Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-05, 09:59
Medlem
Han verkar ju så gemytlig o trevlig ,men skenet verkar bedra! Läste detta i en blogg(pokermamman) idag:

Märkligt egentligen, på vilken arbetsplats skulle det vara okej att rya och kasta saker? Som Allan Svensson som jag jobbade med en period, asjobbigt, skrikig, bakis,otrevlig och en som spottar nedåt – allt i samma person.

imagesCA2RVV9X.jpg
Citera
2010-11-05, 10:04
Medlem
Han bodde en tid i Vasastan, min kusin satt ofta på samma café/bar som Allan Svensson, han söp sig tydligen packad ofta och ensam.. (han satt alltså ensam vid bordet)
Citera
2010-11-05, 10:41
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagdodademufasa
Han bodde en tid i Vasastan, min kusin satt ofta på samma café/bar som Allan Svensson, han söp sig tydligen packad ofta och ensam.. (han satt alltså ensam vid bordet)
Är han skild?
Citera
2010-11-05, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Är han skild?

Verkar så! Haha
Citera
2010-11-05, 13:10
Medlem
Finns ju en del skit om honom här på flashback. Hittills tror jag ingen bestridit att han är en skitstövel.
Citera
2010-11-06, 04:42
Bannlyst
Sitter fortfarande på krogarna runt Odenplan. Bl a var han på Banken ( hörnet Odengatan/ Västmannagatan för några dagar sedan. Ger inte sympatiska vibrationer ifrån sig.
Citera
2010-11-06, 09:31
Medlem
Blåbärskungens avatar
Han smällde till en kvinna på fest för några år sedan för att hon ställde frågor om hans karriär, framtid eller liknande.
Citera
2010-11-16, 17:33
Medlem
Headwiress avatar
Fan det är inte kul när ens bild av en person faller samman såhär. Han har alltid verkat som en bra snubbe av dom intervjuer och tv-program jag sett honom medverka i. Men så får man höra sånt här... Det behöver ju kanske inte stämma, men det verkar många som tycker han är en skitstövel.

Man hade ju liksom en liten mysig och overklig dröm om att han skulle vara som Gustav i Svensson Svensson
Citera
2011-11-23, 19:54
Medlem
toppslatskivlings avatar
Sprang in i honom på akademibokhandeln nära odenplan igår. Han såg förnärmad ut när jag kände igen honom och avlägsnade sig snabbt från butiken.
Citera
2012-01-03, 19:27
Medlem
Oriamendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toppslatskivling
Sprang in i honom på akademibokhandeln nära odenplan igår. Han såg förnärmad ut när jag kände igen honom och avlägsnade sig snabbt från butiken.

Hehe, vad är det för något, egentligen? Bli sur för att någon känner igen en. Då har han väl valt fel yrke.

Jo, han verkar vara en sådan som egentligen inte trivs i rampljuset (utanför sitt yrke, alltså). Det är den bilden jag har fått av honom. Att han skulle vara ett svin verkar däremot lite tvivelaktigt.
Citera
2012-11-18, 20:17
Medlem
Simaõs avatar
Blev ombedd att fara åt helvete av en dyngrak Allan på en pub i Malmö häromnatten. Puben var folktom sånär som på krögaren, mig, en bekant och samtalsobjektet, och utbrottet kom som en reaktion när min kompis sa "jag känner igen dig". En förtappad själ.
Citera
2013-03-06, 11:34
Medlem
FM-Hilos avatar
Jag har råkat i kontakt med han ett flertal gånger på mitt förra jobb på bank. De slutsatser jag kan dra av detta är: alkoholist, osympatisk, otrevlig och jävligt dryg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in