Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-20, 20:06
  #13
Medlem
EDIT: Dubbelpost, sry.
__________________
Senast redigerad av Skalm4n 2011-01-20 kl. 20:07. Anledning: Dubbelpost
Citera
2011-01-20, 20:12
  #14
Avstängd
nostalgi!! kommer ihåg för några år sedan när man lirade med grabbarna. hade inte bredband på den tiden så man fick be polarna att gå in och arbete åt en då man fick lite kneg. Hahaha
Citera
2011-01-27, 10:27
  #15
Medlem
heter sooey
profilnamn zikred

utmana!
Citera
2011-03-17, 19:29
  #16
Medlem
Riktigt nice spel, värt att testas
Citera
2011-04-08, 16:55
  #17
Medlem
Hej!

Jag bara undrar en sak ifall någon rik person skulle vara riktigt bussig och skänka mig en slant mynt?

Det är så att jag är Dvärg och har ganska nyligen börjat spela och känner att jag behöver lite mynt till utrustning, vapen då framförallt.

Någon som skulle vara jätte sjysst och donera?
Citera
2011-06-23, 21:58
  #18
Medlem
valkyriaans avatar
Någon som fortfarande lirar? spelade för några år sedan, men är riktigt sugen på att börja nu igen!

Någon som har någon bra strategi för ork?
Citera
2011-06-26, 14:40
  #19
Medlem
flexschemas avatar
Lägger in ett ord om den absoluta klassikern när jag gick i högstadiet - nämligen Milta! Tror arenan precis hade kommit till, eller om det var under uppbyggnad samtidigt som Milta var igång. Otroligt roligt att sitta med då vi hade fri tillgång till datasalen i skolan. Vi som spelade i klassen gick dit varje lektion i princip
Citera
2011-07-20, 18:26
  #20
Medlem
kalkys avatar
Ska nog börja igen med spelet, någon som är på ?
Citera
2012-02-28, 05:41
  #21
Medlem
Hej, jag vill veta om det skulle gå att få tag på en bot till Arenan som knegar åt en när man har fullt med rundor.
Man kan ha max 125 rundor och om man har 0st tar det 75min att få fullt igen. Om någon kunde fixa en bot som knegar alla 125 rundor så fort man har fullt, skulle den knega runt 19 gånger om dagen om den får stå på vilket skulle ge 380 silvermynt om dagen och 2660 silvermynt i veckan, man får förresten 20 silvermynt för 125 rundor.
Skulle uppskatta om någon kunde informera hur jag skulle kunna få tag på en sådan bot.
Citera
2012-03-04, 00:06
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskepelle
Hej, jag vill veta om det skulle gå att få tag på en bot till Arenan som knegar åt en när man har fullt med rundor.
Man kan ha max 125 rundor och om man har 0st tar det 75min att få fullt igen. Om någon kunde fixa en bot som knegar alla 125 rundor så fort man har fullt, skulle den knega runt 19 gånger om dagen om den får stå på vilket skulle ge 380 silvermynt om dagen och 2660 silvermynt i veckan, man får förresten 20 silvermynt för 125 rundor.
Skulle uppskatta om någon kunde informera hur jag skulle kunna få tag på en sådan bot.
ArenanBrowser hade/har det om jag minns rätt, vet dock ej om det finns kvar.

Spelade det för några årsedan men har börjat nu när nya säsongen började i torsdags. Heter Mowels så utmana om ni vill

Edit: Eller var det i opera? kommer inte ihåg:P
__________________
Senast redigerad av Martinbergqvist 2012-03-04 kl. 00:10.
Citera
2012-06-22, 01:02
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinbergqvist
ArenanBrowser hade/har det om jag minns rätt, vet dock ej om det finns kvar.

Spelade det för några årsedan men har börjat nu när nya säsongen började i torsdags. Heter Mowels så utmana om ni vill

Edit: Eller var det i opera? kommer inte ihåg:P


Har försökt att hitta programmet som du talar om men utan framgång. Du tror inte du skulle kunna leta på det? Har precis börjat lira arenan igen och det skulle ju vara en sjuk fördel om man hade ett sånt program körandes när man inte är vid datorn.

-Tack på förhand
Citera
2012-07-07, 15:57
  #24
Medlem
MarshallLesPauls avatar
Någon som vet varför sidan är nere nu sedan några timmar tillbaka? : /
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback