• 1
  • 2
2010-11-30, 19:25
Medlem
Lycantrophys avatar
Jag studerar och har goda betyg samt ses alltid som den glade och positive som alltid ställer upp i vått och torrt. Har många goda vänner och står nära min familj i de flesta parter.
Hur som helst så har jag tyvärr tankar om att brutalt tortera och mörda någon. Att man planerar det intill minsta detalj och sedan utför det exakt så. Dock känner jag inte att någon främling skulle nöja mig utan det måste vara någon som gjort sig förtjänt av det på något sätt.

Avskyr att jag faktiskt har dem tankarna eftersom det strider mot den jag är, eller är jag en "Psychokiller" ?

Normalt eller sjukt? Fler som tänker som jag?

EDIT: Vet inte om detta är rätt ämne att placera detta inlägget i. Ber om ursäkt i så fall.
Citera
2010-11-30, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lycantrophy
Jag studerar och har goda betyg samt ses alltid som den glade och positive som alltid ställer upp i vått och torrt. Har många goda vänner och står nära min familj i de flesta parter.
Hur som helst så har jag tyvärr tankar om att brutalt tortera och mörda någon. Att man planerar det intill minsta detalj och sedan utför det exakt så. Dock känner jag inte att någon främling skulle nöja mig utan det måste vara någon som gjort sig förtjänt av det på något sätt.

Avskyr att jag faktiskt har dem tankarna eftersom det strider mot den jag är, eller är jag en "Psychokiller" ?

Normalt eller sjukt? Fler som tänker som jag?

EDIT: Vet inte om detta är rätt ämne att placera detta inlägget i. Ber om ursäkt i så fall.
Jo, jag
Citera
2010-11-30, 19:30
Medlem
givemefives avatar
Tur att jag är en främling i dina ögon.......................
Citera
2010-11-30, 19:31
Medlem
Lycantrophys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremisten
Jo, jag

Tänker du på att utföra tankarna eller finns dem bara i ditt huvud?
Citera
2010-11-30, 19:31
Medlem
latjoisses avatar
Du kanske borde söka upp professionell hjälp.
Citera
2010-11-30, 19:34
Medlem
Hatreds avatar
Det är väll sådana som du beskriver som är dom värsta. Dom man inte tror ska göra något. Men nu när du kommit på dig själv tycker jag självklart du bode gå och prata med någon
Citera
2010-11-30, 19:35
Medlem
Miiiiias avatar
Tror du att du verkligen är kapabel att utföra ett mord som du planerat i huvudet? På riktigt alltså, skulle du kunna göra det när det väl kom till kritan?
Citera
2010-11-30, 19:37
Medlem
Watterwalkers avatar
Håll tankarna inne!
Citera
2010-11-30, 19:38
Medlem
latjoisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miiiiia
Tror du att du verkligen är kapabel att utföra ett mord som du planerat i huvudet? På riktigt alltså, skulle du kunna göra det när det väl kom till kritan?

Att gå och tänka på det och planera gärningen i huvudet hela tiden kan göra så du blir mera och mera triggad av det och löper linan ut,du liksom förbereder ditt psyke.

Skaffa hjälp innan det är försent.
Citera
2010-11-30, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lycantrophy
Tänker du på att utföra tankarna eller finns dem bara i ditt huvud?
Olika. Men ibland känner jag för att placera en tidsinställd bomb i väskan för att sedan "glömma" kvar i klassrummet. Har också märkt att jag endast har dessa tankar i plugget.

Jag vill skjuta människor.
Senast redigerad av Extremisten 2010-11-30 kl. 19:42.
Citera
2010-11-30, 19:40
Medlem
Lycantrophys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatred
Det är väll sådana som du beskriver som är dom värsta. Dom man inte tror ska göra något. Men nu när du kommit på dig själv tycker jag självklart du bode gå och prata med någon

Jag är tveksam på att jag skulle vara "en av de värsta" eftersom det endast är tankar, so far so good kan man väl säga. Har förhinder som gör att tankarna förblir tankar vilket jag samtidigt hoppas att dem förblir och sedan försvinner. Jag vill inte tänka sådana tankar.
Citera
2010-11-30, 19:41
Medlem
givemefives avatar
Men varför vill du mörda någon? Är det inte bättre att döda dig själv istället för att skada andra? Jag menar det är du som har problem. Tortera dig själv så får du veta hur det känns, mycket bättre. Sådana som du ska ej gå lösa, sök hjälp fort.

Vill du förresten ruttna i fängelse resterande delen av ditt liv? Tänk på det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in