2010-11-18, 01:40
Medlem
olivlunds avatar
du har färgat håret själv.

du inte vet skillnaden på islamist och muslim.

det gått så långt att du ringer upp din gamla skolkamrat som kallades för paddan endast för att få dig ett knull.

du ger upp mycket av ditt liv och viger det istället åt en frikyrka.

du visar ditt barn hur man heil:ar och tar bild som åker upp på din facebookprofil.

du tror att TVshop produkten kommer förändra ditt liv, på riktigt den här gången!!!

Vad tycker ni? Någon som har några bra?

ps. white trash för dom som inte är frekventa flashbackare annars WT
Citera
2010-11-18, 01:47
Medlem
Evilyns avatar
Du lagar allting med silvertejp.

Du är övertygad om att hockeyfrilla kommer att bli populärt snart igen.

Din garderob svämmar över av mysbyxor - men du får leta i en timme efter ett par jeans.
Citera
2010-11-18, 01:53
Medlem
YourBeautys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olivlund
du visar ditt barn hur man heil:ar och tar bild som åker upp på din facebookprofil.

Hahahahaha, årets pappa 2010

..när du "varvar" bilen på tomgång innan stänger av den utanför ICA.
..när du har 3 exemplar av tröjan "Volvo Turbo Performance Club"
..när du berättat för "det nya ragget" om alla pengar din pappa har, och hur bra du kommer få det en dag när du får ärva allt.
..när du inte förstår det roliga med det här youtube klippet ---> http://www.youtube.com/watch?v=V9nEPvca4vk
..när du för 10 året i rad spenderar helgen tillsammans med loffe, fisköga, rogge och sunken nere på byns lokala krog
Citera
2010-11-18, 02:05
Medlem
olivlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourBeauty
Hahahahaha, årets pappa 2010

..när du "varvar" bilen på tomgång innan stänger av den utanför ICA.
..när du har 3 exemplar av tröjan "Volvo Turbo Performance Club"
..när du berättat för "det nya ragget" om alla pengar din pappa har, och hur bra du kommer få det en dag när du får ärva allt.
..när du inte förstår det roliga med det här youtube klippet ---> http://www.youtube.com/watch?v=V9nEPvca4vk
..när du för 10 året i rad spenderar helgen tillsammans med loffe, fisköga, rogge och sunken nere på byns lokala krog

Fick idén från Laserkvinnan -> https://www.flashback.org/t1360924

..när du inser att höjden av komedi är Måns Möllers framträdanden i tv

..när du tycker att Levi Klausen har alla popcorn i kastrullen http://www.youtube.com/watch?v=g9dJtGUvtcE
Citera
2010-11-18, 02:30
Medlem
pel123s avatar
Du äger en sån här: http://foreverjuly.blogg.se/images/2..._112780791.jpg
Citera
2010-11-18, 02:35
Medlem
nils-holgerzons avatar
...du har samma frisyr som McGyver.
...du ser camping-helgen i Ullared, varje sommar, som årets höjdpunkt.
...du än idag tycker att den klassiska JL-luvtröjan är ett måste när du går på fest/krogen.
...du tycker att Scooter är världens bästa dj.
...du väljer att döpa din son till Tony.
Citera
2010-11-18, 02:45
Medlem
melackos avatar
När du mer eller mindre aldrig inleder dina meningar med stor bokstav (som TS)
Citera
2010-11-18, 03:15
Medlem
olivlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melacko
När du mer eller mindre aldrig inleder dina meningar med stor bokstav (som TS)

en FB:are inte kan se att det man skriver är en följd av en påbörjad mening och inte en ny mening.

en FB:are inte läser igenom alla meningar så han kan se skillnaden på när en mening börjar och när den "startar" mitt i.
Citera
2010-11-18, 03:37
Medlem
TeddyDanielss avatar
Jag utelämnar alla självklara svar. Här kommer en lite längre lista.

I mina ögon är du av WT-kalibern..

