• 5
  • 6
2004-07-31, 07:38
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dzjugasjvili
Det ligger ju FAKTISKT ngot i det. Var tog alla dessa dubbelgngare vgen?

Dom har vl rakat av sig muschen och frndrat sitt utseende. Skmt sido, kan det inte vara s att Saddam och hans regim sagt att det fanns 30-40 dubbelgngare fr att lura ev. attentatsmn? Och att det i sjlva verket bara funnits typ 3-4 st? Och att dessa ddats av amerikanarna, eller s har dom bytt sitt utseende.
Citera
2004-07-31, 08:37
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Dom har vl rakat av sig muschen och frndrat sitt utseende. Skmt sido, kan det inte vara s att Saddam och hans regim sagt att det fanns 30-40 dubbelgngare fr att lura ev. attentatsmn? Och att det i sjlva verket bara funnits typ 3-4 st? Och att dessa ddats av amerikanarna, eller s har dom bytt sitt utseende.
Det r ju jnkarna som sagt s!
Citera
2004-08-01, 12:43
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anden i kroppen
Tandborstning eller inte, president Saddam Hussein var knd fr sina jmna, perfekta tnder, och han hade minsann rd att fixa till dem!

Rd att fixa till dem? Vad i helvete har det med saken att gra?

Tror du han kunde lyfta telefonen och ringa sin tandlkare och sga:
Saddam: Tjenare, det r Saddam du vet...
Tandlkare: Long time no see! Whazzzzz uuuuppp!!!!
Saddam: Inte mycket, ligger i ett rtt hl och gmmer mig fr halva vrlden.
Tandlkare: Trist, du har vl fotbad och massser dr?
Saddam: Nej, jag skt dem frra ret
Tandlkare: Just ja, s du har trist nu frstr jag. Varfr ringer du mig?
Saddam: Jo, trots att jag r efterskt av halva vrldsbefolkningen s knner jag att mina tnder inte har ftt den uppmrksamhet de borde ha ftt p sistone. S du mste komma och fixa till dem! Du dr annars vettu.
Tandlkare: Jo, det r klart jag gr det.

Orkar inte ens fortstta.... Hoppas du fattar nu att han hade sm sm mjligheter att fixa sitt Hollywood leende... Att han hade rd var nog fan det dummaste jag hrt eftersom det inte har ngon betydelse alls.
Citera
2004-08-05, 06:05
Medlem
Gnocchis avatar
serist anden, du har fan problem
Citera
2004-08-07, 03:09
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnocchi
serist anden, du har fan problem
Sker p att det inte r du................
Citera
2004-08-07, 03:41
Medlem
the Beasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Rd att fixa till dem? Vad i helvete har det med saken att gra?

Tror du han kunde lyfta telefonen och ringa sin tandlkare och sga:
Saddam: Tjenare, det r Saddam du vet...
Tandlkare: Long time no see! Whazzzzz uuuuppp!!!!
Saddam: Inte mycket, ligger i ett rtt hl och gmmer mig fr halva vrlden.
Tandlkare: Trist, du har vl fotbad och massser dr?
Saddam: Nej, jag skt dem frra ret
Tandlkare: Just ja, s du har trist nu frstr jag. Varfr ringer du mig?
Saddam: Jo, trots att jag r efterskt av halva vrldsbefolkningen s knner jag att mina tnder inte har ftt den uppmrksamhet de borde ha ftt p sistone. S du mste komma och fixa till dem! Du dr annars vettu.
Tandlkare: Jo, det r klart jag gr det.

Orkar inte ens fortstta.... Hoppas du fattar nu att han hade sm sm mjligheter att fixa sitt Hollywood leende... Att han hade rd var nog fan det dummaste jag hrt eftersom det inte har ngon betydelse alls.

Du tror vl fr fan inte han menade att han fick tnderna fixade i rtthlet. Givetvis syftas att han fixat till gaddaran medan han fortfarande var president. Lika givet skulle han inte ha kontaktat en tandlkare och skabbat till gaddarna efter han blev jagad. Vilket innebr att om det anden skriver stmmer, och bilderna i lnkarna stmmer s hade han mycket rakare tnder tidigare n han hade p bilderna efter gripandet. Givetvis kan lite photoshop skapa illusionen av att han hade raka gaddar innan fr att skapa en konspiration men.....
Citera
2004-08-07, 03:52
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anden i kroppen
I s fall borde ju Saddams fru (gift med honom i 25 r...) ha knt igen honom efter hans tillfngatagande, men icke:

http://joevialls.altermedia.info/sub...addamscam.html

S det r drfr hon fixat en advokat till honom? Fr att hon inte knde igen honom?
Citera
2004-08-08, 12:56
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the Beast
Du tror vl fr fan inte han menade att han fick tnderna fixade i rtthlet. Givetvis syftas att han fixat till gaddaran medan han fortfarande var president. Lika givet skulle han inte ha kontaktat en tandlkare och skabbat till gaddarna efter han blev jagad. Vilket innebr att om det anden skriver stmmer, och bilderna i lnkarna stmmer s hade han mycket rakare tnder tidigare n han hade p bilderna efter gripandet. Givetvis kan lite photoshop skapa illusionen av att han hade raka gaddar innan fr att skapa en konspiration men.....

Precis mitt resonemang Beast =) Ls om, ls rtt
Han hade inga mjligheter att skta tnderna i hlet, drav de FULA tnderna
Citera
2004-08-09, 14:13
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Min frga till dig r d; vad lser du med tilltro och varfr??

Jag har vid ett flertal tillfllen redovisat vad som fr mig att knna tilltro fr en klla, exempelvis att informationen verifierats av andra kllor, gott rykte (vilket exempelvis fr mig att ta "information" frn FOX med en stor skopa salt). Hur tnker du sjlv nr du funderar p om en klla r trovrdig?
Citera
2004-08-12, 00:28
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Jag har vid ett flertal tillfllen redovisat vad som fr mig att knna tilltro fr en klla, exempelvis att informationen verifierats av andra kllor, gott rykte (vilket exempelvis fr mig att ta "information" frn FOX med en stor skopa salt). Hur tnker du sjlv nr du funderar p om en klla r trovrdig?
Nr det gller FOX hller jag med dig fullstndigt. Bara namnet ger ju associationer till "den listiga" rven!

Njer mig med det svaret, vi diskuterar ju om samma sak i "Anden-trden"....
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in