• 1
  • 2
2010-11-02, 15:44
Medlem
Hej flashback.

Min frga r. Hur kommer det sig att man inte kan VETA vad man vill?

Jag har varit tillsammans med en tjej i 7 mnader. Och sen fr kanske 1 mnad sen brjade jag tvivla. Vi har haft ganska trkigt tillsammans, jag har knt att om vi ska hitta p ngot s r det alltid under mitt initiativ. Varje gng vi har gtt ivg tillsammans p fest eller liknande har det varit genom mig, och mina vnner. det tog nrmare 5-6 mnader innan jag fick trffa hennes kompisar fr frsta gngen.

Vi har nu tagit en paus. Dr vi inte pratar med varandra eller trffas alls, bara fr att jag ska f grepp om vad jag knner.
Vi har innan att detta med paus bestmdes, pratat vldigt mycket. Vi har diskuterat vad som varit konstigt och dligt och vad som skulle kunna ndras. Men jag r fortfarande inte vertygad..

Nr jag tnker p henne s saknar jag henne. men nr jag trffar henne s knner jag till en brjan att det r jtte bra.. men sen kan det komma en dipp och jag tnker: vad fan gr jag hr?

Mitt problem r allts att jag inte VET vad jag vill.. fr nr jag tnker p det s kan jag verkligen inte f fram ett svar p hur jag vill ha det. Om jag vill ha henne eller inte.. Men jag kan samtidigt inte se mig sjlv med ngon annan n henne.. och absolut inte se att hon r med ngon annan n mig..

har ngon ngra tips p hur jag ska f koll p vad jag verkligen vill? Fr jag r vldigt frvirrad just nu
Citera
2010-11-02, 15:47
Medlem
borde du inte ta upp detta med henne ?
Citera
2010-11-02, 15:49
Medlem
Det har jag ocks. Sjvlklart har jag det. Och det skrev jag ocks.

Vi har pratat om att det kan bli frndring p allt vi gjort, om s behvs.. Men jag vet inte var mina knslor str ngonstans. Om jag saknar att ha ngon dr eller om det r just henne... Jag r vldigt frvirrad... :S
Citera
2010-11-02, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzzard23
Det har jag ocks. Sjvlklart har jag det. Och det skrev jag ocks.

Vi har pratat om att det kan bli frndring p allt vi gjort, om s behvs.. Men jag vet inte var mina knslor str ngonstans. Om jag saknar att ha ngon dr eller om det r just henne... Jag r vldigt frvirrad... :S

aja.. ne men tror bara du har "ngest" ver ert frhllande fr du r rdd. Du vgar inte fortstta? Du vet sjlv inte hur du vill ha det... Eller?
Citera
2010-11-02, 15:59
Medlem
Nostradumbasss avatar
Jag tror att du inte r trygg i dig sjlv. Det brukar nmligen ta sig uttryck i sn
hr oskerhet. Du r med henne och allt r bra. Men jag stter en ganska ansenlig
mngd pengar p att nn annan het donna skulle brja limma p dig skulle du inte
tveka mnga sekunder om att kliva p denna heta donna.

Jag fr intrycket av att du skulle vara otrogen riktigt ltt allts. Det beror p att
du inte vet alla gnger att du r bra som du r och behver "kvitton" frn brudar
p att du "kan om du vill" och fortfarande kan fixa en annan brud.

Hitta tryggheten i dig sjlv. Med den tryggheten kommer vetskapen att du kan
vara dr du vill vara och inte fr impulsen att du nog mste "fly".

Ja. Nt snt...
Citera
2010-11-02, 16:03
Medlem
Jag har alltid sett mig som en ganska sker snubbe faktiskt. Har alltid kunnat ragga till mig tjejer osv. Men med henne kanske det r s. Jag tnker fr mkt tror jag och inte lter livet bara vara.

Och otrogen skulle jag aldrig vara. har haft "chansen" under vrat frhllande och har aldrig ngonsin velat.

Jag r inte vertygad om att jag vill vara med henne, eller vertygad om att jag inte vill vara med henne.. s fr och nackdelar med bda delarna snurrar runt i huvudet p mig hela tiden...
Citera
2010-11-02, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balerina
aja.. ne men tror bara du har "ngest" ver ert frhllande fr du r rdd. Du vgar inte fortstta? Du vet sjlv inte hur du vill ha det... Eller?

Precis s.
Citera
2010-11-02, 16:07
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Jag har alltid sett mig som en ganska sker snubbe faktiskt.

Ok. Test. Nr du kommer hem idag berttar den hr bruden att hon r gravid,
hur reagerar du d tro?
Citera
2010-11-02, 16:09
Medlem
Citat:
Precis s.

kanske fr att 7 mnader r ganska mycket och du r rdd att du gr miste om saker och ting nr det gller singellivet?
Citera
2010-11-02, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Ok. Test. Nr du kommer hem idag berttar den hr bruden att hon r gravid,
hur reagerar du d tro?

Att jag verkligen inte r redo att ha barn

Och frska intala henne om abort.
Citera
2010-11-02, 16:12
Medlem
Du kanske r en allmnt velig person som har svrt att besluta dig fr saker?
Citera
2010-11-02, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balerina
kanske fr att 7 mnader r ganska mycket och du r rdd att du gr miste om saker och ting nr det gller singellivet?

Ja du tar orden frn min mun! :O

Jag har tnkt p det dr. Och alla sger hela tiden att man ska leva livet nr man r ung blabla.. men jag knner samtidigt att ett frhllande med henne kanske inte r s dumt nd. Men jag gr frn ena sidan till den andra hela tiden.

Ena sekunden vill jag vara med henne, anda vill jag vara singel.

Min skalle e helt fucked up ;<
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in