• 1
  • 2
2010-11-22, 18:18
Bannlyst
Nu har ännu en ny tidning gjort ett stort uppslag om dödsknarket spice/annan rökmix.
Dom handlar från smartbar och analyserar innehållet.

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.as...icleId=5799738

har just rökt en holk med remix och kan säga att jag hatar denna artikel.
Citera
2010-11-22, 18:27
Medlem
HentaiMannens avatar
Hoppsan... Kanske blir bye-bye Smartbar då...
Citera
2010-11-22, 18:32
Medlem
NephruruSs avatar
Det är väl det totalt värdelösa Swedish Dream som skulle bli klassad men som fortsatte säljas eller?
Citera
2010-11-22, 18:34
Medlem
Bongmons avatar
De låg en pulse ultra på bordet som ni såg, ni tror inte dom tror att det är den gamla då?
Skulle inte förvåna om de inte testade den alls utan gav dom rapport på den gamla från am.hi.co som som smartbar hadde.

Annars så undrar man ju varför smartbar alldrig lyckas hålla koll på sina varor. Jag älskade pulse ultra som innehöll Cp47 men nu börjar de bli allvar med prover för denhär skiten när man kan kryssa nätdroger på analysen

Jaja tråkigt iaf..
Citera
2010-11-22, 19:42
Medlem
TheVoids avatar
Vilka stolpskott... Knark, Knark! Är det bara för vilket pack som helst att knata ner till närmsta snutstation och kräva att de skickar det till SKL för analys? Någon kan ju springa ner med BOOM Batch 1 och se vad skiten innehöll som var så gött...
Citera
2010-11-22, 19:54
Medlem
HentaiMannens avatar
Sveriges narkotikapolik... Jag saknar ord för den. I början kunde jag klaga... Men allt negativt är redan sagt.
Citera
2010-11-22, 20:14
Medlem
Lyckat SB.

Antar att felet ligger hos leverantören som använt samma bytta som andra rökelser tillverkats i, som är olagliga här.
Citera
2010-11-22, 20:27
Medlem
Drittewelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av köttbulle1989
Nu har ännu en ny tidning gjort ett stort uppslag om dödsknarket spice/annan rökmix.

har just rökt en holk med remix och kan säga att jag hatar denna artikel.

Tidningen grundades för snart hundra år sedan.

Varför hatar du artikeln? Det är väl utmärkt att innehållet analyseras, ni borde vara tacksamma för att de tar reda på vad det är för skit ni ungar suger i er? Det ger ju er möjligheter att läsa på om substansen ifråga och eventuellt få en uppfattning av hur cancerogent ämnet förmodas vara. Däremot borde ni naturligtvis hata shopparna som inte berättar vad de säljer.
Citera
2010-11-22, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drittewelle
Tidningen grundades för snart hundra år sedan.

Varför hatar du artikeln? Det är väl utmärkt att innehållet analyseras, ni borde vara tacksamma för att de tar reda på vad det är för skit ni ungar suger i er? Det ger ju er möjligheter att läsa på om substansen ifråga och eventuellt få en uppfattning av hur cancerogent ämnet förmodas vara. Däremot borde ni naturligtvis hata shopparna som inte berättar vad de säljer.

Med ny tidning så menade jag givetvis att ännu så har en TILL TIDNING gjort det, alltså en till tidning.. Vet självklart att nsd inte är en ny tidning...
Tycker att alla ska få berusa sig på sitt egna sätt, speciellt om det är lagligt. Varför ta bort ALLT som ger ett rus? makes no sence..
Citera
2010-11-22, 21:21
Medlem
Drittewelles avatar
Citat:
Med ny tidning så menade jag givetvis att ännu så har en TILL TIDNING gjort det, alltså en till tidning.. Vet självklart att nsd inte är en ny tidning...

Jo, jag utgick från att du kände till det, kunde bara inte låta bli.

Citat:
Tycker att alla ska få berusa sig på sitt egna sätt, speciellt om det är lagligt. Varför ta bort ALLT som ger ett rus? makes no sence..

Jag håller med dig i sak. Men nu ser situationen tyvärr ut så och då är det tragiskt att naiva ungdomar, inte menat som ett påhopp på dig, experimenterar med fullständigt okända ämnen eftersom shoppägarna är så sjukt giriga att de inte skriver ut innehållet och därför vill jag nog påstå att den här artikeln ändå är bättre än och viktigare än nästan alla andra som har skrivits om lagliga droger. I regel är de ju endast förljugna och meningslösa men med denna finns det ju faktiskt en poäng. Personligen förstår jag inte hur ni frivilligt kan köpa något när ni inte har blekaste aning om vad det är, men det är ju inte min huvudvärk.
Citera
2010-11-22, 21:21
Medlem
CB-herberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Hoppsan... Kanske blir bye-bye Smartbar då...

Ingen större förlust om SB försvinner, konstigt att dom kunde registrera några cannabinoider i deras produkter.
Anmärkningsvärt att dom kör med olagliga SC, dem om någon nätbutik borde ju ha haft koll på vad deras produkter innehöll, särskilt då sparsamheten med aktiva ämnen är maximal.
Att tidningarna inte har viktigare saker för sig är både pinsamt och skrämmande.
Citera
2010-11-22, 21:37
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB-herbert
Ingen större förlust om SB försvinner, konstigt att dom kunde registrera några cannabinoider i deras produkter.
Anmärkningsvärt att dom kör med olagliga SC, dem om någon nätbutik borde ju ha haft koll på vad deras produkter innehöll, särskilt då sparsamheten med aktiva ämnen är maximal.
Att tidningarna inte har viktigare saker för sig är både pinsamt och skrämmande.

Ingen större förlust? De är ju pionjärer! Deras MG & HBW frön knäcker, och de är oftast billigast på kratom! Rökmixarna suger dock.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in