Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-06-20, 15:23
Medlem
pokers avatar
Jag är snart 30, har bara haft två tjejer i mitt liv (längre förhållanden) men ALDRIG lyckats få hem någon för en natt. Hur fan gör man? Är det bara utseende som gäller? Jag ser väl normal ut, inte supersnygg men inte ful heller. Tyvärr blyg.

Vill inte ta vem som helst utan har ett par krav (vilket kanske gör det lite svårare):

* Hon måste ha smal/normal kroppsbyggnad
* Små bröst
* Mörkhårig
* Hyfsat söt (hellre söt än snygg om ni förstår vad jag menar)
* inte för lång, runt 160 cm

Det begränsar ju urvalet lite OCH jag vet inte om det bara är inbillning men tjejer med mitt drömutseende (alltså smala, söta brunetter med små bröst, verkar vara mer återhållsamma och ställa högre krav på sina killar)? Vad tror ni, kan en medelmåtta som jag fixa det här eller är det mission impossible?
Citera
2004-06-20, 15:24
Awaiting Email Confirmation
Ta inte hem henne då, knulla henne på toan t.e.x.

Lovar dig det är en skön känsla ett plus är ju att du slipper henne sen
Citera
2004-06-20, 15:24
Medlem
IdiAmins avatar
Att du är blyg ökar inte direkt dina chanser.. Blyghet fungerar inte optimalt på krogen om man vill ha med sig någon hem enligt mina erfarenheter.
Citera
2004-06-20, 15:28
Medlem
Försök inte ens!
Gå ut och ha kul, behöver inte vara på krogen. Rätt som det är dyker hon upp.
Det absolut sämsta man kan göra är att gå ut på krogen med desperatskylten i pannan. Isåfall får du nog lättare napp genom att gå fram till utvald tjej och säga nåt korkat i stil med "kom hora så går vi hem till mig".

Ja...tjejer är så.
Citera
2004-06-20, 15:31
Citat:
Ursprungligen postat av Maskorm
Försök inte ens!
Gå ut och ha kul, behöver inte vara på krogen. Rätt som det är dyker hon upp.
Det absolut sämsta man kan göra är att gå ut på krogen med desperatskylten i pannan. Isåfall får du nog lättare napp genom att gå fram till utvald tjej och säga nåt korkat i stil med "kom hora så går vi hem till mig".

Ja...tjejer är så.

Vad menar du nu, att man inte ens ska ragga utan bara vänta på att tjejer ska stöta på en eller
Citera
2004-06-20, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nate
Vad menar du nu, att man inte ens ska ragga utan bara vänta på att tjejer ska stöta på en eller

Ja.
Citera
2004-06-20, 15:33
Citat:
Ursprungligen postat av Maskorm
Ja.

OK förstår det funkar för dig ser ju din avatar
Citera
2004-06-20, 15:37
Medlem
Broder Tutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poker
Vill inte ta vem som helst utan har ett par krav (vilket kanske gör det lite svårare):

* Hon måste ha smal/normal kroppsbyggnad
* Små bröst
* Mörkhårig
* Hyfsat söt (hellre söt än snygg om ni förstår vad jag menar)
* inte för lång, runt 160 cm

Vadå måste ha... Ställ dig frågan: Motsvarar jag måsteutseendet hos delar av den kvinnliga populationen som hos dem dessutom motsvarar mina måsten?

I övrigt verkar du vara desperat. Desperation syns alltid på utsidan. Sluta se desperat ut. Slappna av.

...sedan med risk för att vara grinig och trist måste jag ju påminna om att det finns ytterligare dimensioner som inte är att bortse från: Vad som finns innanför pannbenen på parterna och den nyfikenhet för vad som där finns som sedan kan väcka det övergripande intresset...
Citera
2004-06-20, 15:40
Medlem
pokers avatar
Tjejer kommer inte fram till mig, det funkar inte... har aldrig hänt faktiskt. Ser inte tillräckligt bra ut för det.

