Svara
  • 1
  • 2
2010-11-06, 14:41
Medlem
ASFALTERADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
I s fall fr du konstruktiv kritik av mig, eftersom jag var lite ltt grining igr natt.

Om du nu ska gra rapport p ett cb-rus, s se till att rka dig snder och samman. S att hela vrlden har en miljard perspektiv. Och sen gr du UT och gr roliga saker, sen berttar du hur du uppplevde vrlden och allting runtomkring dig. Vad du tnkte p, och hur din hjrna frskte hitta alla mjliga stt att frst vrlden p.

Att lsa hur du blev ett med soffan r lika kul som att hra folk bertta om sina drmmar.

Tackar, konstruktiv kritik r alltid bra!
Citera
2010-11-15, 10:47
Medlem
Ngon som vet vart man kan f tag i Valium i Stockholm
Citera
2010-11-15, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AyahuascaDMT
Ngon som vet vart man kan f tag i Valium i Stockholm
Hej och vlkommen till Flashback, hr r korspostning inte tilltet. Valium infrskaffas lttast utav diverse knarklangare.
Citera
2013-03-22, 11:20
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
I s fall fr du konstruktiv kritik av mig, eftersom jag var lite ltt grining igr natt.

Om du nu ska gra rapport p ett cb-rus, s se till att rka dig snder och samman. S att hela vrlden har en miljard perspektiv. Och sen gr du UT och gr roliga saker, sen berttar du hur du uppplevde vrlden och allting runtomkring dig. Vad du tnkte p, och hur din hjrna frskte hitta alla mjliga stt att frst vrlden p.

Att lsa hur du blev ett med soffan r lika kul som att hra folk bertta om sina drmmar.

Ja och detta skulle krva typ att man rker 40g av weed som r lika potent som snoop doggs.
Och det hon rkt r nog standard gatuhasch.
Citera
2013-03-22, 13:12
Medlem
Danne796s avatar
testade ocks valium rka tsm idag och fick fan nice eufori vilket jag aldrig brukar f av rka annars
hngde i sig vldigt kort dock :/
Citera
2013-03-24, 13:44
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne796
Ja och detta skulle krva typ att man rker 40g av weed som r lika potent som snoop doggs.
Och det hon rkt r nog standard gatuhasch.

Pfft, ljligheter. Mecka med mer knark d. Jag har rkt i tre r och kan fortfarande bli s bng att jag rullar runt p marken och ser sm rosa elefanter.
Citera
2013-04-02, 03:28
Medlem
Lter knappast som Valium.

https://www.flashback.org/t2015562
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto