Resultat: Ska män raka sig på kroppen?
Ja helrakat ska det vara (jag är man)
5,83%
167 röster
Ja helrakat ska det vara (jag är kvinna)
1,82%
52 röster
Inte ett hårstrå ska tas bort (jag är man)
12,01%
344 röster
Inte ett hårstrå ska tas bort (jag är kvinna)
2,83%
81 röster
Viss rakning på valda ställen är bra (jag är man)
67,95%
1946 röster
Viss rakning på valda ställen är bra (jag är kvinna)
9,57%
274 röster
2010-12-18, 19:39
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissUnderstand
Lite svettdoft är härligt. Sluta nu bitcha.
Tänk jag håller med dig om nästan allt du säger
Kroppsdoft ska det vara, inte parfymstank.
Citera
2010-12-18, 19:41
Medlem
TopC4Ts avatar
Jag finner det väldigt fascinerande att det är så få i tråden som reflekterar över _varför_ just avsaknaden av hår är normen.

Nu ska jag inte dra för stora växlar på det hela, för jag har varit precis likadan.. Men vad som hände var att jag blev mer självsäker och körde på det jag tyckte om. Lagom fungerar tycker jag, men jag försöker ju inte trycka ned min högst subjektiva åsikt i andras strupar medan jag skriker HELVETE VAD ÄCKLIGA NI ÄR!

Leder tråden vidare med två frågor:
1. Saknar TS hyffs?
2. När startar TS en tråd med topicen "TURKOS ÄR SNYGGARE ÄN KAWASAKI-GRÖNT!! ÄCKELGRÖN FFS!"
Citera
2010-12-18, 19:41
Medlem
Helslätt på hela kroppen är väl lite väl för en vuxen man. Min åsikt, som absolut inte är lag eller ens ett råd till er, är att killar gärna få ha håriga ben, håriga armar och måttligt hårigt bröst och raggarsträng. Hår i armhålorna får dock gärna vara ansatt, liksom könshåret. Pungen får gärna vara slät. Ryggen bör inte vara en lurvig matta och hår i rumpan går fett bort (små intorkade bajspartiklar, yeuck!). Kan iofs tolerera en björn till kille, men det är då verkligen en fråga om tolerans och inget mer. Han lär ju knappast vara den jag fantiserar om och han kommer definitivt inte få uppleva mina snuskigaste sidor.
Citera
2010-12-18, 19:43
Medlem
BrorGertruds avatar
Rakar endast armhålor och pungen. Skulle aldrig raka eller vaxa röven, hade ju sett ut som en liten barnunge då ju... Media har hjärntvättat dig stackars kvinna.
Citera
2010-12-18, 19:43
Medlem
keatons avatar
Man är inte gay för att man rakar diverse ställen på kroppen.

Man är inte nödvändigtvis porrskadad då man ansar könet heller. Det kan vara trevligare att ge
oralsex till en ansad partner, och även skönare att få om man själv är ansad.

Jag författade ju den populära tråden om kvinnors orättvisa krav, men faktum
är att det är rimligt att vi män är beredda att raka våra kroppar om vi kräver
att kvinnor bara ska ha hår på huvudet och ev lite vid musen.

Sen exakt vilka delar av kroppen man rakar beror ju på en kombination av ens
egen samt partnerns smak.
Citera
2010-12-18, 19:44
Medlem
joakimixs avatar
Känns som att TS undviker debatten lite. Först AFK i typ 10 sidor, sen lägger hon 2(!) inlägg i vilka hon citerar de enda 2 som håller med henne istället för att argumentera emot resten av de 10 sidorna som tycker helt tvärt om.
Starkt!
Citera
2010-12-18, 19:47
Medlem
Det enda jag rakar är bollarna
Citera
2010-12-18, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Santa4U
Jag håller med TS.

Jag känner mig i alla fall mycket fräschare när jag rakar både pung, armhålor och bröst.
Men raka benen skulle jag aldrig få för mig..
EN NORMAL PÅ FB! Beror säkert på att du haft massa tjejer eller något.

Nej förfan benen ska ju killar fan inte raka, inte armarna heller för den delen .
Citera
2010-12-18, 19:50
Medlem
chakras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magicmaker
Beror på hur skäggiga de är, men det kan vara jävligt sexigt med lite skäggstubb på vissa killar.

Så du tycker att vara hårig i ansiktet är helt okej, men man ska vara babylen på resten av kroppen?

Då undrar jag varför! Varför?
Citera
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argentum.Astrum
Håll käften
För att?

Citat:
Ursprungligen postat av magicmaker
Ja, det är inte så mysigt när man ska gosa med killen så har han en massa hår under armhålorna.
Har haft sex med en kille som var helrakad över hela kroppen, det var jävligt trevligt.

Citat:
Ursprungligen postat av MissUnderstand
Lite svettdoft är härligt. Sluta nu bitcha.
Nej, svett luktar illa.

Citat:
Ursprungligen postat av SwiftDelete
Vi är en del av djurriket, välkommen till verkligheten. Vilken art på jordklotet tror du att du liknar när du går runt på stan och köper bananer på ICA och blir tagen bakifrån av en hane i sovrummet?
Vilket djur förutom människan går och handlar på Ica menar du?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scorr
Nja, hellre "sillisar" är plankor
Håller med där faktiskt, men det är inte så många tjejer som är plankor. De flesta har B/C kupa.
Citera
2010-12-18, 19:54
Bannlyst
När en annan var ung så skulle karlarna ha hår på bröstet . Nu skall man vara rakad .

Hade man mössa så blev man mobbab . Var den dessutom nerdragen över öronen så blev man totalt utskrattad . Idag skall man ha mössa , även inomhus , och den ska vara nerdragen så långt det bara går .

Jeansen skulle sitta tajt . Minsta antydan till Gällivarehäng och man blev retad . Idag skall brallorna hänga vid knäna , helst skall arslet synas .

En person klädd enligt dagens mode hade nätt och jämt överlevt en skoldag på min tid .

Komiskt hur tiderna förändras
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in