Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-12, 19:29
  #289
Medlem
Sillstryparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicJay
kul? - ja
får vi göra det och använda flashback som plattform? - nej

bättre att skratta åt henne och hennes dumhet

Får vi väl visst, vilken regel säger att man inte får? Så länge man inte gör något brottsligt...
Citera
2010-11-12, 19:37
  #290
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillstryparen
Får vi väl visst, vilken regel säger att man inte får? Så länge man inte gör något brottsligt...

kommer förmodligen räknas som en raidtråd
https://www.flashback.org/sp9851216
__________________
Senast redigerad av NicJay 2010-11-12 kl. 19:40.
Citera
2010-11-12, 21:08
  #291
Medlem
Knullombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Hon har full rätt att uttrycka sina åsikter om Flashback, så varför skulle vi överhuvudtaget dra igång ett sådant projekt?
Väldigt omoget/barnsligt/fjantigt förslag.

Det är oerhört mycket bättre att ge konstruktiv kritik tillbaka; t. ex. så kan man anmärka på hennes ordval och sätt att generalisera etc.

Och kanske få henne att bli aktiv på Flashback?

Kanhända redan ordnat utan att någon vet om det, Flashback har ju gott om anonym användare och en av dem kan ju vara henne .

KnullO
Citera
2010-11-13, 02:28
  #292
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicJay
kul? - ja
får vi göra det och använda flashback som plattform? - nej

bättre att skratta åt henne och hennes dumhet

Men Aftonhoran är som "Pavlovs hundar"(DRÄGLAR) när det gäller FB, dom väljer ut sitt ämne och sen tar dom ett SKOHORN och trycker ner denna åsikten på allmänheten.
Skittidning!

Jag varken KÖPER papperstidningen eller läser på interwebben fr.o.m NU...

Poängen med år 2010 är att AB för det mesta tar sina bajskändisnyheter från massa RSS-feeds, som jag lätt kan ge er..Knappast "raketkirurgi"

//Crimson
Citera
2010-11-13, 03:26
  #293
Medlem
Admirals avatar
Aftonhoran måste verkligen ha en bra PR-apparat, för trots att folk vet att det är en väldigt vinklad sensationsblaska, så köper man det. Tips: gör som jag, läs inte skiten, ignorera dess existens och slipp bli upprörd i onödan för skitsaker. Finns ju svenskan, cnn, al-jazeera etc...
Citera
2010-11-13, 04:33
  #294
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral
Aftonhoran måste verkligen ha en bra PR-apparat, för trots att folk vet att det är en väldigt vinklad sensationsblaska, så köper man det. Tips: gör som jag, läs inte skiten, ignorera dess existens och slipp bli upprörd i onödan för skitsaker. Finns ju svenskan, cnn, al-jazeera etc...

Väldigt många är ute efter Sportbladet, tror jag. Dessutom har de väl den bästa TV-bilagan? Nu köper jag ytterst sällan Sportbladet ändå, fast jag tycker den håller bra klass, men Expopressen, DN, SvD har ju fan absolut inte mer att erbjuda än Aftonpladdret, tycker jag. De få artiklar som man för den politiska allmänbildningens skull bör läsa (samt analysera, håna, skratta åt) från exempelvis Dagens Sionistnyheter, läser man rimligen online...och dissar på Flashback.
Citera
2010-11-13, 12:55
  #295
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Väldigt många är ute efter Sportbladet, tror jag. Dessutom har de väl den bästa TV-bilagan? Nu köper jag ytterst sällan Sportbladet ändå, fast jag tycker den håller bra klass, men Expopressen, DN, SvD har ju fan absolut inte mer att erbjuda än Aftonpladdret, tycker jag. De få artiklar som man för den politiska allmänbildningens skull bör läsa (samt analysera, håna, skratta åt) från exempelvis Dagens Sionistnyheter, läser man rimligen online...och dissar på Flashback.

Erik Niva, Simon Bank och Per Bjurman är duktiga och kunniga, men dom jobbar ju för helvete på Aftonhoran, alltså måste dom vara idioter?
För att generalisera ungefär lika mkt som det tråden handlar om

//Crimson
Citera
2010-11-18, 14:29
  #296
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PourchGhouls
Aftonhoran blir bara värre och värre för varje dag som går..

Det stavas desperation det beteende som de uppvisar nu. Hela redaktionen verkar ha blivit helt förvirrad.
Och Malin Wollins krönika var något av det mest HATISKA och trångsynta jag har läst. Sjukare än den sjukaste pedofil? Vafan är det för skit att vräka ur sig om cirka 5 % av Sveriges befolkning???

För övrigt misstänker jag att hon hade tullat en hel del på vinet eftersom krönikan var så osammanhängande och knappt hade början mitt eller slut...

Men det kan vara så också att Aftonbladet nu satsar på att locka "ilskna " läsare från bla. Flashback. Jag menar tyvärr har hon ju fått många klick via oss nu!!
__________________
Senast redigerad av Anemon 2010-11-18 kl. 14:58.
Citera
2010-11-18, 15:09
  #297
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattkorv
sen förstod jag att hon menade att det är lika sjukt att våldta barn som att skriva vilka som våldtar barn på internet...
Och hur hon fick ihop den kullerbyttan övergår mitt förstånd.

Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Hon skriver då bl.a att man ska söka sig till andra forum.
Varför?

Ja eftersom hon inte uppger något vettigt svar på varför så antar jag att vi alla ska avstå från att läsa på och skripa i Sveriges största forum och dessutom ett av världens största forum,med i stort sett TOTAL YTTRANDEFRIHET endast för att "hon tycker det så, det så för Flashback är sjukare än de sjukaste".

Jag kan inte förstå att såna här människor alsters överhuvudtaget publiceras, snacka om slöseri med papper...
__________________
Senast redigerad av Anemon 2010-11-18 kl. 15:27.
Citera
2010-11-18, 16:00
  #298
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satya
kan inte se krönikan men artikeln var bland det bättre aftonbladet publicerat. Eran pedofiljakt var om än underhållande både godtycklig och omoralisk. Det hade lätt slutat med att någon oskyldig fått sitt liv förstört.

Ja det är klart att det är riskabelt att ge sig på folk på helt lösa grunder och hänga ut dem osv. Men att anmäla de misstänkta pedofilerna till polisen borde funka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback