Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Ska män raka sig på kroppen?
Ja helrakat ska det vara (jag är man)
5,84%
167 röster
Ja helrakat ska det vara (jag är kvinna)
1,82%
52 röster
Inte ett hårstrå ska tas bort (jag är man)
11,98%
343 röster
Inte ett hårstrå ska tas bort (jag är kvinna)
2,83%
81 röster
Viss rakning på valda ställen är bra (jag är man)
67,96%
1945 röster
Viss rakning på valda ställen är bra (jag är kvinna)
9,57%
274 röster
2010-12-18, 17:04
Bannlyst
Hur tänker ni killar som inte rakar/vaxar ryggen, magen/raggarsträngen, pungen, armhålorna, röven och bröstkorgen? Jag förstår inte. Orkar ni inte? Tycker ni att det snyggt?
Det ser så äckligt ut och är så avtändande. Vad skulle ni tycka om man sa till er att göra det? Finns det någon kille här som håller med mig? Brukar ni raka/vaxa er? Isf vart nånstans?
Har även pratat med flera av mina väninnor om detta och de håller verkligen med mig.
Så snälla ett tips - RAKA ER! Det är mycket snyggare och fräschare.

Dock så brukar de flesta inte var så håriga på ryggen/magen, men ni som är det vaxa er ffs. Ett tips är att ni kan använda en epilator. Det tar inte så lång tid och ni behöver bara göra det högst 1-2 gånger per månad, inte alls jobbigt!

Jag försökte verkligen hitta (sökte på snygga killar med vältränade kroppar) en kille som var hårig, men ändå snygg och et fanns ju inte en enda, alla snygga vaxar ju sig.
Senast redigerad av magicmaker 2010-12-18 kl. 17:42.
Citera
2010-12-18, 17:07
Medlem
Hur gammal är du och dina väninnor?
Citera
2010-12-18, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coqen
Hur gammal är du och dina väninnor?
17-23
Citera
2010-12-18, 17:08
Medlem
Bennyjs avatar
Och vi tycker det är lika äckligt att ni tjejer allt som oftast väger för mycket.
Citera
2010-12-18, 17:08
Medlem
Wheeler88s avatar
Passar det inte så letar du efter en som gör det för jag bryr mig inte
Citera
2010-12-18, 17:09
Medlem
Rabarbs avatar
Ok att man ansar lite.
Men raka/vaxa? Vem vill vara en big brother-fjolla?
De tjejer som jag frågat vill att killen ska ha ett hårigt bröst osv..
Citera
2010-12-18, 17:10
Medlem
Kan väl bero på att det gör ont, eller är dyrt, eller börja klia om man rakar sig, att killar har mycket hår att hålla efter m.m.

Vi killar gillar ju stora bröst, så ett tips tjejer.
SKAFFA SILIKON!
Citera
2010-12-18, 17:11
Medlem
flygandeflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magicmaker
Hur tänker ni killar som inte rakar/vaxar ryggen, magen (raggarsträngen), pungen, armhålorna och bröstkorgen? Jag förstår inte. Orkar ni inte? Tycker ni att det snyggt? Det ser så äckligt ut och är så avtändande. Vad skulle ni tycka om man sa till er att göra det? Har även pratat med flera av mina väninnor om detta och de håller verkligen med mig. Så snälla ett tips - RAKA ER!

men gud. jag är inte kille men ska uttala mig i alla fall. rakningshysterin är helt sjuk och det verkar faktiskt vara värre för killar eftersom de naturligt har mer hår. tjejer har ju alltid haft kravet på sig att raka fittan. vilket är skitlöjligt.

äsch. låt håret växa, ansa det ibland. själv tycker jag om ett krulligt skrev.
massor av hår på bröstet är väl sådär enligt mej, men smaken är olika...
att gilla helt orakade kilar är "inlärt" av ett konsumtions- och ytlighetsfixerat samhälle, hade det varit "norm" för 2010 år killar att måla naglarna hade säkert TS tyckt att omålade naglar var skitofräscht
Citera
2010-12-18, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennyj
Och vi tycker det är lika äckligt att ni tjejer allt som oftast väger för mycket.

Varenda jävel i det här landet väger ju för lite.. Fler fläskiga tjejer!
Citera
2010-12-18, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Kan väl bero på att det gör ont, eller är dyrt, eller börja klia om man rakar sig, att killar har mycket hår att hålla efter m.m.

Vi killar gillar ju stora bröst, så ett tips tjejer.
SKAFFA SILIKON!
De flesta killar tänder inte på silikonbröst. Det är oftast oerfarna killar som är porrskadade.
Citera
2010-12-18, 17:14
Medlem
Vattenspanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magicmaker
De flesta killar tänder inte på silikonbröst. Det är oftast oerfarna killar som är porrskadade.

Man kan fråga sig vem som är porr- eller medieskadad i den här tråden. Finns inte en chans i helvete att jag någonsin skulle börja raka/vaxa bröstet för någon.
Citera
2010-12-18, 17:15
Medlem
Jag är väldigt hårig och rakar enbart ansiktet, nacken och svanken.
Jag är rätt missnöjd med min kroppsbehåring och önskar att jag var mindre hårig på vissa ställen, men rakar mig ändå inte där. Det finns flera skäl till att jag inte rakar kroppen mer:
  • Känns lite som fusk, typ som att plastikoperera sig (inte särskilt rationellt argument, jag vet).
  • Dom tjejer jag träffat verkar inte besvärade av det.
  • Jobbigt.
  • Tycker det är lite coolt att va hårig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in