Att gå ut och ha kul fungerar inte heller, den inställningen har jag alltid haft. Händer inget ändå. Kompisarna lyckas gång på gång men inte jag, slutar alltid med att jag sitter kvar sist själv medan alla andra har hittat någon att snacka med.

Jag vet att blyghet inte är bra, men det är en del av ens personlighet som inte är så lätt att ta bort. Att supa bort blygheten fungerar inte heller, åtminstone inte för mig.

Ni som gång på gång lyckas få med er tjejer hem från krogen, exakt hur gör ni? Det kan ju inte vara så enkelt att ni bara går ut för att ha kul och så kommer tjejerna en efter en...
Citera
2004-06-20, 15:47
Medlem
pokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broder Tuta
Vadå måste ha... Ställ dig frågan: Motsvarar jag måsteutseendet hos delar av den kvinnliga populationen som hos dem dessutom motsvarar mina måsten?

I övrigt verkar du vara desperat. Desperation syns alltid på utsidan. Sluta se desperat ut. Slappna av.

...sedan med risk för att vara grinig och trist måste jag ju påminna om att det finns ytterligare dimensioner som inte är att bortse från: Vad som finns innanför pannbenen på parterna och den nyfikenhet för vad som där finns som sedan kan väcka det övergripande intresset...

Nu snackade vi ju att ta hem någon för sex, och då är det ju ganska grundläggande att man tänder på tjejen ifråga. En överviktig/mullig tjej funkar inte för mig, jag blir äcklad. Blondiner och stora bröst ger mig porrfilmskänsla, även det gör mig äcklad. En lång tjej skrämmer mig, vet inte varför riktigt men det känns manhaftigt på något sätt, det går bort. Att hon måste vara åtminstone lite söt är såklart en förutsättning, en påse över huvudet är nog inte ett alternativ varken för mig eller tjejen...

Varför ska man inte ha krav? Vänd på det, är det inte falskt att INTE ha krav? Hur många tjejer tar vem som helst? Varför skulle jag ta vem som helst, varför skulle jag ha sex med någon som inte jag tycker är attraktiv? Det skulle bli dålig sex och då har jag hellre ingen sex alls.

Nej, jag är inte desperat, däremot kan jag nog upplevas som ganska reserverad. Jag har svårt att slappna av i såna här situationer.
Citera
2004-06-20, 15:51
Medlem
Citat:
Tjejer kommer inte fram till mig, det funkar inte... har aldrig hänt faktiskt. Ser inte tillräckligt bra ut för det. Att gå ut och ha kul fungerar inte heller, den inställningen har jag alltid haft. Händer inget ändå. Kompisarna lyckas gång på gång men inte jag, slutar alltid med att jag sitter kvar sist själv medan alla andra har hittat någon att snacka med. Jag vet att blyghet inte är bra, men det är en del av ens personlighet som inte är så lätt att ta bort. Att supa bort blygheten fungerar inte heller, åtminstone inte för mig.
Ni som gång på gång lyckas få med er tjejer hem från krogen, exakt hur gör ni? Det kan ju inte vara så enkelt att ni bara går ut för att ha kul och så kommer tjejerna en efter en...

Förstår ditt problem iom att jag själv är blyg, det är väldigt jobbigt. Själv skulle det aldrig falla mig in att ragga, det känns nästan förnedrande. Försök att inte fokusera så mycket på krogen, ha kul på andra ställen. Kan tyvärr inte ge dig tips om krogen för jag hatar sånt IQ-befriat,alkoholiserat, köttmärknadsumgänge. Men ifall du vill bli framgångsrik krograggare så antar jag att du behöver göra dig av med en hel del självrespekt och hela din blyghet. Lycka till.
Citera
2004-06-20, 15:52
Medlem
Broder Tutas avatar
Citat:
Nej, jag är inte desperat, däremot kan jag nog upplevas som ganska reserverad. Jag har svårt att slappna av i såna här situationer.

Då är min rekommendation att kanske fundera på att köpa tjänster av någon som motsvarar kravspecifikationen så slipper du göra avkall på ditt innersta väsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in