2012-04-29, 09:15
Medlem
Jo Najalla och My var ju tidigare goda vänner. Men jag tror att det i deras kretsar är vanligt med intriger och stormiga relationer. Ena dagen är man bästa polare, nästa dag bittra fiender. Samma sak i äktenskapet med Gerndt. Jag hoppas att My hittar stabilitet och trygghet i sitt nya förhållande. Jag känner för henne, hon har inte haft det lätt och att vänner hugger henne i ryggen är det sista hon behöver just nu.
Citera
2012-04-29, 09:25
Medlem
Det finns en trolig anledning till varför Najalla nu vill hämnas på My. Titta på blogginlägget hos Najalla från 16 dec förra året ( kan tyvärr inte länka).
Citera
2012-04-29, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Det finns en trolig anledning till varför Najalla nu vill hämnas på My. Titta på blogginlägget hos Najalla från 16 dec förra året ( kan tyvärr inte länka).

OJ!! Har Mojje varit där med? Shit vad det kommer att kastas knivar i ryggen nu ......

Citat:
Ursprungligen postat av http://najalla.se

Love is in The Air..

Jag och Mojje blev haffade av GT utanför Form innan ett träningspass..

En morgon när jag kom till jobbet så satt detta på väggen.. Den hänger ännu kvar. Oss arbetskamrater emellan så jag kan inte berätta allt men kul är det iaf. Skrattar gott varje gång jag ser på bilden faktiskt! Haha..

hehe ... skulle inte förvåna mig om varannan unge på Gotland ser ut som en blond krulltott om några år. Undrar hur länge My Gerndt får behålla Mojje egentligen
Senast redigerad av FulAgent007 2012-04-29 kl. 10:29.
Citera
2012-04-29, 10:53
Medlem
I dagens expressen,eller om det var aftonbl,så är My förbannad för att hennes ex får spela boll i landslaget.Ha,ha. Jävla toka och henne har han barn med..Stackars barn.
Citera
2012-04-29, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
I dagens expressen,eller om det var aftonbl,så är My förbannad för att hennes ex får spela boll i landslaget.Ha,ha. Jävla toka och henne har han barn med..Stackars barn.

Det är satan så svårt för folk att ägna sin energi till att försöka få sitt eget liv att fungera bättre. Här skall det fortsättas klanka ner på ett gammalt ex. Mitt råd till My Gerndt är att ge energin du har till din nuvarande pojkvän annars så kanske det blir ännu ett ex där inom en snar framtid
Citera
2012-04-29, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulAgent007
http://www.expressen.se/sport/fotbol...t-for-javligt/

Det som är för djävligt enligt mig är att ex frun tror hon har makt över hela Gerndts liv efter att de skilts sig och gått skilda vägar. Snacka om hämnd lysten? Kvinnor som My Gerndt borde skämmas ögonen ur sig. Låt han gå vidare och få ha sitt yrkesliv ifred. Nej, en kvinna skiter i mannen så länge hans inkomster och resurser inte kommer någon annan till del. My Gerndt har från första början just velat förstöra Alexanders möjligheter till succe så snart hon förstod att han skulle lämna henne .... ALLT handlar om just detta sjuka hämnd begär!

My Gerndt sätt att uttala sig är exakt så man gör i "medeltida" USA där brottsoffrens anhöriga är med och bestämmer när någon och hur skall få resning eller benådas. Sjukt är bara förnamnet!

Det som är sjukt är att man skiter i offren, att vara offer idag i Sverige är fan skamligare än att vara brottsling. Straffen/skadestånden du får här i Sverige är det som är det som är det sjuka på riktigt. Seriöst, villkorligt för misshandel? 6 månader för våldtäkt, 50.000 i skadestånd för 2 mördade barn. Och det är dom få gångerna polisen ens lyckas lösa något, vilket verkligen är sällan.

