Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2010-11-02, 18:18
Medlem
ASFALTERADs avatar
OBS, detta r min frsta tripprapport s klaga lagom.. Alla kan inte va bst frn brjan

Substans: valium + cannabis

Dos: 2 valium tabletter + (stark jolle, har dock inte koll p precis hur mycket, det var min kompis som gjort den innan, brydde mig inte att frga hur mycket det var i)

lder: 18

Kn: Tjej

Tid: ca 3 timmar

Beskrivning: Klockan var runt 4 och jag tog bussen till stan dr jag skulle mta upp min kompis, som vi kan kalla T. T mtte upp mig och vi gick mot lgenheten dr vi skulle vara. Stannade dr en stund, sen gick vi och kpte grejerna. Gick tillbaka och tryckte i oss 2 st valium var, sen tog han fram en jolle som han gjort innan. Nr jag rkte knde jag att jag blev helt snurrig direkt, och den var ganska stark.

Nr vi rkt upp den s satte vi oss i soffan och kollade p tv. Ska jag vara helt rlig kommer jag knappt ihg vad vi tittade p, tror det hette ngot med Robins? Iallafall var det helt sjukt kul och jag skrattade som om det var det roligaste jag tittat p, ven fast jag idag knappt kommer ihg vad det handlade om. Nnting om bgar?

Tiden kndes som en jvla snigel, och det var himla sknt. Men pltsligt fick jag en sjuk tanke nr jag tittade p min hund som lg med oss i soffan. Nr vi skulle ta valium-tabletterna innan, skulle det tydligen vara 5, men vi hittade bara 4 i T's ficka. Nu under ruset tnkte jag att hon tit en av tabletterna och att det skert skulle vara farligt fr hundar s dom kunde d... Fr en sekund sg det ut som min hund var dd, men jag la handen p henne och knde att hon andades.

Jag brjade chilla igen och blundade nu fr det var mycket sknare och musiken vi hade i bakgrunden flt liksom ihop med ljudet frn tvn, allting i en fin liten melodi. Jag tnkte p allt mjligt och kollade med jmna mellanrum klockan, som inte tycktes ha rrt sig ur flcken. Nr jag ppnade gonen igen s var det ngot program om fiskar. Helt sjukt va fina dom var! Jag frundrades av deras fina mnster, tyckte ocks det var jtteroligt att kommentera dem, ven fast jag inte ens visste om T lyssnade.

Sen tror jag att jag mste ha somnat till det fiskprogrammet fr sen vaknar jag av att hans syrra kommer hem. Brjar bli lite rdd att hon ska se att jag r beng, s frsker stlla mig upp ngorlunda normalt och hlsa, och det gick bra.

Balanssinnet var det lite sdr med nr jag skulle ta p mig skorna fr vi skulle frflytta oss till hans mammas lgenhet. Jag gick in i en affr, lite nojjig ver att de i affren ska se att jag r beng, men frsker att se s normal ut som mjligt. (Ingen aning om jag lyckades ) Nr jag kpt mina lskade turkiska peppar s gr vi hem till hans mammas lgenhet.

Nr vi kommer in stter jag mig vid hans dator, ter mina turkiska peppar (som frvrigt vart det godaste jag tit i hela mitt liv typ) och gjorde tjejgrejer, LS; kolla p massa bloggar. Hur soft som helst tyckte jag, ven fast jag bara kollade p bilderna fr orkade inte koncentera mig p att lsa.

Vid 20.14 skulle jag ta en buss till en annan kompis och sova dr, s jag stter mig p bussen. Tycker sjlv att jag r helt "nykter" nu, men det mrks nr jag kommer till min kompis att jag inte r. Glmmer vad han sger sekunden efter, pratar sluddrigt och r rdgd. Men det gick bra nd, vi drar hem till honom, kollar p en film och sen somnar.

