Och jag är i samma sits, 4 års förhållande borta pga hur jag behandlat henne.
Hon säger att hon tycker om mig, men hon älskar mig inte längre, samtidigt är hon osäker, hon känner inte något för någon och hon funderar t.o.m på att flytta utomlands och plugga för att komma bort från allt.
Hon var utomlands i 8 dagar, hittade en snubbe, bodde hos denna kille hela resan och hade sex med honom varje dag.
Jag mår så psykiskt dåligt utav detta, tankarna om att dom ligger med varandra varje dag gör att jag börjar gråta och nästan vill spy.
Samtidigt som hon berättat detta, säger hon sig inte vilja vara med honom, men han vill verkligen vara med henne.
Hon bad om ursäkt till honom innan hon åkte hem.
Vi har pratat om detta. Det är mitt fel att det tog slut för att jag inte var mogen, tog ansvar, visade henne kärlek etc.
Men 4 år är en lång tid, jag älskar hennes föräldrar, vi har haft jätte mycket skoj, vi delar mycket gemensamt och hon säger att jag egentligen är rätt för henne eftersom det inte finns så många killar där ute enligt henne som skulle tycka om samma sak som hon.
Jag har mognat mycket och börjat tagit ansvar för saker och ting, men sen nyheten släpptes om det som hänt utomlands vill jag bara gå under jorden
Skulle det inte bli vi två igen, så har jag åtminstone lärt mig min läxa, hur jag inte ska vara i nästa förhållande.
Jag älskar denna tjej, fortfarande lika mycket, jag är så arg på mig själv för att ha skapat denna situation.
Hon säger att det visst finns chans att det blir vi två igen, men att det kan dröja ett bra tag.
Hon vill inte att jag ska sitta hemma och tänka på henne, hon vill att jag ska dejta andra, skaffa livserfarenheter och erfarenheter av att träffa andra tjejer, få känna på det och så.
Jag vill bara vara med henne men jag måste lyda dessa råd, för annars kan jag inte växa som människa och bli vuxen.
Jag önskar dig lycka till och jag hoppas jag själv har samma tur som vissa här haft, dvs fått tillbaka sin kärlek och verkligen ändrat sina negativa vanor till positiva.