2012-04-27, 13:32
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nejaH
Varför kunna juridik för att ha en åsikt?
Om man går på någon som har små barn i knä eller dylig,då anser jag att man förbrukat rätten att leva.

Och för att hon har sagt det är det sant?
Finns fortfarande inget bevis och nu kommer ju hennes fd vän Najalla som försvarat My i tråden träda fram som vittne mot My. Behöver det tilläggas att de inte är vänner längre. Men det har dom egentligen aldrig varit utan Najalla har bara velat få information om My.
Najalla har bevis på att My ljugit om misshandeln genom mail och sms och Alexanders advokat har nu kalla henne för att bevisa hur mycket My gör detta för att hämnas.
My är rökt och inte en jävel kommer tro på vad hon säger efter den nya bevisningen.

Så ni som dömer Alex bara för att My sagt det är så, Ni borde tänka en gång till.
Tror ni på allt ni hör?
Förresten, jag skall gifta mig med Prinsessan Madeleine, jag har sagt det därför är det sant.
Citera
2012-04-27, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Och för att hon har sagt det är det sant?
Finns fortfarande inget bevis och nu kommer ju hennes fd vän Najalla som försvarat My i tråden träda fram som vittne mot My. Behöver det tilläggas att de inte är vänner längre. Men det har dom egentligen aldrig varit utan Najalla har bara velat få information om My.
Najalla har bevis på att My ljugit om misshandeln genom mail och sms och Alexanders advokat har nu kalla henne för att bevisa hur mycket My gör detta för att hämnas.
My är rökt och inte en jävel kommer tro på vad hon säger efter den nya bevisningen.

Så ni som dömer Alex bara för att My sagt det är så, Ni borde tänka en gång till.
Tror ni på allt ni hör?
Förresten, jag skall gifta mig med Prinsessan Madeleine, jag har sagt det därför är det sant.

Grattis till ditt bröllop och att få sessan på kroken.
Något bevis finns för att Alexander gjort fysik påverkan på My!? Vännen har alltså vittnat mot Alexander från början men vänt kappan? Är inte det mened? Och hur trovärdig är då denna kvinna?
Och sitta och vittna och ljuga för att få info om My,det låter som hon är sjukast av dom alla.
Detta kan alltså bli en riktig såpa med riktiga aktörer

Jag försvar inte My på något sätt,men har Alexander gjort detta så är han inte värd mer än en kula.
Citera
2012-04-27, 20:48
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nejaH
Grattis till ditt bröllop och att få sessan på kroken.
Något bevis finns för att Alexander gjort fysik påverkan på My!? Vännen har alltså vittnat mot Alexander från början men vänt kappan? Är inte det mened? Och hur trovärdig är då denna kvinna?
Och sitta och vittna och ljuga för att få info om My,det låter som hon är sjukast av dom alla.
Detta kan alltså bli en riktig såpa med riktiga aktörer

Jag försvar inte My på något sätt,men har Alexander gjort detta så är han inte värd mer än en kula.

"Vännen" Najalla har inte vittnat till Mys fördel tidigare, hon har trätt fram som vittne och Alexanders advokat har valt att använda sig av hennes vittnesmål för att styrka att My ljuger.
Vänta så får ni se. Det kommer visa sig vilken lögnare hon är.
Citera
2012-04-27, 22:14
Medlem
Ikväll ändrade sig SVFF så nu får Gerndt spela i landslaget http://svenskfotboll.se/landslag/her...landslagsspel/
Citera
2012-04-27, 22:20
Medlem
Och My verkar ha hittat kärleken...i Mojje! Ja han är väl vettigare än A iaf http://mygerndt.blogspot.se/?zx=4fd9e5e3070fff2
Citera
2012-04-28, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaclint
Och My verkar ha hittat kärleken...i Mojje! Ja han är väl vettigare än A iaf http://mygerndt.blogspot.se/?zx=4fd9e5e3070fff2

OJ, stackars Mojje!! Jag måste varna honom faktiskt. Har gemensam vän med honom. Det här får bara inte ske att hon sätter klorna i en sådan trevlig kille och vänder ut och in på honom också .....
Citera
2012-04-28, 06:34
Medlem
Citat:
Ikväll ändrade sig SVFF så nu får Gerndt spela i landslaget http://svenskfotboll.se/landslag/her...landslagsspel/

Grattis till Alexander får man ju säga. Det är INTE ett fotbollsförbunds jobb att ge ut extra dommar i civilrättsliga mål och spä på ett straff som är både kontroversiellt och tveksamt
Citera
2012-04-28, 08:33
Medlem
brajzillas avatar
Men fan det är ju skrämmande vad hade han gjort sparkat en fotboll på henne?
vet ju att han varit kroniskt otrogen och levt rövare (annan historia) till råga på allt går hon och blir ihop med Mojje (!?) ge grabben ett break jag är fan inte avundsjuk på den sittsen

Kämpa Gerndt!

