Vi hade varit ihop i lite mindre n ett r och det har varit slut nu i 4-5 mnader. Jag dumpade henne fr att hon ljg hela tiden, betedde sig som ett svin och gick bakom ryggen p mig hela tiden. Och alla i hennes nrhet, familj, slkt, vnner osv, ljg fr mig fr att skydda henne och hennes dumheter mot mig. Hon raggade p andra killar vid flertal tillfllen.
Jag dumpade henne fr att jag trttnade. Hon valde en biltrff med en massa killar, fre att trffa mig, som vi hade bestmt att gra.
Hon pstr att hon hela tiden haft knslor fr mig, men har nd gtt och knullat en annan kille, och raggat rundor och hllt p med andra killar och har en massa "killkompisar" nu helt pltsligt. Den dr killen fick dessutom ta henne i rven. Det fick inte jag, kille som hon "lskade". men ett vanligt ragg fick det. Det srade mig med.
Jag sa till henne att om hon gr o trffar nn annan efter jag dumpat henne och sen kommer p att hon vill ha mig s gr inte det. Jag ser henne som frbrukad om hon gtt till nn annan och sen kommer springandes.
Och nu frgar hon hela tiden om jag saknar henne, om det finns ngot hon kan gra fr att f mig tillbaka.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!