Personligen hade jag gjort det till min livsuppgift att göra deras liv till ett helvete om någon gjort det mot mig eller mina nära.
Citera
2012-04-29, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallbrand
Det som är sjukt är att man skiter i offren, att vara offer idag i Sverige är fan skamligare än att vara brottsling. Straffen/skadestånden du får här i Sverige är det som är det som är det sjuka på riktigt. Seriöst, villkorligt för misshandel? 6 månader för våldtäkt, 50.000 i skadestånd för 2 mördade barn. Och det är dom få gångerna polisen ens lyckas lösa något, vilket verkligen är sällan.

Personligen hade jag gjort det till min livsuppgift att göra deras liv till ett helvete om någon gjort det mot mig eller mina nära.

Ja det riktigt j-liga är att han i landslaget får möjligheten träna på användandet av sitt dödliga vapen.
Citera
2012-04-30, 21:36
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaclint
Ikväll ändrade sig SVFF så nu får Gerndt spela i landslaget http://svenskfotboll.se/landslag/her...landslagsspel/

Ja, det var ju smart gjort av SvFF. Man såg till att undvika kritik från personer som inte bryr sig om oskuldspresumtionen genom att "stänga av" honom, samtidigt som man förstod att perioden var gynnsam då han ändå inte behövdes som alternativ i landslaget (rent sportsligt är han långt från en startelva men inte en helt obetydlig pjäs heller). Enligt min mening är det helt fel att stänga av någon som inte har en lagakraftvunnen dom mot sig men om man ändå gör det, så är åklagarens fängelseyrkande den absoluta maxtiden.
Citera
2012-05-11, 10:13
Medlem
potatislandets avatar
Länge, länge sedan jag läste i den här tråden. Har My Gerndt gått och blivit ihop med den krullhåriga barnartisten?? Det här är bara för mkt...
Citera
2012-05-11, 10:58
Medlem
Handeldvapens avatar
Vet inte om detta har publicerats i tråden tidigare. Tycker det innehåller viss relevans:

http://www.daddys-sverige.com/alexander-gerndt.html
Citera
2012-05-12, 17:00
Medlem
Kulliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handeldvapen
Vet inte om detta har publicerats i tråden tidigare. Tycker det innehåller viss relevans:

http://www.daddys-sverige.com/alexander-gerndt.html

"Själv hoppas jag få se Alexander Gerndt i den svenska truppen under VM " Jag också...
Var väl ett jäfla raljerande om att det finns ett mönster för alla separationer. Snarare är det väl så att den som har mest att förlora på en fällande dom går fri. I detta fall är det väl inte troligt att fotbollsproffset, där ord står mot ord, fälls i nästa instans. Har bara väldigt svårt att tro att damen ifråga skulle ha utsatt sig för en rättegång på lös grund. Men men, kaka söker ju maka. Och det där med att Gerndt skulle ha en plats i en EM-trupp är ju bara för roligt. Verkar som om man blir mer aktuell när man hamnat i blåsväder.
Citera
2012-05-13, 00:23
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Konstigt att han nöjde sig med ett strypgrepp när kärringen slagit sönder hans PC, vilken sannolikt innehöll oersätterliga filer (det gör i alla fall min). Här hade ett par rejäla knogmackor tveklöst varit motiverade. Lite synd om Gerndt, samtidigt ska man inte flytta ihop med luder förrän man spenderat en mycket lång tid i deras sällskap, tillräckligt lång för att göra en s k stor sinnesundersökning. Många till synes normala kvinnor är rena psycho-bitches, inte minst i motgång, och drar sig inte för att ljuga i domstol och hitta på rena amsagor för att få "revansch".

Passa er, ynglingar. Innan några drastiska beslut tas, ställ frågan "Vad kan detta sliddjur erbjuda mig som jag inte kan få helt komplikationsfritt från en eskort-tjej?".

Det är väl extremt ovanligt att man inte har backup på viktiga filer. Sedan inte sagt att det är ok att förstöra någons dator. Att det skulle vara ok med våld för den sakens skull, är ju struntprat, även om My verkar allmänt instabil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in