• 1
  • 2
2010-11-21, 19:14
Medlem
Napalmets avatar
Tjo - har rökt cannabis varje dag i fem år nu tills för två månader sedan då mitt otroligt välbetalda jobb började göra pissprov en gång om året.

Är säkert helt jävla fel del i forumet men fattade inte var jag skulle posta då det fanns trådar om spice nästan i alla (tjocka moderatorer) så flytta gärna ifall det är fel.

Har ett väl fyllt konto så kostnad är inga problem alls.

Försökt läsa litegrann men vad jag sett är det bara 15 åringar som är oroliga för deras morsor som röker spice men jag bara undrar om det finns någon som helst effekt för oss cannabisrökare om vi måste hålla oss till något lagligt alternativ i två månader?

Tänkte beställa från spice nordic men det kanske är sämst?
Råd om vilken hemsida eller produkt jag ska handla välkomnas med glädje.

Mvh napalm
Citera
2010-11-21, 19:34
Medlem
Har rökt dagligen i snart 3 år och tycker att de nya spice-sorterna framförallt "Boom" är riktigt schyssta, lite annorlunda rus men jävligt potent!
Citera
2010-11-21, 21:29
Medlem
WeeZis avatar
det lättaste du kan få tag på är nog från spice nordic.. Och dom har rätt så bra grejer enligt många.. Men dåliga enligt andra..

https://www.flashback.org/t1285010 <-- där finns en massa information om typ alla rökmixar..

Lycka till!
Citera
2010-11-21, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjofan
Har rökt dagligen i snart 3 år och tycker att de nya spice-sorterna framförallt "Boom" är riktigt schyssta, lite annorlunda rus men jävligt potent!

1+

håller helt med
Citera
2010-11-21, 21:50
Medlem
Bolliwollis avatar
Spice förstör hjärnan enligt mig..
Citera
2010-11-21, 22:44
Medlem
WeeZis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolliwolli
Spice förstör hjärnan enligt mig..

spice säljs inte längre :O blev klassat för många många år sen.. däremot rökmixar
Citera
2010-11-21, 23:17
Medlem
Spice är som sagt skit, om du håller på med centralstimulanta också kanske du inte bryr dig så mycket men annars skulle jag inte röka det där rått giftet.

Rök inte på en månad innan pissprovet sen kör du på så ofta/ sällan du känner för när det väl är klart. Även om du åker dit på provet kan du inte få sparken eftersom din arbetsgivare måste "hjälpa dig med ditt (miss)bruk"
Citera
2010-11-22, 00:21
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Spice är som sagt skit, om du håller på med centralstimulanta också kanske du inte bryr dig så mycket men annars skulle jag inte röka det där rått giftet.

Rök inte på en månad innan pissprovet sen kör du på så ofta/ sällan du känner för när det väl är klart. Även om du åker dit på provet kan du inte få sparken eftersom din arbetsgivare måste "hjälpa dig med ditt (miss)bruk"

De nya rökmixarna har jag ingen koll på. Efter pulse ultra hade prövats fick jag nog.

Varför skulle man bry sig mindre om man brukar CS menar du?
Citera
2010-11-22, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
De nya rökmixarna har jag ingen koll på. Efter pulse ultra hade prövats fick jag nog.

Varför skulle man bry sig mindre om man brukar CS menar du?

Eftersom det tär bra mycket mer på kroppen än röka, mer som en "heads up" att spice inte är lika harmlöst som vanligt röka.
Citera
2010-11-22, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Napalmet
Tjo - har rökt cannabis varje dag i fem år nu tills för två månader sedan då mitt otroligt välbetalda jobb började göra pissprov en gång om året.

Är säkert helt jävla fel del i forumet men fattade inte var jag skulle posta då det fanns trådar om spice nästan i alla (tjocka moderatorer) så flytta gärna ifall det är fel.

Har ett väl fyllt konto så kostnad är inga problem alls.

Försökt läsa litegrann men vad jag sett är det bara 15 åringar som är oroliga för deras morsor som röker spice men jag bara undrar om det finns någon som helst effekt för oss cannabisrökare om vi måste hålla oss till något lagligt alternativ i två månader?

Tänkte beställa från spice nordic men det kanske är sämst?
Råd om vilken hemsida eller produkt jag ska handla välkomnas med glädje.

Mvh napalm

Rökmixar duger inte som substitut för cannabis om man jobbar. Röker man mer än 1g per dag blir man hur seg som helst, och i mycket längre tid efteråt (upp till 3 dagar) än man blir av vanlig cannabis. mitt tips till dig är att du börjar supa istället.
Citera
2010-11-22, 16:29
Medlem
Rökmixar har ett helt annat rus än cannabis!
Man blir "fucked up" i huvet av rökmixar(vilket jag kan tycka är rätt kul emellanåt)
Citera
2010-11-22, 16:37
Medlem
MindTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Eftersom det tär bra mycket mer på kroppen än röka, mer som en "heads up" att spice inte är lika harmlöst som vanligt röka.
Jaha, och vad har du för bevis på att rökmixar är farligare? Eller tror du bara det för att det är "kemikalier"?

TS: Rökmixar fungerar bra som substitut för cannabis. Det är ju cannabinoider, så det ger en ett cannabis-likt rus (dock är det inte identiskt med cannabis utan har många skillnader då det inte är samma cannabinoider). Olika rökmixar har olika cannabinoider i olika mängder, och ger dig därmed olika rus. Det är bara att testa sig fram till mixen/cannabinoiden du gillar mest, smaken är som baken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in