Edit: jag menar tänk dig själv kicken från kneget och bruden blir ihop med Björnes Magasin något surrealistiskt....
Senast redigerad av brajzilla 2012-04-28 kl. 08:39.
Citera
2012-04-28, 09:21
Medlem
A.Strindbergs avatar
Citat:
Tack för länken, nu fick du mig att för första gången ta reda på hur hon ser ut.
Detta var ingen vacker syn direkt, nästan så att kaffet satt sig i vrångstrupen.

Jag anser dessutom att det är märkligt att expressen låter den fula kvinnan att uttala sig. Man kan undra om de kommer låta henne göra sin hörd, när det blir bevisat att hon ljugit under stora dela av rättegången?
Citera
2012-04-28, 09:23
Medlem
Citat:
Ex-hustrun kritisk
Alexander Gerndts ex-hustru är mycket kritisk till förbundets beslut att häva avstängningen.
- Det som gör mig förbannad är att det spelar ingen roll hur en person är, utan hur den presterar på plan. Och det tycker jag är rent för jävligt.
http://www.expressen.se/sport/fotbol...t-for-javligt/

Det som är för djävligt enligt mig är att ex frun tror hon har makt över hela Gerndts liv efter att de skilts sig och gått skilda vägar. Snacka om hämnd lysten? Kvinnor som My Gerndt borde skämmas ögonen ur sig. Låt han gå vidare och få ha sitt yrkesliv ifred. Nej, en kvinna skiter i mannen så länge hans inkomster och resurser inte kommer någon annan till del. My Gerndt har från första början just velat förstöra Alexanders möjligheter till succe så snart hon förstod att han skulle lämna henne .... ALLT handlar om just detta sjuka hämnd begär!

My Gerndt sätt att uttala sig är exakt så man gör i "medeltida" USA där brottsoffrens anhöriga är med och bestämmer när någon och hur skall få resning eller benådas. Sjukt är bara förnamnet!
Citera
2012-04-28, 09:42
Medlem
När jag läser My Gerndts blogg så skrämmer det mig hur mycket hon lever offerrollen. Hur länge sedan är det inte hon gick skilda vägar ifrån Alexander Gerndt? Varannat inlägg ifrån i år handlar om kvinnovåld och hon plockar fram den ena caset efter det andra. Hon lever som singel numera eller? Hon kan OMÖJLIGT vara utsatt för kvinnovåld ifrån en man men ändå skall det ältas om och om igen. De bevis som My Gerndt hade i målet emot sin fd man är otroligt små jämfört med kvinnor som verkligen blivit utsatta för kvinnovåld ifrån sina män. Bevisen är mikroskopiska jämfört med hur mycket My Gerndt vill tala om för hela världen hur elak hennes fd man varit emot henne ..... detta är skitsnack enligt mig. Luktar mycket offerskapande och en faktiskt stackars fd man

.... My Gerndt kommer aldrig att släppa offerrollen som "misshandlad". Vänta skall ni se att även att hon skaffat sig nu älskvärd kille (Mojje) så kommer hon att älta kvinnomisshandel. Hennes nye kille kommer garanterat inte att misshandla henne MEN trots det skall det ältas hur synd det är om henne som misshandlad kvinna. Denna enorma "misshandel" som hon varit utsatt för ÄR EN FABRICERING!!!
Citera
2012-04-28, 14:55
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
"Vännen" Najalla har inte vittnat till Mys fördel tidigare, hon har trätt fram som vittne och Alexanders advokat har valt att använda sig av hennes vittnesmål för att styrka att My ljuger.
Vänta så får ni se. Det kommer visa sig vilken lögnare hon är.

Orkar inte leta i tråden, men i begynnelsen av denna tråd så var det väl Najalla som skrev försvarsinlägg och tog Mys sida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in