Nattens/Morgonens dröm blev rätt uppdelad då jag blev väckt mitt i den av ett telefonsamtal.
Första halvan var väldigt förrvirrande, men det sluta med att jag stod bland en massa karuseller med soffor på en rund platå som snurrade runt, ungefär som Bläckfisken på Grönan... Man kunde dessutom hoppa på i farten.
Var dessutom något om en magisk toalett som fungerade som en teleportör till och från ett hemligt rum..
Andra halvan så var jag i mitt bostadsområde, precis vid den bortglömda lekparken (Den användes i princip senast av min generation, som nu är 18+).
Där var det tydligen så att jag spelade härskarinna över ett rike, och hade hamnat i bråk med några som ville fängsla mig och min tjejkompis, men jag vägrade och började gå därifrån.
På vägen passerar jag en gungställning där en man är fastkedjad. Lossar honom i ren trots och på väg därifrån skjuter de mig med en pil från en pilbåge och medan jag är medvetslös sätter de mig i kedjorna där mannen satt.
När jag vaknar upp kommer en grupp svartklädda, maskerade män emot mig. En av dem krälar dessutom bland ormbunkarna och gräset, i tron om att han inte syntes... De håller en kniv mot min ena kind och hotar att skära mig. Mitt svar blir "Skär du, då blir det ett coolt ärr att visa upp för mina kompisar sen!"
Weird...