Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-09-04, 12:31
Bannlyst
Vad är det värsta som någon gjort för att störa när ni varit på bio? Det enda jag kommer på på rak arm var igår när jag såg fahrenheit 9/11 och några ägg framför mig skrattade halva filmen igenom efter att en tysk med rolig dialekt höll ett tal..det var inte kul
Citera
2004-09-04, 13:07
Medlem
feldgraus avatar
Det borde finnas lag på att biomarodörer ska vara helt legitima mål för publiken att lynscha. Värst är fjortisar som skrattar hela tiden och på fel ställen, eller folk som inte stängt av mobilen, och sen när den ringer så låtsas de att det inte är deras, så att mobilsignalen hörs i evighet...

/feldgrau
Citera
2004-09-04, 13:17
Medlem
hagge3s avatar
Jag brukar faktiskt säga till, rakt ut ganska högt att dom ska hålla käften. Då skämms dom och sitter tysta oftast.

Så hagge3 är inte alltid så go och rar som ni kanske tror.
Dock kan det ju anses vara gosigt och rart att göra så.
Citera
2004-09-04, 15:19
Medlem
onemans avatar
En del fjortisar gillar att sitta längst bak och slänga tomma läskflaskor, godis mm på resten av åskådarna. Kan tillägga att jag inte var en av dem.
Citera
2004-09-04, 15:30
Medlem
frankensteins avatar
Sist jag var på bio somnade snubben som satt bredvid mig. Det dryga var att idioten började snarka och hans polare ville inte väcka honom. Då fick pappa Franke ge honom en lavett över hjässan så att han vaknade, det var skoj.
Citera
2004-09-04, 15:51
Medlem
cockrocks avatar
As som sitter rakt nedanför projektorn och gör figurer med händerna så att man inte kan se filmen :mad:

Folk i ens sällskap som hela tiden frågar "vem är det där", "varför gör dom så", "är inte han död", "vem är Arthur?".

Edit: Måste tillägga att när jag såg Fyra nyanser av brunt i Stockholm så var det en tjock herre som presenterade filmen som sa att det var helt okej att spöa dom som hade mobilerna på och/eller störde under filmen. Har fan aldrig varit på en lugnare föreställning.
Citera
2004-09-04, 16:27
Medlem
Svalbards avatar
När jag såg LotR III: knugens återkomst var det ett pucko som satt framför
mig och snackade i telefon! Själv var jag dock så inne i filmen att jag inte
märkte det. Min tjej gnällde på det efteråt.
Citera
2004-09-04, 16:33
Medlem
Folk som går på toa varann minut och måste då gå förbi hela raden framför för att nå sidotrappan.

(Svensson är ju så feg idag så oftast är det aldrig någon som säger till om det är någon som stör alla andra på något sätt. Skulle dock någon säga till personen som stör så hakar gärna resten av biosalongen på. Ahh, människan och dess sätt att jaga i flock)
Citera
2004-09-04, 16:46
Medlem
Fortfarande: kärringen som asgarvade varje gång en zombie syntes i bild under Dawn of the Dead. Ett antal gånger med andra ord...
Citera
2004-09-04, 17:14
Medlem
Bloodhounds avatar
Det finns en sak som jag irreterar mig något otroligt över, och det är föräldrar som sitter och översätter eng. filmer när barnen är för små för att läsa texten själva. Detta kompletteras ju alltid med förklarande om vem som är vem, och varför. Sen när dom faktiskt förklarar FEL, blir det fan droppen. Andra gången jag såg "LoTR II: The two towers" så var jag utsatt för detta. När jag först hade blivit störd under ca: en timme (varför jag inte sagt till innan var att han satt inte direkt i anslutning till mitt säte) och fått höra diverse bizarra misshandlingar av tolkiens verk så tröttnade jag. Gubbjäveln fick sig väsande en avhyvling samt en föreläsning i både biovett och sagan om ringen-kunskap. Lustigt nog höll han faktiskt käft under resten av filmen. Ungen såg ut att minst vara tillräckligt stor att läsa och kanske tom. förstå lite engelska så jag fattade aldrig riktigt det där.
Citera
2004-09-04, 17:25
Medlem
Nibblers avatar
när filmen suger Och när folk snackar!
Citera
2004-09-04, 17:52
Medlem
snapcases avatar
*flyttad fråm övrigt till film*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera