2010-11-27, 01:08
Medlem
BaLLs avatar
Jag tror garanterat att Göran Persson röstar på moderaterna, av den anledning att han har ett redigt kapital + inkomster, jag tror även att Måna kommer göra detta, att hon tycker det är coolt att betala skatt kommer nog att svalna rejält.

Vad tror ni, är Måna och alla andra avgångna välbärgade sossar egentligen rena moderater?
Citera
2010-11-27, 04:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaLL
Jag tror garanterat att Göran Persson röstar på moderaterna, av den anledning att han har ett redigt kapital + inkomster, jag tror även att Måna kommer göra detta, att hon tycker det är coolt att betala skatt kommer nog att svalna rejält.

Vad tror ni, är Måna och alla andra avgångna välbärgade sossar egentligen rena moderater?
Hon heter Mona inte Måna.

OnT
Dom flesta som nu är avgångna sossar deltar fortfarande i partiet men inte för att synas då. Tror nog att dom flesta fortfarande röstar på S men kanske kanske det finns någon som röstar på ett annat parti.
Citera
2010-11-27, 04:38
Medlem
Jag röstade på rut mot bättre vetande denna gång
Citera
2010-11-27, 05:10
Medlem
BaLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psycozman
Hon heter Mona inte Måna.

OnT
Dom flesta som nu är avgångna sossar deltar fortfarande i partiet men inte för att synas då. Tror nog att dom flesta fortfarande röstar på S men kanske kanske det finns någon som röstar på ett annat parti.

Aldrig i helvete att Göran röstar S, det finns inte på kartan. Och även om de fortfarande deltar i partiet gör det väll bara för att
Citera
2010-11-27, 06:39
Medlem
Hon röstar nog SAP ändå. Nån polare får väl hennes röst. Lite som att Görans gamla polare fick fina jobb på regeringskansliet. Klart SAP hjälper sina polare så gott dom kan.
Citera
2010-11-27, 07:14
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Aldrig i helvete att Göran röstar S, det finns inte på kartan. Och även om de fortfarande deltar i partiet gör det väll bara för att

För syns skull, liksom Måna och alla andra partipampar!
Då är väl medvetna om sin status och kommande pension.
Dom flesta partipampar kommer in på folks bekostnad, inte för att de är duktiga utan för att de är utvalda!
Den politiska adeln m.a.o.
Citera
2010-11-27, 15:33
Bannlyst
Citat:
Vem sa något om Göran Persson? Sade bara att dem flesta nog röstar fortfarande på S.
Citera
2010-11-27, 16:14
Medlem
BaLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psycozman
Vem sa något om Göran Persson? Sade bara att dem flesta nog röstar fortfarande på S.
De flesta som inte har bra löner ja, nu mena jag de mest välbärgade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in