Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-10, 12:01
  #1
Medlem
Blablablablablos avatar
http://www.aftonbladet.se/wendela/article8100246.ab
http://www.aftonbladet.se/wendela/article8100235.ab

Flashbacks pedofiljakt förstör tydligen polisens arbete samt så kritiseras uthängningarna. Tydligen är flashbackare lika sjuka som den sjukaste pedofilen också
Hängde inte riktigt med hur Wollin kom fram till det men aja...
__________________
Senast redigerad av Blablablablablo 2010-11-10 kl. 12:04.
Citera
2010-11-10, 12:08
  #2
Medlem
[Strange Days]s avatar
Verkligen fint av Malin Wollins att dra alla som vistas på Flashback över en enda stor kam.
Jag ger henne 5 PK-stjärnor av 5 möjliga för hennes insiktsfullhet och träffsäkerhet!

Citera
2010-11-10, 12:09
  #3
Medlem
Dr_Dollars avatar
Från Wollins krönika;
Citat:
Människor som vistas på Flashback är lika sjuka som den sjukaste pedofil.

haha...det tycker jag var hysteriskt roligt faktiskt

Det fria ordet värnas inte direkt.
Men det är väl lite av Aftonbladets policy också, "vi ska vara så förbannat PK"
__________________
Senast redigerad av Dr_Dollar 2010-11-10 kl. 12:16.
Citera
2010-11-10, 12:19
  #4
Medlem
Dr.Dres avatar
Jag fattade inte ett skit av den sista artikeln... Är det bara ett utdrag ur en längre text eller bytte hon helt plötsligen samtalsämne i det sista stycket?
Som sagt, fattar inte alls.
Citera
2010-11-10, 12:24
  #5
Medlem
BacONbacOFFs avatar
Förstod inte heller hoppas i artikeln(?), men tydligen så är det ok att dra 460656 människor över en kam.
Citera
2010-11-10, 12:37
  #6
Medlem
soulreapers avatar
Den sista krönikan var ju bara osammanhängande, kanske ska Malin läsa lite mindre i vårat drogforum för något måste hon ha tagit när hon satte ihop den där texten...Hur tänkte hon när hon helt plötsligt knyter ihop en rätt sorglig historia om barn som utnyttjas sexuellt med oss som hänger på FB? Visst finns det en och annan sjuk jävel här som säkert skulle vilja spräcka röven på en 2-åring men de flesta av oss skulle då i gengäld vilja spräcka röven på våldtäkts mannen...
Citera
2010-11-10, 12:37
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dre
Jag fattade inte ett skit av den sista artikeln... Är det bara ett utdrag ur en längre text eller bytte hon helt plötsligen samtalsämne i det sista stycket?
Som sagt, fattar inte alls.

Jag håller med dig. Det känns inte alls relevant i sammanhanget.
Citera
2010-11-10, 12:46
  #8
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Den sista krönikan var ju bara osammanhängande, kanske ska Malin läsa lite mindre i vårat drogforum för något måste hon ha tagit när hon satte ihop den där texten...Hur tänkte hon när hon helt plötsligt knyter ihop en rätt sorglig historia om barn som utnyttjas sexuellt med oss som hänger på FB? Visst finns det en och annan sjuk jävel här som säkert skulle vilja spräcka röven på en 2-åring men de flesta av oss skulle då i gengäld vilja spräcka röven på våldtäkts mannen...
Haha, ja, det är väldigt oprofessionellt gjort av henne. Alla mina kompisar, så vitt jag vet, är inne på Flashback med jämna mellanrum. Alla som någonsin använt Google på svenska måste ju varit här inne.
Och att säga den sjukaste pedofil gör det ju inte bättre. Hon påstår att vi som är här då och då automatiskt är lika sjuka som en styckmördare, nekrofil, kannibal och allt däremellan. För jag antar att det är ungefär så sjuk som den sjukaste pedofilen är.
Lägger man ihop det med att inte ens den som håller med henne någonsin skulle förstå poängen eller sambandet med "krönikan", så skulle jag nog ge henne sparken om jag var hennes chef. Man kan ju omöjligt bli sedd som professionell när man håller på sådär.
Citera
2010-11-10, 12:46
  #9
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dre
Jag fattade inte ett skit av den sista artikeln... Är det bara ett utdrag ur en längre text eller bytte hon helt plötsligen samtalsämne i det sista stycket?
Som sagt, fattar inte alls.

Nä, fattade inte heller.
Klart osammanhängande, förvirrad artikel.
Hon måste förutsätta att alla som läser har alla bakgrundsfakta och kan göra denna långsökta koppling.
Lika förvirrande som den otroliga slutsatsen hon kommer fram till i sista stycket av artikeln.

//Crimson
Citera
2010-11-10, 12:54
  #10
Medlem
Ja jag är sjuk i huvudet, kanske till och med sinnessjuk. Titta bara på när jag diskuterade Kan man ifrågasätta logikens giltighet? eller Mening (sense). Det är en mycket mycket sjuk och skadad människa som diskuterar sådana saker. Kanske borde Wollin ringa psyket och få mig inlagd.
Citera
2010-11-10, 13:01
  #11
Medlem
Citat:
Hej Malin!

"Människor som vistas på Flashback är lika sjuka som den sjukaste pedofil." skriver du i din krönika.

Jag har varit en aktiv medlem och skribent till forumet (!) Flashback, som drar till sig olika (Jag gillar olika, gör inte du?) värderingar och åsikter, sedan jag var femton år gammal. Jag är nu tjugo - och jag studerar ett civilingenjörsprogram i de nedre delarna av Sverige. Ibland så tycker jag om att diskutera datorspel och teknik på Flashback, under min fritid - och ibland även utrikespolitik, då det är ett stort intresse. Det är därför jag blir både förbryllad och förolämpad då du kallar mig sjuk - för att jag är medlem på ett internetbaserat forum.

Jag hoppas att du genast slutar generalisera människor - och håller dina fördomar för dig själv, bakom stängda dörrar.

Vänligen,
8D8

Bara för att jävlas lite.

Återkommer om jag får svar. (vilket jag inte kommer få - hon ignorerar väl skiten ur någon som kritiserar henne)
__________________
Senast redigerad av 8D8 2010-11-10 kl. 13:07.
Citera
2010-11-10, 13:05
  #12
Medlem
Vad är hennes mail? Känns litegrann som man borde kritisera idioten med tanke på att hon tydligen inte känner till flashback som en helhet. Måste älska dessa IQ befriade wannabe reportrar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback