Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-03, 20:20
  #541
Medlem
Tvingats dra ut en kondom två dar senare för att ett stjärnanus tappade den i mig och inte sa nåt.

Tips: Så gör man inte som kille. Det är skitäckligt och man blir dumpad.
Citera
2024-03-09, 22:28
  #542
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Varför det?Throat fuck är sexigt o fler än som säger det gillar det
Haha. Kul att se 14 år gamla inlägg debatteras som om de inte åldrats som mjölk. 😂
Citera
2024-04-09, 07:08
  #543
Medlem
Jag är en undergiven man så har gjort en del saker som är förnedrande då jag tänder på det.
Dock väldigt få som förstår hur depraverad jag är så skulle vara superjobbigt om någon kom på det. Har bara varit undergiven kvinnor irl men undergiven män online. Män är i regel mer brutala.
Jag tar alltid vattenlavemang innan anala lekar.
En man ville se mig trycka upp skalade bananer i min anal. Hade fem i mig och då skulle jag knulla mig själv med min dubbeldildo för att mosa dem. Trycket på min prostata mjölkade ut lite sperma. Sen skulle jag trycka ut allt i en skål. Samtidigt som jag tryckte kom det kiss. Jag blandade ihop kisset med bananerna och drack det som en milkshake. När jag väl druckit allt skulle jag halsknulla mig tills jag spydde vilket jag gjorde och drack upp igen ett antal gånger tills gubben kände sig klar.

Gör inte lika förnedrande saker längre men kan verkligen längta efter grov förnedring.
Bara att jag skrev det här och mindes tillbaka gav mig stånd.
Citera
2024-04-09, 10:54
  #544
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Tvingats dra ut en kondom två dar senare för att ett stjärnanus tappade den i mig och inte sa nåt.

Tips: Så gör man inte som kille. Det är skitäckligt och man blir dumpad.

Märkte du inte att den var borta?
Körde ni i 1:an eller 2:an?
Citera
2024-04-15, 21:57
  #545
Medlem
Jag fick ett sms av min kille där han bad mig svara på en siffra mellan 1-100. Jag tänkte att det skulle vara någonting gulligt och svarade utan att tänka 77. När jag kom hem fick jag veta vad jag hade svarat på.. Jag fick snällt lägga mig på mage över fotstödet till fotöljen och tacksamt ta emot 77 smisk på rumpan. Jag skulle räkna högt och tacka efter varje slag. Min rumpa var härligt blåslagen efteråt, och jag droppade av kåthet. Det som var mest förnedrande var att jag själv valt hur mycket jag skulle ta emot.

En annan sexig och förnedrande sak som jag älskar är att bli fastbunden och munknullad ordentligt. Finns inget som gör mig så upphetsad. När jag dessutom blir lämnad där orörd medans min herre jobbar och bara kommer tillbaka när han har tid för att stoppa hans kuk i min mun är ännu hetare. Riktigt förnedrande och härligt att sitta där och bara kåta upp sig och sen inte ens få något mer än kuk i munnen.
Citera
2024-04-23, 15:58
  #546
Medlem
wes420s avatar
förvånad att ingen använt kniven och gjort ett knullhål i nån.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback