Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-11-27, 16:17
Medlem
Tja...
Fick reda p i onsdags att det finns 2 brder som r polis informatrer i min hem stad...
Dom har berttat saker t polisen om vad 2 nra vnner b.l.a annat har fr sig i stan t polisen pga en av dessa 2 har fick en p hlsning pga en skuld han inte kunde betala en skuld....
Tnkte om ni p FB kunde ge oss lite tips & det vad vi ska gra med dessa herrar....

Vill ni veta vilka dessa pojkar r s skicka ett p.m s fr ni reda p mer om denna historia...
Citera
2010-11-27, 16:19
Medlem
bra att det finns dem som stller upp fr samhllet.
Citera
2010-11-27, 16:28
Medlem
Kaoz?
Citera
2010-11-27, 16:29
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
bra att det finns dem som stller upp fr samhllet.

h, golare r krk. De r minst lika kriminella som alla andra, skillnaden r att de fr pengar fr att slja sina kompisar till polisen s att de inte sjlva ska bli gripna fr allt skit de hller p med.
Citera
2010-11-27, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
h, golare r krk. De r minst lika kriminella som alla andra, skillnaden r att de fr pengar fr att slja sina kompisar till polisen s att de inte sjlva ska bli gripna fr allt skit de hller p med.

Jag skiter i om lkaren som botar min cancer bara gr det fr pengarna eller om han rker crack p fredagsmyset. Alla som stter dit parasiter gr en god insats, delt syften eller inte.
Senast redigerad av Kent-Herbert 2010-11-27 kl. 16:35.
Citera
2010-11-27, 16:38
Medlem
edge22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfpaw
Dom har berttat saker t polisen om vad 2 nra vnner b.l.a annat har fr sig i stan t polisen pga en av dessa 2 har fick en p hlsning pga en skuld han inte kunde betala en skuld....

r det bara jag som inte fattar vad det str dr?

Men du vill allts straffa 2 personer som pratar med polisen, korrekt?
Varfr vill du det?

Riskerar du ngot om de gr det?
I s fall - SKITBRA!

Kriminella as br ta mig fan sprras inne och sen kan nn vnlig sjl slnga nycklarna t helvete.
Citera
2010-11-27, 16:39
Medlem
connyjonnyronnyochsonnys avatar
Citat:
Tja...
Fick reda p i onsdags att det finns 2 brder som r polis informatrer i min hem stad...
Tnkte om ni p FB kunde ge oss lite tips & det vad vi ska gra med dessa herrar....

Vill ni veta vilka dessa pojkar r s skicka ett p.m s fr ni reda p mer om denna historia...
Jag begriper inte vem som gjort vad!?! 2polare har snackat med polisen och har ftt nnting p stan och sedan phlsning fr skuld????????

Vad berr det dig frresten? r du kriminell? Kommer de att gola ner dig?

EDIT: Sg precis att ett likadant svar kom in medan jag skrev!
Citera
2010-11-27, 16:50
Medlem
Citat:
Tja...

vilket gng och vilken stad?
Citera
2010-11-27, 17:00
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Tja...

Jag har inga frslag om vad ni skulle kunna gra med dessa goda medborgare. Jag har dremot ett frslag till dig: Hoppa av din kriminella bana och g om grundskolan.
Citera
2010-11-27, 17:35
Medlem
25-To-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Jag har dremot ett frslag till dig: Hoppa av din kriminella bana och g om grundskolan.

Haha, klockren.

Men om jag var du jag skulle klippa deras toung, och sen lgga mig under en sten resten av livet.
Ni kriminella r inte s jvla mycket bttre n dessa goolare, och att du frgar en SDAN frga p ett FORUM?

Lmna "Organiserade Brottsligheten" bana.
Citera
2010-11-27, 18:59
Medlem
Har inte tid just nu att skriva hela historian vad dom har gjort...

Nej jag r inte 15-16 r gammal...
Ja jag har gtt ur grund skolan sen mnga r tillbaka

Vill ni veta mera s skicka ett p.m till mig s svarar jag s fort jar har tid....
Citera
2010-11-27, 19:13
Medlem
dundermusen666s avatar
Skvallerbyttor r aldrig ok.
"Golare fr inga polare" som de heter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto