Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-07-03, 10:13
  #1
Medlem
fnuskes avatar
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=1107178&perpage=40&pagenum ber=1/

Ja, vad ska man säga, dödsförakt på hög nivå? Det ser onekligen lite osäkert ut det där för en som inte är alltför insatt i mekaniken, men det kanske bara är jag som tycker. Har ni här på forumet gjort något liknande?
Citera
2004-07-03, 10:22
  #2
Medlem
Tafkafs avatar
JAAAAA!!!! JAG VILL HAAAAAA EN SÅN!!!!

Höhöhöh Detta var det bästa jag någonsin sett på FB!
Citera
2004-07-03, 10:26
  #3
Medlem
farbror einars avatar
Vore kul att ha med sig en sådan till FB festen och agera grillmästare .
Citera
2004-07-03, 10:31
  #4
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
Vore kul att ha med sig en sådan till FB festen och agera grillmästare .

Einar rules!
Citera
2004-07-03, 14:42
  #5
Medlem
Nu körde ju killen Etanol/propan (vad jag fick det till) och inte en napalm-blandning som i riktiga eldsprutor.

En betydligt enklare har jag sett i en B-film:

varning för löjliga Australiensare:

http://www.sickindividual.com/downlo...Armageddon.wmv
Citera
2004-07-03, 14:58
  #6
Medlem
aaiiyytts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitro Injection
Nu körde ju killen Etanol/propan (vad jag fick det till) och inte en napalm-blandning som i riktiga eldsprutor.

Ja, vilken mes han är!
Citera
2004-07-04, 10:29
  #7
Medlem
Svavels avatar
Fan va coolt!
Vet dock inte om jag skulle våga gå omkring med det bygget på ryggen o spruta eld
Citera
2004-07-06, 13:09
  #8
Medlem
Bloodhounds avatar
Bygg en "spud-gun" och fyll en kondom med äggnapalm. DET kallar jag riktig eldkastare

Edit. Givetvis skall är det kondomen ni skall skjuta iväg... Hehe... skjuta... Fattar ni? Ehh... Blev nog det dåligaste skämtet på länge
Citera
2004-07-06, 18:40
  #9
Medlem
Murmeldjurets avatar
Äh stört larvig, lågan ur min ogräsbrännare från primus ger ungefär lika stor låga. Napalm ska det vara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback