Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2024-06-20, 22:34
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfpaw
Tja...
Fick reda p i onsdags att det finns 2 brder som r polis informatrer i min hem stad...
Dom har berttat saker t polisen om vad 2 nra vnner b.l.a annat har fr sig i stan t polisen pga en av dessa 2 har fick en p hlsning pga en skuld han inte kunde betala en skuld....
Tnkte om ni p FB kunde ge oss lite tips & det vad vi ska gra med dessa herrar....

Vill ni veta vilka dessa pojkar r s skicka ett p.m s fr ni reda p mer om denna historia...

Jag/Vi fick i onsdags reda p att det finns tv brder som r polisinformatrer i min hemstad. De har berttat saker fr polisen om vad bland annat tv nra vnner till mig har fr sig i stan. P grund av det fick en av mina vnner phlsning p grund av en skuld han inte kunde betala.
Tnkte att ni p FB kunde ge oss lite tips om vad vi ska gra med dessa herrar.

Jag frskte skriva om din text fr att se om jag kunde frst vad du menar. Men n. Fick dina tv vnner besk av polisen p grund av en skuld? Lter osannolikt. Fick polisen phlsning? Eller du?

Vad ni ska gra? Sluta knarka och brja p komvux r mitt tips.
Citera
2024-06-20, 23:11
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckthapolice
Kan bara konstatera att dem inte kollar vems fingeravtryck det r p vapnet men inte NN som r dmd, de har inte provskjutit utgngshastighet fr att bedma hur farligt vapnet r som r frn 1800-talet och som felfungerar,vapenexperten Sonny Bjrk fd kriminaltekniker och erknd han synpunkter struntar hovrtten i den dmde r inte kriminell och farlig som domstolen hvdar..,,helt sjukt vad ltt det r att dma ngon till 4 r nr det inte finns hllbara bevis frutom en hmndtrstande Cari*a Star* som gr allt fr att sin fd sambo inte ska f betalt fr sin del i huset

Vad heter han som blev dmd? Ml nr? Tidningsartiklar? Hktningsbeslut?
Citera
2024-06-20, 23:19
Medlem
Ml nr : B2210-24
Citera
2024-06-20, 23:22
Medlem
Ls Jnkpingsposten 24 maj : Revolver hittad nr par skulle separera
Citera
2024-06-20, 23:23
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckthapolice
Ml nr : B2210-24

Tack.
Senast redigerad av Bushido-95 2024-06-20 kl. 23:27.
Citera
2024-06-20, 23:26
Medlem
Hovrtten men i Jnkping och adress dr de hittade vapen r Grevby och sk Cari*a Star*
Citera
2024-06-21, 09:13
Avstngd
r det goleri om ens dotter blivit vldtagen och man gr till polisen?
Citera
2024-09-05, 00:58
Medlem
torsdag2023s avatar
Att anmla ett brott r inte att gola, verkligen inte.

Att gra ett brott ihop med andra och sen ange dom fr polisen fr att f ett mildare straff r att gola.
Citera
2024-09-05, 01:04
Medlem
Citat:
Tja...
Fick reda p i onsdags att det finns 2 brder som r polis informatrer i min hem stad...
Dom har berttat saker t polisen om vad 2 nra vnner b.l.a annat har fr sig i stan t polisen pga en av dessa 2 har fick en p hlsning pga en skuld han inte kunde betala en skuld....
Tnkte om ni p FB kunde ge oss lite tips & det vad vi ska gra med dessa herrar....

Vill ni veta vilka dessa pojkar r s skicka ett p.m s fr ni reda p mer om denna historia...

Du borde bjuda ut dem p en helfest med rostbiff och l...
)
Toppen att folk pratar med polisen och stter dit sammhlls parasiter....knarksljare. rnare, vldtckspersoner och inbrottskrk. Ska in p kken och grna utvisas som krk de r...
Citera
2024-09-17, 19:12
Medlem
Citat:
Tja...

Mitt tips r att du kollar upp deras bakgrund, kontrollera om de har i alla fall lgstadieniv i Svenska och om s r fallet anlita dem att skriva posts t dig p Flashback.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in