Shit. jag r i precis samma sits som du. Skillnaden r att jag har varit helt sker p att det hr r en kille jag skulle kunna gifta mig och skaffa barn med, han r fantastisk p alla stt och vis.. Vi har varit tillsammans i tv r, vi brkar vldigt sllan, lskar varandras familjer, har mnga gemensamma vnner, vi r vldigt olika p ett stt som gr att vi kompletterar varandra vldigt bra.. problemet r att jag helt enkelt inte vet om jag r kr lngre.
Hur som helst tror jag inte att det r s mycket att gra n att lta det ta tid. att hasta sig fram till ett beslut knns ju inte riktigt som ett alternativ, iallafall inte i mitt fall.
Jag har bestmt mig fr att ge det en mnad (vi har paus sen i frra veckan) och sen, om jag inte vet vad jag vill, gra slut. det r inte schysst p ngot plan att tvinga honom att sitta och "vnta" p mig, han r vrd en tjej som lskar honom fullt ut liksom. och ska det vara han och jag s kommer det vl bli det till sist nd. hoppas jag.
S resonerar jag iallafall kring mitt frhllande, tnker att det kanske kan ge dig nt nytt stt att se p saken eller s. Hoppas det lser sig fr dig/er!