• 1
  • 2
2010-11-26, 17:12
Medlem
hittade ingen annan tråd om detta :P
mod kan flytta tråden om den är fel

funkar verkligen digital drugs?

http://www.youtube.com/watch?v=CtMXXX9xrI0
Citera
2010-11-26, 17:15
Medlem
anekis avatar
Är nog placebo isåfall.
Citera
2010-11-26, 17:19
Medlem
NaturalBornChillers avatar
I-dosing heter det väl. placebo enligt mig. testade I-dosing för att se om det funkade och det gjorde det verkligen inte
Citera
2010-11-26, 17:24
Bannlyst
I-Doser, sök på det istället för att skapa ny tråd Men jag har testat det en gång, man ska använda riktiga hörlurar och inte såna små skit. Kan väl säga att man blev sömnig och lite yr men inget nämnvärt.
Citera
2010-11-26, 17:41
Medlem
Brunbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guywithtnt
I-Doser, sök på det istället för att skapa ny tråd Men jag har testat det en gång, man ska använda riktiga hörlurar och inte såna små skit. Kan väl säga att man blev sömnig och lite yr men inget nämnvärt.
Testade amfetamin ljudet och snorren drog ihop sig och såg ut som näsan på ALF. haha

Skämt och sido, håller med överstående talare. Men det kan mycket väl ge bättre effekt på en viss sorts grupp människor. Har knappt tålamod och sitta och blunda en hel i-dose "oväsen" . Tänk dock på att man inte behöver direkt hööögt ljud, tror jag att jag läst på i-dose sida..

Men finns massa trådar inom denna kategori, try out them
Citera
2010-11-26, 21:42
Medlem
Brunsass avatar
iDoser funkar, om man har bra slutna hörlurar, ligger i ett mörkt och tyst rum och har tålamod så kan man få uppleva festliga saker, ju mer man övar desto starkare blir effekterna, har konstant använt det i 2 månader och det blir bara bättre för varje dag
Citera
2010-11-26, 21:47
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunsas
iDoser funkar, om man har bra slutna hörlurar, ligger i ett mörkt och tyst rum och har tålamod så kan man få uppleva festliga saker, ju mer man övar desto starkare blir effekterna, har konstant använt det i 2 månader och det blir bara bättre för varje dag

Om du stönar dej med att använda det varje dag i 2 månader så e det klart du känner av det tillslut.
Testa en riktigt drog så känner du nog inte av det igen sen men kanske är annorlunda för dej än för mej.

Jag fick svårt att andas och ett tryck i bröstkorgen av extacy och av cannabis fick jag huvudvärk, Idoser allså, för 2år sen tror jag.
Citera
2010-11-26, 21:58
Medlem
Citat:

Du får gärna beskriva de sk "effekterna". Har inte provat det själv men det är väl ljud man lyssnar på. Musik du tycker är bra gör dig glad. Är väl så Idoser också funkar.
Citera
2010-11-27, 15:52
Medlem
Brunsass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
Du får gärna beskriva de sk "effekterna". Har inte provat det själv men det är väl ljud man lyssnar på. Musik du tycker är bra gör dig glad. Är väl så Idoser också funkar.

nej, där har du fel, iDoser sänder ut sk. brainwaves som har vissa effekter på hjärnan när man är i totalt lugn, annars funkar det inte. efter månaders av träning är effekterna väldigt lika den riktiga drogen. men alla är olika, vissa känner av direkt, andra inte.
Citera
2010-11-27, 15:56
Medlem
Brunsass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Om du stönar dej med att använda det varje dag i 2 månader så e det klart du känner av det tillslut.
Testa en riktigt drog så känner du nog inte av det igen sen men kanske är annorlunda för dej än för mej.

Jag fick svårt att andas och ett tryck i bröstkorgen av extacy och av cannabis fick jag huvudvärk, Idoser allså, för 2år sen tror jag.

Jag har länge varit intresserad av iDoser och varit aktiv på olika idoser forum där jag har mött personer som tidigare har varit heroin missbrukare som sedan har testat iDoser och känt igen många av effekterna. och att testa 2-3 gånger som du gjorde funkar inte alltid, ge det mer tid.
Citera
2010-11-27, 16:27
Medlem
crewzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbanan
Testade amfetamin ljudet och snorren drog ihop sig och såg ut som näsan på ALF. haha

Skämt och sido, håller med överstående talare. Men det kan mycket väl ge bättre effekt på en viss sorts grupp människor. Har knappt tålamod och sitta och blunda en hel i-dose "oväsen" . Tänk dock på att man inte behöver direkt hööögt ljud, tror jag att jag läst på i-dose sida..

Men finns massa trådar inom denna kategori, try out them

Haha, satte nästan protein drinken i halsen
Citera
2010-11-27, 17:43
Medlem
Citat:
Jag har länge varit intresserad av iDoser och varit aktiv på olika idoser forum där jag har mött personer som tidigare har varit heroin missbrukare som sedan har testat iDoser och känt igen många av effekterna. och att testa 2-3 gånger som du gjorde funkar inte alltid, ge det mer tid.

Placebo kallas det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in