Jag har pratat med henne nu efter det "efterlängtade" samtalet.
Innan samtalet hade jag ändrat mig igen och kände att det inte skulle vara värt att träffas något ytterliggare, då jag inte vet om jag kan lita på henne.
I samtalet frågade jag henne vad hon ville och hur hon kände för att fortsätta träffas.
Vi pratade på ganska länge och det blev rätt många akward-tystnader under samtalet.
Jag sa att det bästa var nog att skita i att träffas igen. Det kändes då också som att vi båda var inne på samma spår.
Jag frågade henne vad hon tyckte om det och hon visste inte riktigt(som vanligt). Men efter ett antal minuter sa hon att hon inte hade så mycket känslor för mig och att det var nog bäst att avsluta vårat dejtande.
Jag frågade även om hon trodde att det skulle kunnat hända igen att hon skulle ha strulat med någon snubbe om vi skulle ha fortsatt att setts.
Till svar fick jag att hon inte visste beroende på om hon skulle ha haft "känslor" för mig i framtiden eller inte. Ifall hon skulle ha det, skulle hon inte vara otrogen. Men om hon inte skulle ha haft det skulle det ha varit risk för det.
Hur fan ska jag kunna veta det då?
När jag hörde det sista var det droppen. Då insåg jag verkligen att detta är ingen tjej att hänga i julgran! När jag fick höra det sista fick jag känslan av att hon var väldigt omogen och att hon verkligen inte visste själv var hon var ute efter.
Sen avslutade vi samtalet och sa att vi inte skulle ses igen.
Jag känner att det var helt och hållet rätt beslut men att jag borde gjort som många av er sa tidigare:
JAG BORDE HA DUMPAT HENNE TIDIGARE! Med flaggan i topp och värdigheten kvar...
Men men.. jag hoppas innerligt att ingen annan kille/tjej hamnar i samma situation.
Ha de gött och tack för alla svar!