När du färgar håret platinablont och inte lyckas, men själv inte ser hur jävla fult och gult det egentligen blev
När du bär tumring
När du har tribaltattueringar
När du glänser med din firmabil och grymma lön på 22k efter din yrkesförberedande gymnasieutbildning
När du på riktigt tycker det är sweet att gå till "nivå 22" och resterande hak kring fridhemsplan
När du bär kortärmade skjortor med rutiga märkliga mönster (gärna lite halvt ostrukna)
När du har tattuering i svanken/snett ovanför fittan. Speciellt fjärilar och dylikt.
När du inte kan någonting om könssjukdomar (inte kan se skillnad på bakterier/virus etc)
När du bär mjukisbyxor offentligt (utanför träningssammanhang)
När du har svarta lacoste-skor till vita/utsvängda ljusa jeans
När du har en ögonbrynspiercing
När du kallar folk i din närhet för vulgära konstiga kombinitationer av könsord. (EX: Bögfitthora, negerollon, kuksugarfitta)
När du ser akademiker och folk på universitet/högskola som nördar
När du sätter tribaler på din bil
När du sätter stripes på din bil
När du har ett flertal waunderbaums(stavning?) alt. tärningar hängandes i backspegeln. (OK om du gillar raggarstilen och kör den fullt ut, medveten om stämpeln)

När du sätter in en baslåda som tar upp hela bagageutrymmet (smart gömd installation som ger samma ljud är i övrigt nice)
När du blir överlycklig av första snön för du kan du sladda med din bakhjulsdrivna volvo eller bmw på närmsta parkering.
När du hatar nationalister/kommunister utan att egentligen inte ha en aning om vad de står för
När du ständigt uppdaterar din facebook-status med hur mycket bärs du ska dricka ikväll, alt. hur dåligt du mår dagen efter.
När du kallar en välklädd man för bög/stekare
När du inte alls har koll på geografin i din egen stad, även kända gator. (vanligt att folk från sthlms förorter inte vet vilken gata sveavägen är etc.)
När årets höjdpunkt är resan till Kreta. FAN vad gött med Mythos.
När kronorna för kosttillskott överskrider din budget, trots att du endast tränar 5ggr/månad. Och då endast bröst, biceps och mage.
När du stoltserar om att du verkar och postar på flashback, och finner "2:an" skämtet extremt roliga
När du ser foppatofflor som "sköna dojjor på sommaren"
När du tycker att "ballar av stål" och "pensionärsjävlar" är TV av kvalitét
När du tycker att du känner dig sofistikerad när du precis har köpt Aftonbladet
När du stolt plockar fram din snodda Goose/Fjällräven jacka redan i augusti för det börjar bli lite kallt
När du känner dig riktigt häftig och kulturell med dina Ikea-tavlor. Motiv: Ett svartvitt NYC med kanske en gul taxi
När du inte kan svara på frågan "Vad gillar du för typ av musik?"

Oj vad lång listan blev. Jag blev även riktigt jävla förbannad när jag skrev den. Känner mig själv riktigt narcissistisk just nu men så är inte fallet. Jag är verkligen ingen att dömma dessa människor - det gör jag inte IRL heller. Dessa saker ploppade bara upp i mitt huvud.

Tack och hej
Citera
2010-11-18, 03:47
Medlem
-Orko-s avatar
* När du garvar hejvilt åt "Parlamentet" på söndagar som du gjort de senaste 10 åren.

* När du kommer på dig själv med att se den där Beck-filmen efter Parlamentet en gång till fast du sett den 3 gånger förut.

* När du läser Aftonbladet och slänger huvuddelen.

* När du funderar på att ta med frugan till Thailand för att "komma iväg från höstrusket*

* När du på riktigt börjar gilla tanken på att skaffa radhus.
Citera
2010-11-18, 04:08
Medlem
melackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olivlund
en FB:are inte kan se att det man skriver är en följd av en påbörjad mening och inte en ny mening.

en FB:are inte läser igenom alla meningar så han kan se skillnaden på när en mening börjar och när den "startar" mitt i.

Du vet att du är WT när... en FB:are inte kan se att det man skriver är en följd av en påbörjad mening och inte en ny mening.

Låter inte rätt i mina öron! Möjligtvis "Du vet att du är WT när du inte kan se att det någon skriver är en följd av en påbörjad mening och inte en ny mening."
Citera
2010-11-18, 04:10
Medlem
melackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
* När du garvar hejvilt åt "Parlamentet" på söndagar som du gjort de senaste 10 åren.

* När du kommer på dig själv med att se den där Beck-filmen efter Parlamentet en gång till fast du sett den 3 gånger förut.

* När du läser Aftonbladet och slänger huvuddelen.

* När du funderar på att ta med frugan till Thailand för att "komma iväg från höstrusket*

* När du på riktigt börjar gilla tanken på att skaffa radhus.

Du verkar inte förstå skillnaden på "WT" och "Svensson"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in