Det mste finnas en trd om detta fenomen!
Apple-hatarna vxer i samma takt som Mac/iPhone anvndarna, men vad grundar sig det p?
Kan ni hjlpa mig att sammanstlla anledningen till att folk utvecklar ett hat emot Apple och dessa produkter, och ven emot Apple-anvndare.
Apple r ett fretag som gtt svindlande bra p sistone, nstan alla produkter har blivit succer och Apple anvndarna vxer. Apple levererar designade produkter och stter enkelhet fre allt ofta p bekostnad av funktionalitet trots ett hgt pris vilket har visat sig vara ett vinnande koncept. Andra fretag kopierar till och med grna Apples produkter genom att skapa liknande interface som iPhone.
Men detta koncept retar gallfebern p apple-hatarna som retar sig p folk som kan kpa produkterna hur njda n kunderna blir! Jag har aldrig klagat p min kompis PC, men han envisas med att klaga p min Mac!
Vad snurrar i Apple-hatarens huvud?
* Apple tar otroliga verpriser fr sina produkter och det r drfr idiotiskt att kpa dessa nr det finns billigare alternativ som r lika bra/bttre.
* Apple lser in sina produkter, tillter inte folk att "installera vad de vill" p dem.
* Apple verdriver sin marknadsfring markant och pstr att de uppfunnit det mesta, allt ifrn videosamtal till telefon i huvud taget.
* Att kpare av Apple-produkter blir s pass njda att de flyger p rosa Apple-moln dr allting Apple gr r perfekt och underbart s att de kan kpa vad som helst som har ppel-loggan p sig oavsett pris.