2010-11-01, 11:15
Medlem
Var på fest igår kväll, gick till som så att jag hade spanat in en snygg tjej, vi kan kalla henne Linda, ett år yngre än mig förresten. Efter ett tag så började det bli lite bättre fart på det lilla dansgolvet och efter ca. 30 minuters dansande så lyckades jag komma nära inpå henne. Hon verkade gilla det och hade inga problem med att jag hade mina händer runt henne osv. Jag tror det hade kunnat gå lite längre där vilket hade gjort det lättare såklart. Men nu var det så att min kompis sagt till innan festen att han hade fixat skjuts och då så hade jag det i huvudet att jag skulle hem med honom. Jag stod och funderade på om jag skulle ta med henne av från dansgolvet men självklart så kommer min kompis, drar iväg mig och sätter mig i en bil. Från en minut från att ha dansat riktigt "nära" (hittar inget bättre ord) tills att jag satt i en bil. Hur tycker ni jag ska fortsätta nu? Hon går på samma gymnasium och jag ser henne ganska ofta kan jag lägga till.
Citera
2010-11-01, 11:17
Medlem
Defunctuss avatar
Säg "Tjena" nästa gång du ser henne.
Citera
2010-11-01, 11:27
Medlem
kalas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defunctus
Säg "Tjena" nästa gång du ser henne.

Alltid en bra början Sen ler du lite sådär snyggt, så kommer du snart kunna knyta ihop detta
Citera
2010-11-01, 16:33
Medlem
Har ju höstlov nu så det kommer ta ett ganska bra tag innan jag träffar henne.
Vad ska jag göra så länge för att hålla uppe kontakten kan rinna ut i sanden annars ju
Citera
2010-11-01, 18:10
Medlem
breakaways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B3r71l.
Har ju höstlov nu så det kommer ta ett ganska bra tag innan jag träffar henne.
Vad ska jag göra så länge för att hålla uppe kontakten kan rinna ut i sanden annars ju

Lägg till henne på facebook, alltid en början. Då kommer hon ju få någonslags påminnelse om vem du är, och kommer minnas det efter höstlovet. Om du känner för det kan du ju skriva något till henne på facebook-chatten också.
Citera
2010-11-01, 21:49
Medlem
mumin-trollets avatar
Hey friend!You just got *COCK BLOCKED*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in