2008-06-24, 18:26
Citat:
Ursprungligen postat av poker
Jag är snart 30, har bara haft två tjejer i mitt liv (längre förhållanden) men ALDRIG lyckats få hem någon för en natt. Hur fan gör man? Är det bara utseende som gäller? Jag ser väl normal ut, inte supersnygg men inte ful heller. Tyvärr blyg.
Vill inte ta vem som helst utan har ett par krav (vilket kanske gör det lite svårare):
* Hon måste ha smal/normal kroppsbyggnad
* Små bröst
* Mörkhårig
* Hyfsat söt (hellre söt än snygg om ni förstår vad jag menar)
* inte för lång, runt 160 cm
Det begränsar ju urvalet lite OCH jag vet inte om det bara är inbillning men tjejer med mitt drömutseende (alltså smala, söta brunetter med små bröst, verkar vara mer återhållsamma och ställa högre krav på sina killar)? Vad tror ni, kan en medelmåtta som jag fixa det här eller är det mission impossible?
Vill inte ta vem som helst utan har ett par krav (vilket kanske gör det lite svårare):
* Hon måste ha smal/normal kroppsbyggnad
* Små bröst
* Mörkhårig
* Hyfsat söt (hellre söt än snygg om ni förstår vad jag menar)
* inte för lång, runt 160 cm
Det begränsar ju urvalet lite OCH jag vet inte om det bara är inbillning men tjejer med mitt drömutseende (alltså smala, söta brunetter med små bröst, verkar vara mer återhållsamma och ställa högre krav på sina killar)? Vad tror ni, kan en medelmåtta som jag fixa det här eller är det mission impossible?
Tjejer med det utseendet du beskriver skulle jag av egen erfarenhet hålla med om är mer återhållsamma än tex en mer snygg än söt blondin med stora bröst. Kanske för att den söta brunetten med små bröst på 1,60cm är säkrare på sig själv. Jag skulle tro att ca 6/10 söta brunetter (som du beskriver) i åldern 18-25 har BRA självkänsla medan ca 4/10 snygga blondiner (som jag beskrev) har BRA självkänsla. Alltså håller jag med om att kvinnor med ditt "drömutseende" är svårare att få one-night-stand med.
(Som du märker så har jag också tyvärr erfarenheten att de flesta tjejer inte har top notch självförtroende.)
Gå ut på puben och försök bara vara dig själv.. Jag vet att du fixar det, min vän.