Vad tycker ni om cuckold? Jag blir grymt upphetsad av att fantisera om att min tjej blir knullad av frammande man och sedan far jag slicka henne ren fran sperma efterat... Beratta om era erfarenheter
Vad tycker ni om cuckold? Jag blir grymt upphetsad av att fantisera om att min tjej blir knullad av frammande man och sedan far jag slicka henne ren fran sperma efterat... Beratta om era erfarenheter
Jag tycker det lter spnnande men min sambo skulle aldrig g med p ngot sdant. Man fr nja sig med att fantisera tills man skaffat sig ett ktare fruntimmer.
D har jag lrt mig vad cuckold r fr ngot, FB r lrorikt. Sknt att det gick att lra sig det textvgen ett filmklipp jag inte hade velat se... Inget som lockar mig men min frsta tanke r varfr inte fylla p henne sjlv och sen slicka? r du BS frklarar det ju kanske.
Shit man! Du behver fan ska vrd. Inte helt sunt att vilja lapa i sig en annans snubbes ss liksom. Speciellt inte frn sin egen tjej??!! Rtt vidrigt om du frgar mig. Tror du kan behva lite hjlp faktiskt.
Jag gillar det, det r inte killen som r med som r grejen som det verkar vara fr mnga andra "cuckoldfans" utan det r tjejens njutning. Att hon njuter av ngon annan n mig, att min lskling just nu har glmt om mig och tnker bara p den andres kuk i hennes fitta.
Helst av allt vill jag inte ens se killen, det bara cklar mig. Jag frstr absolut inte det hr med att slicka sperman det r hur vidrigt som helst, dremot om hon tar det i munnen s r det ok.
Det verkar som om sdana cuckold som ts gillar att bli frnedrade av bde sin tjej och killen, medan jag gillar nr tjejen frnedrar sig sjlv som hon tidigare inte gjort fr mig.
Egentligen tycker jag inte att ordet frnedring passar in, ngot i stil med undergivning, undergivenhet skulle passa bttre.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!