• 2
  • 3
2010-11-02, 21:54
Medlem
Shit. jag r i precis samma sits som du. Skillnaden r att jag har varit helt sker p att det hr r en kille jag skulle kunna gifta mig och skaffa barn med, han r fantastisk p alla stt och vis.. Vi har varit tillsammans i tv r, vi brkar vldigt sllan, lskar varandras familjer, har mnga gemensamma vnner, vi r vldigt olika p ett stt som gr att vi kompletterar varandra vldigt bra.. problemet r att jag helt enkelt inte vet om jag r kr lngre.

Hur som helst tror jag inte att det r s mycket att gra n att lta det ta tid. att hasta sig fram till ett beslut knns ju inte riktigt som ett alternativ, iallafall inte i mitt fall.
Jag har bestmt mig fr att ge det en mnad (vi har paus sen i frra veckan) och sen, om jag inte vet vad jag vill, gra slut. det r inte schysst p ngot plan att tvinga honom att sitta och "vnta" p mig, han r vrd en tjej som lskar honom fullt ut liksom. och ska det vara han och jag s kommer det vl bli det till sist nd. hoppas jag.

S resonerar jag iallafall kring mitt frhllande, tnker att det kanske kan ge dig nt nytt stt att se p saken eller s. Hoppas det lser sig fr dig/er!
Citera
2010-11-03, 15:32
Medlem
Tnkte p en annan grej.. om man nu har en paus.. hur bra eller dligt r det att inte pratas vid alls d under den perioden?

Nu har jag inte pratat med henne p 5 dagar lite drygt.. och jag gr bara runt och tnker p henne hela tiden... undrar vad hon gr.. hur hon mr.. osv. =/
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in