Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2004-07-13, 15:24
  #37
Banned
enjiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andyboy
Precis vad jag tycker. Mitt samvete är helt rent, jag har aldrig använt det.

Nej, men jag menar vafan. Alla har rätt att göra som dom vill med sitt liv så länge det inte direkt skadar någon annan. Ingen ide att moralpredika för någon som ändå kommer att göra precis det dom tänkte göra innan.

Min bror dog för ett par år sedan av en överdos, jag borde väl ha betänkligheter om någon. Men jag vet att det inte finns något jag kan säga som skulle få någon annan att sluta använda droger.

Det är väl likadant med sprängämnena som med drogerna, om någon har gett sig fan på att använda det ena eller andra så kan man inte göra så mycket mer än att ge "vägledning" eller diskutera det utifrån en strikt hypotetisk situation.

Ska vi fortsätta diskutera "en liten spis" eller?

skit i d nu...... Vilket filter e bäst vid filtrering.... kom inte med massa kemi shit utan saker som finns på typ Hemköp.... Pappers filter måste ju vara kasst då kodeinet antagligen kommer sätta sig i pappret...
Citera
2004-07-13, 18:56
  #38
Medlem
Pappersfilter fungerar utmärkt, och är faktiskt det som brukar användas på lab.

Kaffefilter borde fungera dugligt, riktiga filterpapper finns i flera olika storlekar och också i varierande porstorlek.
Citera
2004-07-14, 13:24
  #39
Banned
enjiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonderkommando
Pappersfilter fungerar utmärkt, och är faktiskt det som brukar användas på lab.

Kaffefilter borde fungera dugligt, riktiga filterpapper finns i flera olika storlekar och också i varierande porstorlek.


D gjick åt helvete med acetonet.. d som fångades upp av filtret blev 3,5g när d bara skulle bli 300mg.... så där e ju lätt annat med...
I den som kom genom filtret kom därimot nott is liknade som löser upp sig gång för gång ja rör runt i glaset, men sen lägger d sig där igen.. vet i fan vad d kan vara....
Sen ett tips från mig till er som ska prova deta.. använd inte plast glas.. d blev hål i botten vid först försöket....
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback