Hall, tnkte hra.. Min polare(jobbar-polare) ska till Tyskland nsta r, och han har en Tshirt som det r en bild p Europa dr det str "Hitler on tour"p brstet, samt ett nazi kors samt en bild p AH sjlv.. P ryggen str alla lnder han var i osv..
Hur re i Tyskland om man br en sn, kan han torska?
Kan han f n straff motsv?
Isf vad?
Endast serisa svar, och trollundanbedes vnligt men snllt
EV stavfel bjuder jag p.
Ber om urskt OM trden ligger i fel "Kategori"..
Hall, tnkte hra.. Min polare(jobbar-polare) ska till Tyskland nsta r, och han har en Tshirt som det r en bild p Europa dr det str "Hitler on tour"p brstet, samt ett nazi kors samt en bild p AH sjlv.. P ryggen str alla lnder han var i osv..
Hur re i Tyskland om man br en sn, kan han torska?
Kan han f n straff motsv?
Isf vad?
Endast serisa svar, och trollundanbedes vnligt men snllt
EV stavfel bjuder jag p.
Ber om urskt OM trden ligger i fel "Kategori"..
haha en sn tshirt har jag haft i mina fjortisdagar
tror polisen tog den frn mig hr i sverige!
Han har gtt med den ganska lnge, och inte blivit haffad.. Har den lite d & d p jobbet.. Sms signalen hr man Z!eg he!l n fre Men iaf OnT om han har den i vskan sen knatar runt p stan med den i Naziland d?
Han har gtt med den ganska lnge, och inte blivit haffad.. Har den lite d & d p jobbet.. Sms signalen hr man Z!eg he!l n fre Men iaf OnT om han har den i vskan sen knatar runt p stan med den i Naziland d?
Har fr mig att alla former av just sna klder r frbjudna i Tyskland.
Dvs, rentav straffbart att bra dem.
Nu skriver du i och fr sig "nazi kors" men om du menar hakkors s r det frbjudet enligt tysk lag (svensk med fr den delen). Om han nu tycker det r vaket att "dryga" s lt honom gra det och ka dit fr det d.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!