Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-11-28, 22:49
  #1
Medlem
Tänkte göra lite reklam för ett sjukt kul textbaserat krigsspel. Man kan gå med i klaner, turneringar osv, och alla strider är i textform, trots detta så har de lyckats göra spelet väldigt kul! Spelet har relativt få aktiva medlemmar, drygt 2000. Men det beror på dålig reklamering.

Länk: http://arenan.com/

Ny säsong 01/12 också, så ni har gott om tid för att prova på lite innan nästa säsong för att sedan kanske tävla för att komma högt upp i rank
Citera
2010-11-28, 23:03
  #2
Medlem
harrings avatar
en gammal klassiker, kommer ihåg när man var yngre och spelade det. Själv var jag helt värdelös på spelet men hade hyfsade kompisar
Citera
2010-11-28, 23:07
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harring
en gammal klassiker, kommer ihåg när man var yngre och spelade det. Själv var jag helt värdelös på spelet men hade hyfsade kompisar


Ge det en ny chans? Ett riktigt bra spel.
Citera
2010-12-02, 16:49
  #4
Medlem
Jag kan inte få igång skiten. Jag gjorde ett account, sen trycker jag på spela. Sen skriver jag i mina uppgifter, men jag kommer inte vidare. Rutan där man ska skriva i sina uppgifter försvinner inte! vad ska jag göra?
Citera
2010-12-02, 19:19
  #5
Medlem
Bajskissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellespelle
Jag kan inte få igång skiten. Jag gjorde ett account, sen trycker jag på spela. Sen skriver jag i mina uppgifter, men jag kommer inte vidare. Rutan där man ska skriva i sina uppgifter försvinner inte! vad ska jag göra?

Det håller på att startas om nu. Lär väl vara uppe om någon timma, typ
Citera
2010-12-08, 20:09
  #6
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Satt just och tänkte på Arenan, lirade det som fan på gamla tiden när man gick i skolan på skoldatorerna haha. Grejen är att jag har 2 mails som tydligen använts redan, har skickat profilnamn och lösenordet till båda mina mails, men får aldrig något jävla mail, jag som va så sugen på att dra upp en schysst Gladiator!

Kanske får skaffa en ny mail, om jag orkar bry mig så mycket vet jag inte ännu.


EDIT: Jävla mähä man är ibland, funkar nu i alla fall
Verkar inte vara många härifrån som spelar, men vore coolt att spänna upp en klan kanske om någon är sugen!


ännu en EDIT: Måste bara citera deras information av valet som rasen människa:
"En människa är en hemsk parasit som förstör allt som går att förstöra"
__________________
Senast redigerad av ApocalypseDude 2010-12-08 kl. 20:15.
Citera
2010-12-08, 21:47
  #7
Medlem
Helvete, finns det kvar? Minnen. Kom ihåg att jag var riktigt värdelös och gav upp efter några dagar
Citera
2010-12-09, 00:32
  #8
Medlem
Bajskissens avatar
Jag heter Trollkarl på arenan. Vad heter ni?
Citera
2010-12-09, 00:45
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ludvigpasse
Tänkte göra lite reklam för ett sjukt kul textbaserat krigsspel. Man kan gå med i klaner, turneringar osv, och alla strider är i textform, trots detta så har de lyckats göra spelet väldigt kul! Spelet har relativt få aktiva medlemmar, drygt 2000. Men det beror på dålig reklamering.

Länk: http://arenan.com/

Ny säsong 01/12 också, så ni har gott om tid för att prova på lite innan nästa säsong för att sedan kanske tävla för att komma högt upp i rank

Tråkigt
Citera
2010-12-09, 07:24
  #10
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskissen
Jag heter Trollkarl på arenan. Vad heter ni?


Heter Vicarious jag...
Citera
2010-12-09, 13:46
  #11
Medlem
Heter Bartuk. Skulle uppskattas med hjälp, kan man ge saker / pengar?
Citera
2011-01-20, 20:06
  #12
Medlem
Arenan är kanske det mest beroendeframkallande spelet genom tiderna! Sjukt kul!

Jag är lätt på en FB-klan om vi får ihop folk...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback