsamma och ställa högre krav på sina killar)? Vad tror ni, kan en medelmåtta som jag fixa det här eller är det mission impossible?

De där kraven kommer minimeras ju fullare och kåtare du blir. Till slut finns inga krav kvar!

Och glöm inte! Den man ligger med bäddar. (Variant från: Som man bäddar får man ligga. Men ack så bra!)
Citera
2008-06-26, 05:13
Medlem
Pais avatar
Det heliga svaret som alla har väntat på, om det inte nämts tidigare!

VODKA!
Citera
2008-06-26, 08:28
Bannlyst
På något sätt inflika att hon ska följa med hem så förstår man ju vad denne menar. Fråga bara om hon vill följa med hem till dig, under förutsättning att ni har snackat endel o raggat endel innan, och det nalkas stängning. Frågar hon varför (blondin) så säg att det vore trevligt att sitta o snacka lite, ta ett par drinkar eller något. Väl hemma hos dig så förstår ju båda 2 vad som är tanken..
Citera
2008-06-26, 09:09
Medlem
Dr.Kratzs avatar
Det har sagts innan och jag säger det igen; det är lönlöst att gå ut på krogen för att "ragga" om man vill ha ett fruntimmer med något mellan öronen.
Jag har aldrig raggat själv, utan de gånger jag fått med mig någon hem från krogen/fest så har det hela kommit sig av någon naturlig anledning. Det blir bäst så. Kvinnor vill inte följa med desperata killar om de själva inte är fula och deperata.

Gå ut med några vänner, sitt och drick öl och bry dig inte om alla snygga kvinnor som florerar i landet. Någon dag så kommer det av någon naturlig anledning resultera i att du får med dig din drömkvinna hem, utan att du behöver sjunka så lågt som att stöta på någon.
Citera
2008-06-27, 20:56
Medlem
steele77s avatar
http://thepiratebay.org/search/pickup%20artist/0/99/0
Citera
2008-07-02, 09:30
Bannlyst
Jag undrar detsamma som trådskaparen! Jag har heller aldrig lyckats. Inte för att jag varit ute så mycket, men det verkar ju gå så lätt för en del? Själv förblev jag oskuld till 29, då jag inledde ett förhållande med den kvinna jag fortfarande är tillsammans med, snart tre år senare. Innan dess hade jag nyligen avslutat mitt första förhållande, som varade ett halvår och inte ledde till sex (av anledningar som jag inte vill gå in på).
Citera
2008-08-04, 00:22
Medlem
Underhållande tråd minst sagt, och lärorik Cred till dig poker för det du gjorde
Citera
2008-08-05, 20:22
Bannlyst
finns ign anl att stånga sin panna blodig !

Citat:
Ursprungligen postat av Broder Tuta
Då är min rekommendation att kanske fundera på att köpa tjänster av någon som motsvarar kravspecifikationen så slipper du göra avkall på ditt innersta väsen.
oerh få=så lyck lottade, att de kan få hem snygga tjejer från krogen. dessa snubbar har fått denna egensk vid födseln. lägg peng på "bet-tjejer" ist för att kanske få vänta hela livet.
Citera
2010-11-11, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskorm
Ja.
Eru dum eller klart man intte ska vänta på tjejen man ska ju ragga själv.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in