Hej flashback.
Min frga r. Hur kommer det sig att man inte kan VETA vad man vill?
Jag har varit tillsammans med en tjej i 7 mnader. Och sen fr kanske 1 mnad sen brjade jag tvivla. Vi har haft ganska trkigt tillsammans, jag har knt att om vi ska hitta p ngot s r det alltid under mitt initiativ. Varje gng vi har gtt ivg tillsammans p fest eller liknande har det varit genom mig, och mina vnner. det tog nrmare 5-6 mnader innan jag fick trffa hennes kompisar fr frsta gngen.
Vi har nu tagit en paus. Dr vi inte pratar med varandra eller trffas alls, bara fr att jag ska f grepp om vad jag knner.
Vi har innan att detta med paus bestmdes, pratat vldigt mycket. Vi har diskuterat vad som varit konstigt och dligt och vad som skulle kunna ndras. Men jag r fortfarande inte vertygad..
Nr jag tnker p henne s saknar jag henne. men nr jag trffar henne s knner jag till en brjan att det r jtte bra.. men sen kan det komma en dipp och jag tnker: vad fan gr jag hr?
Mitt problem r allts att jag inte VET vad jag vill.. fr nr jag tnker p det s kan jag verkligen inte f fram ett svar p hur jag vill ha det. Om jag vill ha henne eller inte.. Men jag kan samtidigt inte se mig sjlv med ngon annan n henne.. och absolut inte se att hon r med ngon annan n mig..
har ngon ngra tips p hur jag ska f koll p vad jag verkligen vill? Fr jag r vldigt frvirrad just nu