Utvrdering: Detta var en riktigt rolig "tripp" om man fr kalla det det. Bst var det ju absolut i brjan nr verkligen ALLT dom sa p tv:n var skitroligt. Trkigt nog varade inte sjlva "trippen" s lnge, blev seg i slutet och bara efterbrnd typ.. Hursomhelst ger jag denna tripp 3/5 toasters
Citera
2010-11-03, 15:02
Bannlyst
Innan jag fortstter lsa, skriv vikt
Citera
2010-11-03, 16:59
Medlem
Sjograss avatar
Ah det r skoj med rus nr man bara skrattar t allt. Minns en gng nr jag rkte DJ och vi satt och kollade p MTV live, det var n japanskt flickband som hoppade runt med glittriga klder, s vertydligt mimandes ngon japansk poplt med playback och publiken verkade oerhrt uttrkad. Det var s sjukt kul att jag knappt fick luft, mestadels programmet, men dels tv nyktra vnner som satt och beskdade spektaklet, dom var helt klart mer roade av mig n det som pgick p TVn.

Guld!
Citera
2010-11-03, 18:00
Bannlyst
Av 20mg Valium..?

Jag blir ju fan inte ens snurrig av 80mg Valium Roche..
Citera
2010-11-03, 20:42
Medlem
Efterbengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TestpissarPampers
Av 20mg Valium..?

Jag blir ju fan inte ens snurrig av 80mg Valium Roche..

Fan va ball du r som tl s mycket d. Det r en brud vi snackar om, dvs mindre vikt.

Till mnet:

Lt som att du hade en kul kvll, alltid nice att garva o tycka att allt r gtt.
Citera
2010-11-04, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Efterbeng
Fan va ball du r som tl s mycket d. Det r en brud vi snackar om, dvs mindre vikt.

Till mnet:

Lt som att du hade en kul kvll, alltid nice att garva o tycka att allt r gtt.

Jag tvekar p att jag vger s mycket mer n tjejen.. Om hon inte vger mer n 50kg dvs.
Citera
2010-11-04, 23:11
Medlem
ASFALTERADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banankvalster
Innan jag fortstter lsa, skriv vikt

Jag vger mellan 45 - 50 kg
Citera
2010-11-05, 01:14
Medlem
Dawlishs avatar
Haha, gillar att nr snna hr rapporter kommer upp skrivna av 18-riga killar, s r det alltid "noob", och vad fan, det r ingen "tripp" du var med om. Alla cb-rus r snna, och inget kul hnde.

Och faktiskt, s hnde inget kul. Du flummade till en tv-show, och fick sen munchies. Det mest spnnande kunde vl varit att du var inne i affren, trkigt nog s slr det inte att ha jobbat, umgtts med frldrar och snackat med polisen "beng". S att.

Men du r ju tjej, s det r klart alla snubbar blir typ "yay, vilken st rapport."

Rapport: 0/5
Citera
2010-11-05, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
Haha, gillar att nr snna hr rapporter kommer upp skrivna av 18-riga killar, s r det alltid "noob", och vad fan, det r ingen "tripp" du var med om. Alla cb-rus r snna, och inget kul hnde.

Och faktiskt, s hnde inget kul. Du flummade till en tv-show, och fick sen munchies. Det mest spnnande kunde vl varit att du var inne i affren, trkigt nog s slr det inte att ha jobbat, umgtts med frldrar och snackat med polisen "beng". S att.

+1 p den analysen.

Rapporten fr 1/5 av mig, du verkar ju ha haft det trevligt och det frmedlade du antar jag, men meningen med tripprapporter r ven att beskriva ruset i sig, grna s detaljerat som det gr ocks.
Citera
2010-11-05, 12:12
Medlem
ASFALTERADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish

Sa att det var den frsta s ja den suger vl men man mste ju va lite
Citera
2010-11-05, 16:26
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Happ.
Citera
2010-11-05, 16:59
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASFALTERAD
Sa att det var den frsta s ja den suger vl men man mste ju va lite

I s fall fr du konstruktiv kritik av mig, eftersom jag var lite ltt grining igr natt.

Om du nu ska gra rapport p ett cb-rus, s se till att rka dig snder och samman. S att hela vrlden har en miljard perspektiv. Och sen gr du UT och gr roliga saker, sen berttar du hur du uppplevde vrlden och allting runtomkring dig. Vad du tnkte p, och hur din hjrna frskte hitta alla mjliga stt att frst vrlden p.

Att lsa hur du blev ett med soffan r lika kul som att hra folk bertta om sina drmmar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in